Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Festéssel kapcsolatos kérdés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Festéssel kapcsolatos kérdés

    Az 1986-os MZ ETZ 125-ös motoromat újítom fel. A deklik, amik eredetileg fekete színűek, egy kissé kopottak, de viszonylag jó még rajtuk a festés. Néhol azért a használat miatt az alu kilátszik. Ha OT vizsgára viszem, muszáj-e ezeket lefesteni? Én szívesebben hagynám így, ez az eredeti festése. ha sikerülne a vizsga, az OT rendszámnak számomra csak eszmei értéke lenne, ilyen kis motornál nem várható semmilyen anyagi előny ebből.
    Jankó51, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

    #2
    Nem értem miért OT ,ha a tied és rendszámos miért kell?Szerintem nem lesz értékesebb,nem fog lassabban kopni sem ,és műszakin sem kötekednek egy csavarfej vagy festékpötty miatt...
    Titus, Jankó51 és sepy kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Most csak véleményeket gyűjtök. Semmi tapasztalatom nincs ebben a témában. Mások is mondták már ezt, amit leírtál. Mint írtam, eszmei értéke lenne a számomra. Tudom, hogy egy ETZ-től senki nem rogy térdre, bárhogy is néz ki. Nem is ez a célom és még nem is döntöttem az OT vizsgáról. A festéssel kapcsolatban mi a tapasztalatotok?

      Komment


        #4
        rasil eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A festéssel kapcsolatban mi a tapasztalatotok?
        Egy jó festő legalább, a gyári minőséget hozza.Gyönyörű keleti motorokat látok szebbek,mint újan voltak......
        rasil, sepy és Jankó51 kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #5
          rasil eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          még nem is döntöttem az OT vizsgáról.
          Jól tetted, várj még! Az elején magam is lelkes OT barát voltam és a géppel nem is lenne baj. Aztán - mert ügyintézni kéne és a környékünkön nem is csinálják - csak halasztódott az ügy. Tisztelem persze az OT-sokat, de ma már semmi ingerenciát nem érzek az OT iránt. Fontos, hogy nekem tetszik, én csináltam, és szépen megy. OT-ról bármikor, később is dönthetsz!
          Titus, rasil és 2 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            OT vizsgán pontozzák a járművet. Az elérhető 100-ból 75 még megfelelő. Aztán hogy mire mennyi pontot vonnak le, ki tudja
            Itt sokmindent leirtak
            http://mavamsz.hu/gyik

            Komment


              #7
              Válaszd ketté az OT-t, és sima rendszámos használatot. Vidd el muzeális minősítésre, ha akarod, és utána használd a saját rendszámával, így meglesz a minősítést igazoló tábla, de nem kell belépni semmilyen szervezetbe, és oda mész műszakira ahová akarsz.

              Komment


                #8
                Köszönöm a véleményeket! Sokat segítettetek a döntésben. A motor gyakorlatilag készen van, még egy új hátsó kerék kerül bele, aztán megy az esedékes műszakira áprilisban. OT-re meg majd elviszi a fiam, ha megörökölte. Remélem, jó sokára. Én meg nyúzom tovább a Yamaha XJ-t és néha gurulok egyet a jó öreg MZ-vel.

                Komment


                  #9
                  No akkor olvasd el "Nyuszifül" írását is a döntés előtt, mert az pontosan leírja mi értelme van az OT rendszámnak.
                  Semmi ha semmi baj nincs és hatalmas ha balesetet szenved a gép, és mont OT-nak veteránbiztosítása van.

                  Komment


                    #10
                    Hol tudom elolvasni azt az írást?

                    Komment


                      #11
                      https://veteran.forum.hu/blogs/nyusz...aj-eset%C3%A9n

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X