Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Magyar motorkerékpárok

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #91
    azok is jobbak egy kategóriával...
    Vagy néhol kettővel....

    Komment


    • #92
      Kell lennie egy tartósító olajnak én egy katonaraktárostól kaptam
      mennyit ?

      Komment


      • #93
        mennyit ?
        10-éve 5-litertElmosódott a felirat csak a mol látszik............
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


        • #94
          Én anno rendszer váltáskor / mikor sokan azt hitték itt mindenki Mercedesszel fog járni!/ vettem egy 353-as Wartburgot a ritkábbikat / Kék színűt/ a gazdija minden ősszel lekente olajjal / szerintem az üzam.- ba keverhetővel/ az egész autót lököstől a karosszériát is. Csak tavasszal mosta le ennyi vizet látott összesen mert nálam ázott meg először. Gyönyörű fénye volt gondolom savmentes volt az olaj és nem engedte kiszáradni igaz napot sem látott csak nálam.

          Komment


          • #95
            Na, én szót fogadok
            20170816_100236-1-.jpg
            ...pedig...
            mit olvasok a híroldalon?



            - - - Updated - - -

            Nem volt ötös a lottón, de a Joker jól fizet

            Attached Files

            Komment


            • #96
              Jó hogy szóltál! Már elfelejtettem, hogy van lottóm.

              Mindegy....
              Majd megint veszek, ha rábukkanok egy porosodó szépségre

              Komment


              • #97
                A népszerű kismotorok sokáig használatban maradtak | ZAOL

                Komment


                • #98
                  Károly K István fotója a Pannonia P20/P21 mánia csoportból
                  Click image for larger version

Name:	8 Utolsó Pannonia.jpg
Views:	9
Size:	164.6 KB
ID:	209213

                  Komment


                  • #99

                    Komment


                    • Hamár magyar motorok, elfér ide
                      Varga Zsolt ipari formatervező emléke is

                      Azért ugrott be a neve, mert úgy a 70-es években egy AutoMotorban megjelent egy cikk vele
                      Egymás mellé tett két P20 blokkot és a 4hengeres Pannoniárol álmodott. Abban az időben jöttek a cikkek a HondaCB 750Four négyhengeresröl és cak ámuldoztunk
                      Gondolom ennek nyomán jött az ő ötlete
                      És az én ötletem meg Varga Zsolt nyomán
                      Ha ő ezt megtudja csinálni akkor én is
                      Vettem eg karambolos P20-at és az Ecserin egy P20 blokkot
                      Már nem emlékszem hány évi munka volt, mindig munkaidő után, de néha suttyomban az alatt is, mire elkészült
                      Megszületett a terv hogy kellene a 4 f.tengelyt összefűzni
                      Aztán gond volt, mert az összeforgatott sonkák csapjai nem szaladtak együtt. Még a motrorgyárba is eljutottam tanácsot kérni
                      Elmondták hogy nem ugy van az. Az összepréselt lendkerekek csapjait egyszerre esztergályozzák meg és nem csereszabatosak
                      Részletekre már nem emlékszem, de két csapot felhegesztettem és ujramunkáltam
                      Sok minden más meló is volt még többek között egy szabadonfutós gyorsitó áttétel is, nem részletezek mindent
                      Click image for larger version  Name:	p500.jpg Views:	1 Size:	36.3 KB ID:	212602

                      Aztán "egyébb okok" miatt a rozsda megette. Egy haver ajánlkozott hogy rendbeteszi
                      Meg is történt, de a váz, blokk nem került össze. Egy AutoMotor hirdetésre válaszoltam ahol az érdeklődő műszaki leirást keresett egy 4hengeres Pannoniárol
                      Rövid levelezés után a vevő elvitte 40ezer Ft-ért, Pécsre került akkor
                      Majd ha előkerülnek a papirképek, talán beszkenelek még pár képet
                      Versenymotor-szerelő, tuningmester, formatervező – a sokoldalú Varga Zsolt tragikusan rövid élete során számos dologgal foglalkozott. Legutolsó alkotása, a Kenguru rokkantjármű, melyet nemrég felkapott a nemzetközi sajtó, mert úgy tűnik Amerikában fogják gyártani. „Lóerőgyár Hidegkúton” – Az Autó-Motor 1993-as cikke online is elolvasható. Főszereplője, Varga Zsolt 1947. június 17-én született. Egy interjúban így vallott gyerekkoráról: „Már …

                      Komment


                      • Üdv.Szeretném beazonositani ezt a kereket miben volt.Ha esetleg tudja valaki irja mar meg ide.Érdekessége a küllő.Az agyban visszahajtott a vége.Köszönöm

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X