Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Karbantartás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nincs annak a csapnak semmi baja!!!
    Ezt mondom én is!

    Komment


      Én csak egy szót mondok: Zárásszög...

      Komment


        Sziasztok. De annak a felső tekercsnek annál inkább. Mintha lenne egy kis menetzárlat valami megnyomásból eredően.
        emu kedvelte ezt.

        Komment


          nyemi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Sziasztok. De annak a felső tekercsnek annál inkább. Mintha lenne egy kis menetzárlat valami megnyomásból eredően.
          Lehet, de megfelelően működik! (még alapjáraton is világít az első fényszóró. És nem is csak úgy mint egy gyertya)
          Ezért nem is cseréltem le(mert van itthon másik komplett gyújtás is).

          Ezzel is foglalkoztam egy kicsit:
          Click image for larger version

Name:	IMG_20150704_163023.jpg
Views:	1
Size:	193.7 KB
ID:	144849
          Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 júl. 04, 19:09.
          Lemezjáték kedvelte ezt.

          Komment


            Egy kis lakkot megérdemelne, ártani nem ártana az biztos.




            Ez mi lenne? Mert a tekercs kivezetéseket nézve elég vékonyka dróttal vannak tekerve.

            Komment


              nyemi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Egy kis lakkot megérdemelne, ártani nem ártana az biztos.




              Ez mi lenne? Mert a tekercs kivezetéseket nézve elég vékonyka dróttal vannak tekerve.
              12V-os rendszer!
              A 3 világítótekercs 0,5-össel tekerve. A töltőtekercs valószínű hogy marad a gyári, 2 db sorba kötve egyedi vasmagon.
              A fehér meg a CDI gyújtótekercse.

              Ha ez a gyújtás beválik akkor kicsit majd rendbe rakom a gyárit is mielőtt bedobozolom és megy a padlásra.
              Addig meg jó az így is (elvégre több mint 2 éve így van, az a pár hét-hónap már nem számít)
              zahi, nyemi és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                A CDI tekercset milyen vezeték átmérővel tekerted, és az elektronikának mi fogja adni az impulzust a gyújtás időpontba?

                Komment


                  nyemi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  A CDI tekercset milyen vezeték átmérővel tekerted, és az elektronikának mi fogja adni az impulzust a gyújtás időpontba?
                  A CDI nem az én művem, és nem is tudok róla túl sokat.
                  Ha sikerül vele életre kelteni a gépet majd beszámolok arról hogy mit tud

                  Komment


                    heeegany
                    Ha sikerül vele életre kelteni a gépet majd beszámolok arról hogy mit tud
                    Ez a gép így 60-70 W körüli teljesítményt tud majd?

                    3 világító tekercs 21W/db, töltőtekercs 3w/db, vagy rosszul számolom?

                    Mert ha ez tudna legalább 60 w-ot, akkor simán vinné úgy az elektromos dolgokat, mint egy dinamós MZ, ami bírta a dudát, féklámpát, indexet.

                    Valami ilyen teljesítményt szeretnék összekalapálni, ha lehet olcsóbban, mint a VAPE.
                    OdinHEM és heeegany kedvelte ezt.

                    Komment


                      A CDI nem az én művem, és nem is tudok róla túl sokat.
                      Ha sikerül vele életre kelteni a gépet majd beszámolok arról hogy mit tud
                      Ok
                      Valami ilyen teljesítményt szeretnék összekalapálni, ha lehet olcsóbban, mint a VAPE.
                      Milyen motorról lenne szó?
                      heeegany kedvelte ezt.

                      Komment


                        Hello!!

                        Erre az Okos gyújtásra kíváncsi vagyok, épp Kollarg kollégának panaszkodtam hogy mennyire szarozik a gyári gyújtás a motoron, nem lehet megbízhatóvá tenni.
                        Keresve a megoldásokat Én is megpróbálok a robogó gyújtás / egyéb ráépítésén (OT nem lesz most úgy sem).
                        nyemi, Lemezjáték és heeegany kedvelte ezt.

                        Komment


                          Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          heeegany


                          Ez a gép így 60-70 W körüli teljesítményt tud majd?

                          3 világító tekercs 21W/db, töltőtekercs 3w/db, vagy rosszul számolom?

                          Mert ha ez tudna legalább 60 w-ot, akkor simán vinné úgy az elektromos dolgokat, mint egy dinamós MZ, ami bírta a dudát, féklámpát, indexet.

