Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Javaslatom szerint használj motorolajnak Husqvarna XP motorolajat-az nekem is bevált, 1:25-ös keverékben( a gépkönyv 20-ast ír, de Arol 2T-ből). Hajtóműolajat ne használj, mert össze fog tapadni a kuplungod tőle...inkább valami jobb minőségű 15W40-es 4 ütemű motorolajat tegyél a váltóba.
Köszi szépen a tippeket. Egyelőre ot tartok vele, hogy széstszedem, felújítom. Egyelőre csak blokkom van, de tervben van ehy egész motor össszerakása. Neked milyen évjáraatú Csepeled van?
Unokatestvéremnek van egy 1958-as D Csepelje amiben segítettem neki, meg nekem volt egy /50 es-azt is már neki adtam...plussz csináltam már pár Csepelt. Ha szét van szedve a motor, akkor ajánlok még valamit...a váltókar tengelyére csinálj egy plusz beszúrást esztergával egy második O-gyűrű részére...ne utólag kelljen szétszedni e miatt...ott szokott folyni az olaj
Sűrű hajtóműolajjal én is jártam úgy a "csúzlimmal" hogy egy szép -10 C-os napon úgy összeragadt a kuplung, hogy csak hosszas noszogatásra eresztették el egymást a tárcsák
Esetleg meg lehet próbálni még a kifejezetten motorkerékpároknak szánt motorolajat is , amiknek ha jól tudom JASO MA minősítésük van, jól keni a váltót, de a kuplung nem fog csúszni.
Utoljára szerkesztve a következő által: supermax; 2011 nov. 20, 15:34.
Komment