Sziasztok most megtalaltam hogy hogy lehet uj temat inditani.Ugyan isbeszereztem egy masik Laverdat Ez egy 750 GT a gyartas nagyon elejerol az 59. a sorban erdekessege hogy a vaza elter egy kicsit az osszes tobbitol amit ez utantol gyartottak.Szrencsere az alkatreszek kozul a ket oldal borito lemezek,az inditogomb,amik a legnehezzebben beszerzhetoek meg vannak ami hanyzik az eredeti tank es az ules kormany.Az ules az egyforma a kesobbi modelekkel az nem problema beszerezni A tank azt gyartottak tovabb mint a vazat ugy hogy abbol is van a kormany ugyan ugy. ez a fellelt allapot Egy kis takaritas utan az iranyjelzok sem az ovei.Sajnos az oldal takaro lemezek egy bakelit csavarral vannak rogzitve amit tobbnyire lecserelt mindenki a cromozott lapos feju csavarokra ebbol hianyzik egy.De alapjaban a tobbi resze megvan kezelok fenyszoro (Bosch) Fordulatszammero kilometerora Smith hiantalanok 11000km 1985- tol allt egy fedett raktarba .
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Laverda 750
Collapse
X
-
Jól néz ki,gratulálok! Eddig nem tűnt fel a jobb oldali váltókar. Úgy tudom Magyarországon csak két darab volt forgalomban..abból az egyik majdnem az enyém lett.. ez úgy az első válásom környékén lehetett,jó rég.
Utoljára szerkesztve a következő által: Atti69; 2021 júl. 06, 13:50.movisz kedvelte ezt.
- 1 like
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJól néz ki,gratulálok! Eddig nem tűnt fel a jobb oldali váltókar. Úgy tudom Magyarországon csak két darab volt forgalomban..abból az egyik majdnem az enyém lett.. ez úgy az első válásom környékén lehetett,jó rég.
- 4 likes
Komment
-
Folytatva temat a heten voltam az ugymond Laverdasok Mekkajaban a hely neve Breganze ahol a volt gyarral szemben( ami most ruhakat keszit Diesel stb.) van egy muhely Riccardo Oro csinaltam par kepet ez a feher az utolso verzioja a Gt szerianak ezek kb.olyan evjaratok mint az enyem van egy rakas motor ez egy resze a raktarnak .A szerelo egy igazi szakember le a kalappal .
- 6 likes
Komment
-
A motert sikerult beinditani sajnos a vezetejelesebe belebabraltak es fel csareltek a ket trafo vezeteket .Elosszor nem bontottam szet de nem indult csak durrogott miutan at csereltem a ket gyertya kupakot rogton indult csak ebben a pozicioban termeszetesen rovidek a vezetekek .De ezeket igy is rendezni kell ellenben a motorja szepen jar konnyen indul ,tartja az alapjaratot ,veszi fordulatot ,nem fustol ,toltese van ,mi kell meg.Vsinaltam egy rovid filmet az elso inditasrol csak sajnos nem tudom ide felrakni.
- 4 likes
Komment
-
Ez a motor mar meg van ket eve csak most csreltem le a darabokat rajta ,igy van ket szinben .Ezt a zold szint nem hasznaltak az SF3 esteben csak ezust kek es az a barnas szinekre festettek Ezt a zold szint a korabbi modelleknel hasznaltak de nekem ebben a szinben tetszik,az eredeti szinu darabokat raktarozom .A masodik motor az is halad az elektromos halozatot mar alkottam ujat most jon a festese a vaznak es a fekete daraboknak .Sajnos a cromozas nem gyors folyamat oktoberre lessz kesz de kozbe ha talalok szebb elfogadhato allapotu alkatreszeket akko azokkal lessz szerelve .A kerekek nem rosszak csak sajnos egy par kullot meg kapott a rozsda lehet hogy ki lassz fuzve a kullok nikkelezettek .Az elso sarvedo tarto palcai csunyak azokat cserelni kell .Ules es tank hianya van .Vannak tankjaim meg ulesek is de nem a leg elso valtozathoz . ez kb majd nam eredeti allapotu
- 3 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem érthető számomra,miként vagy képes hetek alatt egy motort helyreállítani ???....
- 3 likes
Komment
-
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseezek a fiuk az ördöggel cimborálnak!
- 4 likes
Komment
-
https://youtu.be/3Uk0DDFtpWI ez egy film lenne az elso inditasrol remelem jol raktam ide a link-et
- 3 likes
Komment
Komment