Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ TS 125 teljesítmény probléma

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    MZ TS 125 teljesítmény probléma

    Sziasztok!

    Segítségre lenne szükségem!

    A problémám az, hogy MZ TS 125-ös motoromnak nagyon gyenge a teljesítménye a bal oldali gyújtáskulcs állásokban, az indexelés is nehezére esik. Azonban egyik nap gondoltam egyet, és betoltam a "közvetlen töltődinamó kapcsolás", ha jól emlékszem a gyújtáskulcs 4. állásában, és rá sem ismertem. Sokkal jobb volt a teljesítmény, jobban húzott mint bármikor, és az index is villogott rendesen. Mi lehet ennek az oka?

    Válaszotokat előre is köszönöm!

    Dani

    #2
    Hali!
    Én a helyedben elsősorban a fesszabályzóra gyanakodnék...a dinamóállás, ha jól emlékszem, azt kerüli meg( a dinamó önmagát gerjeszti akkor)...Esetleg még zárlatos vagy gyenge akksi is okozhatja.
    egyértelműen kevés az áram, tehát mérd ki mennyi a töltésed, és ennek alapján állítsd be / cseréld ki a fesszabályzót.
    Kakas, builder92 és Che kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Szervusz . Az akkumulátor jó , akkor valahol kontakthiba van. " Tapogasd " kézzel ( nehogy megégesd ! ) végig azon csatlakozókat , ami elsősorban a feszültségszabályzó környékén van . A testelési pontok sem elhanyagolhatók. Valahol már említettem az NDK-s csatlakozók különleges oxidációs problémáját, hogy szemre minden jó, de nincs meg az elektronok vándorlása. Egy mérőműszer , azért elengedhetetlen az ilyen jellegű hibakeresésnél. Várunk visszajelzést, hogy mi is okosodjunk. Üdvözlettel.
      Kakas, builder92 és soveny kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Köszönöm szépen a válaszokat! Sajnos kb. csak két hét múlva tudom megadni a választ, mert épp vizsgaidőszakom van, és nem vagyok otthon, de amint hazaértem vizsgálok és jelzek!




        azt jól sejtem amúgy, hogy működő motornál az akkumulátort kimérve kb 7-7,2 voltot kell kapnom?

        Komment


          #5
          dafko54 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          A testelési pontok sem elhanyagolhatók.
          Minden régi motornál jól jön ha behúzunk egy testvezetéket a kábelkötegbe elkerülendő a testelési problémákat...pláne 6 voltnál lényeg ez.
          a fesszabályzó kapcsolási feszültsége 15-20% -kal nagyobb,mint az akkumlátor feszültsége, tehát a mért adatnak 6,8-8,2 volt között kell lennie.
          Kakas, -t5- és builder92 kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #6
            Ez a testvezeték behúzás mit takar?

            Komment


              #7
              Azt, hogy nem a motor váza lesz a test, hanem a testelési pontokat (fesszabályzó,gyujtáskapcsoló,első-hátsó lámpa, index)összekötöd egy vezetékkel, és az akksi - pontjával( ha jól emlékszem , a Csúzlinál a barna színű kábelok mennek a testre)
              Kakas kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #8
                Rendben, köszönöm szépen!

                Komment


                  #9
                  Nos,
                  a kábelezés egy kicsit összevissza volt, és ennek fejében a feszszab sem volt beállítva rendesen, a probléma úgy néz ki megoldva, köszönöm a segítséget mindenkinek. Viszont most egy olyan nyűgöm lenne, hogy üresjáratban a blokkblól egy súrlódó hang jön. Ha a kuplungot behúzom, akkor szépen csendes, de ha kiengedem,akkor abban a pillanatban újra hallatszódik a súrlódó hang. Ha beteszem egyesbe, leesik az alapjárat, olyan mintha nem emelne ki rendesen a kuplung, de hiába próbáltam állítgatni, nem változik semmi.
                  Esetleg valami tipp?

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X