                          Valami ilyen teljesítményt szeretnék összekalapálni, ha lehet olcsóbban, mint a VAPE.
                          Igen, valami ilyesmi a terv. Bár én jóhiszeműen csak olyan 55W-al számolok.
                          LED-es helyzetjelzőkkel ez elég lenne a fényszóróra és a bukócsövön a kiegészítő lámpákhoz.
                          A töltőtekercsek (mivel sorba lennének kötve ott a teljesítmény marad 3W) meg töltenék az aksit, működtetnék az irányjelzőket, a féklámpát és azok biztosítanák a szuflát az USB csatlakozónak is.

                          De még ugyan az a helyzet a gyújtással mint volt.
                          Most a hétvégén ezen ügyködtem:
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20150705_205843.jpg
Views:	2
Size:	193.7 KB
ID:	144879
                          És még fogok is pár napot mire elkészül.

                          Komment


                            nyemi
                            Valami ilyen teljesítményt szeretnék összekalapálni, ha lehet olcsóbban, mint a VAPE.
                            Milyen motorról lenne szó?
                            Pannónia T1 a lelkem. ...És állandóan motoroznék vele, de szeretnék rá indexet tenni, mert városban elég gáz anélkül. Már vettem is hozzá hozzá illő tojás formájú irányjelzőket, (5 W-os szofita izzó megy bele), meg van hozzá hagyományos automatám (ezt nem tudom hány wattos, de kb. olyan lehet, mint az MZ-é), de az a nyamvadt 3W-os töltőtekercs nem tud annyit utána tölteni, hogy biztonságos féklámpám és indexem legyen.

                            Azért kérdeztem ezt a 60W-ot mert úgy tudom, a dinamós MZ-é (pl. TS 125) is e körül tud teljesítményt szolgáltatni, és az elég mindehhez.

                            A VAPE tényleg nagyon klassz, de nincsen rá 90 ezer Ft-om...

                            Komment


                              Kicsit utána néztem a "Pannónia T1 lelkem"-nek, és hát az átalakítás valami robogó lendkerék-alaplap párosra (Kínai 4T) nem egyszerű feladat. Sajnos a főtengely kúpjával van főleg a probléma, mert túl vastag. A megoldás az lenne ha egy rossz eredeti Pannonia lendkerékből kivenné az ember a kúp agyat és azt szegecselné be a új lendkerékbe.
                              Link:https://youtu.be/YRdlfwXeZ4A
                              De mint itt látható elég csúnyára sikerült :http://forum.jawaold.su/viewtopic.php?t=34845
                              Esetleg olyat tudnák elképzelni, hogy egy jó esztergályossal egy új kúp agyat készíttetni a régi lenkerékből kivet méreteit levéve. De azt is úgy korrigálni , hogy jó legyen az újba.
                              Így esetleg olcsóbban ki lehetne jönni.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: nyemi; 2015 júl. 06, 08:19.

                              Komment


                                Sajnos a főtengely kúpjával van főleg a probléma, mert túl vastag. A megoldás az lenne ha egy rossz eredeti Pannonia lendkerékből kivenné az ember a kúp agyat és azt szegecselné be a új lendkerékbe.
                                Dott kollégával pont ezt beszélgettük a Fórumon kívül: csak a méretekkel van a gond, a többi sima ügy.

                                Én Yamaha Jog (talán 3KJ, de nem mernék rá megesküdni) gyújtását láttam Pannonián. Elmondani marha egyszerű, mert csak új agyat kell esztergálni, csinálni egy közbetétet, hogy a robogó állórész megálljon a helyén, a többi vezetékezés.

                                A problémák ott kezdődnek amit Te is írsz: férjen át a Pannonia főtengelye az alaplapon, az alaplap férjen el jeladóstól a blokköntvényben, legyen elég hely az állórészben az új agynak, a robogó lendkereke legyen képes fogadni az új agyat elégséges anyagvastagságok mellett... De én is ezen az ügyön vagyok, épp méreteket keresek pl. facebookos robogóalkatrészes csoportokban. Valaki csak leméri nekem előbb-utóbb, nem kell feleslegesen bevásárolni.

                                Amit én láttam, ott az lendkerék és az agy csavarozva voltak egymáshoz. Kipróbálásnál elég előnyös, mert ugye 360/furatok száma szöggel el lehet forgatni a kettőt - persze nem olyan, mint a gyári szegecselés, de én is ebben (rendes szilárdságú csavarok, rendesen lehúzva, utána a lendkerék ütésre ellenőrizve) gondolkodom.
                                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X