Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Az alapjárati döm-döm-döm hang azonnal elárulja az embert nekem a Vespámon 102-es polini hengerszett volt meg is kérdezte a rendőr ez biztos hogy ötvenes ? Az alvázon lévő DGM V5X3T azonosítóval ki tudtam magam magyarázni az meg hála istennek elkerülte a figyelmét hogy csak úgy tudtam berúgni a mocát hogy felálltam a berugókarra.Nem érdemes rizikózni inkább legyen alapjáraton csak rütyi-fütyi.Bár megvallom őszintén az nekem is tetszett hogy akár negyedikben is elindulhattam meg se kottyant az öreg vasnak.Sajna a legtöbb motornál az 50 köbcenti halál,de megtanulni motorozni bőven elég.Aztán jöhet a 125 vizsgával rendszámmal,műúton nyugodt szívvel.
Utoljára szerkesztve a következő által: Totyi; 2014 márc. 01, 22:08.
Igazából a monostabil multivibrátorra. Villogóautomata tervezésnél nélkülözhetetlen ez az áramkör.
Az astabil multivibrátor jobban megfelel, a monostabil ugyanis egy villantás után megáll, míg az astabil folyamatosan "villog".
(Akit részletesebben érdekel itt talál leírást.)
Utoljára szerkesztve a következő által: öregöcsi; 2014 márc. 02, 07:35.
Köszönöm Öregöcsi a kiigazítást. Tökéletesen igazad van elektronikai szempontból. De Sepynek egészen más okból írtam monostabilt. Annál a dolognál igen is lényeges a monoton stabil állapot.
Komment