Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Karbantartás
Collapse
X
-
nyemi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSziasztok. De annak a felső tekercsnek annál inkább. Mintha lenne egy kis menetzárlat valami megnyomásból eredően.
Ezért nem is cseréltem le(mert van itthon másik komplett gyújtás is).
Ezzel is foglalkoztam egy kicsit:
Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 júl. 04, 19:09.Lemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
nyemi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
A 3 világítótekercs 0,5-össel tekerve. A töltőtekercs valószínű hogy marad a gyári, 2 db sorba kötve egyedi vasmagon.
A fehér meg a CDI gyújtótekercse.
Ha ez a gyújtás beválik akkor kicsit majd rendbe rakom a gyárit is mielőtt bedobozolom és megy a padlásra.
Addig meg jó az így is(elvégre több mint 2 éve így van, az a pár hét-hónap már nem számít)
- 4 likes
Komment
-
nyemi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA CDI tekercset milyen vezeték átmérővel tekerted, és az elektronikának mi fogja adni az impulzust a gyújtás időpontba?
Ha sikerül vele életre kelteni a gépet majd beszámolok arról hogy mit tud
Komment
-
heeegany
Ha sikerül vele életre kelteni a gépet majd beszámolok arról hogy mit tud
3 világító tekercs 21W/db, töltőtekercs 3w/db, vagy rosszul számolom?
Mert ha ez tudna legalább 60 w-ot, akkor simán vinné úgy az elektromos dolgokat, mint egy dinamós MZ, ami bírta a dudát, féklámpát, indexet.
Valami ilyen teljesítményt szeretnék összekalapálni, ha lehet olcsóbban, mint a VAPE.
- 2 likes
Komment
-
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseheeegany
Ez a gép így 60-70 W körüli teljesítményt tud majd?
3 világító tekercs 21W/db, töltőtekercs 3w/db, vagy rosszul számolom?
Mert ha ez tudna legalább 60 w-ot, akkor simán vinné úgy az elektromos dolgokat, mint egy dinamós MZ, ami bírta a dudát, féklámpát, indexet.
Valami ilyen teljesítményt szeretnék összekalapálni, ha lehet olcsóbban, mint a VAPE.
LED-es helyzetjelzőkkel ez elég lenne a fényszóróra és a bukócsövön a kiegészítő lámpákhoz.
A töltőtekercsek (mivel sorba lennének kötve ott a teljesítmény marad 3W) meg töltenék az aksit, működtetnék az irányjelzőket, a féklámpát és azok biztosítanák a szuflát az USB csatlakozónak is.
De még ugyan az a helyzet a gyújtással mint volt.
Most a hétvégén ezen ügyködtem:
És még fogok is pár napot mire elkészül.
- 2 likes
Komment
-
nyemi
Valami ilyen teljesítményt szeretnék összekalapálni, ha lehet olcsóbban, mint a VAPE.
Milyen motorról lenne szó?...És állandóan motoroznék vele, de szeretnék rá indexet tenni, mert városban elég gáz anélkül. Már vettem is hozzá hozzá illő tojás formájú irányjelzőket, (5 W-os szofita izzó megy bele), meg van hozzá hagyományos automatám (ezt nem tudom hány wattos, de kb. olyan lehet, mint az MZ-é), de az a nyamvadt 3W-os töltőtekercs nem tud annyit utána tölteni, hogy biztonságos féklámpám és indexem legyen.
Azért kérdeztem ezt a 60W-ot mert úgy tudom, a dinamós MZ-é (pl. TS 125) is e körül tud teljesítményt szolgáltatni, és az elég mindehhez.
A VAPE tényleg nagyon klassz, de nincsen rá 90 ezer Ft-om...
Komment
-
Kicsit utána néztem a "Pannónia T1 lelkem"-nek, és hát az átalakítás valami robogó lendkerék-alaplap párosra (Kínai 4T) nem egyszerű feladat. Sajnos a főtengely kúpjával van főleg a probléma, mert túl vastag. A megoldás az lenne ha egy rossz eredeti Pannonia lendkerékből kivenné az ember a kúp agyat és azt szegecselné be a új lendkerékbe.
Link:https://youtu.be/YRdlfwXeZ4A
De mint itt látható elég csúnyára sikerült :http://forum.jawaold.su/viewtopic.php?t=34845
Esetleg olyat tudnák elképzelni, hogy egy jó esztergályossal egy új kúp agyat készíttetni a régi lenkerékből kivet méreteit levéve. De azt is úgy korrigálni , hogy jó legyen az újba.
Így esetleg olcsóbban ki lehetne jönni.Utoljára szerkesztve a következő által: nyemi; 2015 júl. 06, 08:19.
- 3 likes
Komment
-
Sajnos a főtengely kúpjával van főleg a probléma, mert túl vastag. A megoldás az lenne ha egy rossz eredeti Pannonia lendkerékből kivenné az ember a kúp agyat és azt szegecselné be a új lendkerékbe.
Én Yamaha Jog (talán 3KJ, de nem mernék rá megesküdni) gyújtását láttam Pannonián. Elmondani marha egyszerű, mert csak új agyat kell esztergálni, csinálni egy közbetétet, hogy a robogó állórész megálljon a helyén, a többi vezetékezés.
A problémák ott kezdődnek amit Te is írsz: férjen át a Pannonia főtengelye az alaplapon, az alaplap férjen el jeladóstól a blokköntvényben, legyen elég hely az állórészben az új agynak, a robogó lendkereke legyen képes fogadni az új agyat elégséges anyagvastagságok mellett... De én is ezen az ügyön vagyok, épp méreteket keresek pl. facebookos robogóalkatrészes csoportokban. Valaki csak leméri nekem előbb-utóbb, nem kell feleslegesen bevásárolni.
Amit én láttam, ott az lendkerék és az agy csavarozva voltak egymáshoz. Kipróbálásnál elég előnyös, mert ugye 360/furatok száma szöggel el lehet forgatni a kettőt - persze nem olyan, mint a gyári szegecselés, de én is ebben (rendes szilárdságú csavarok, rendesen lehúzva, utána a lendkerék ütésre ellenőrizve) gondolkodom.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 1 like
Komment
Komment