Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa CZ 175 450\05

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #16
    Nagyon kell figyelni,hogy a hordógörgő szerűség ne lógjon és pontosan ki kell hézagolni a vezérív közti távolságot,törekedve a minimális hézagra,-no és érzékeny boka és finom lábmozdulatok.Valószínű a tiéd sokáig állt és le volt minden merevedve benne.Normális esetben mindig használtam a kuplungkart de,ha elszakadt a bovden,vagy éppen menyasszonyi csokrot kellet vinni,vagy vállfán az öltönyt,-tehát foglalt volt az ember bal keze,akkor jó szolgálatot tett.

    Amennyiben megtalálod a lemez pontos helyét,légy szíves egy képet feltenni róla,most már kíváncsi lettem,hogy hol is a pontos helye,-remélem nem lőttem nagyon mellé!

    Üdvözlettel:Che

    Komment


    • #17
      Ha manapság közlekedsz a géppel és nincs rajta index nagy segítség lehet egy balra kanyarnál mivel integetned érdemes ha nem szeretnéd elsodortatni magad. Kenetlen bowden esetén produkál még ilyet + Józsi szakmai leírása , hogy rendesen működjön.

      Komment


      • #18
        Nagy nehezen csak meg lett a helye.

        Komment


        • #19
          Neked írtam akkor a Facebookon a lemez miatt?
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


          • #20
            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Neked írtam akkor a Facebookon a lemez miatt?
            Lehetséges ott is érdeklődtem egy Jawas csoportban a lemez "hová" tartozása felől.

            Komment


            • #21
              Kedves Fórumtársak!

              Új tag vagyok és épp egy 450/05-öst készülök felújítani amiről sajnos hiányzik egy - két dolog mint például a láncvédő, egy nem korrodált bal oldaldoboz vagy a gázkonzol. Esetleg valakinek van bontás alatt lévő donor motorja amiről eladna alkatrészeket?

              Előre is köszönöm!

              ÜDv:
              Juhász Péter

              Komment


              • #22

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X