Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Magyar motorkerékpárok

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Szia Ricsi!
    Sikerült beszélnem a bácsival. Kérdeztem a Csepel felől, hogy miként alakította át az áttételt a 3. fokozatban, de kijavított, hogy a Zaporozsecében alakítgatott a vezérlésnél egy fogaskereket hogy jobban menjen.
    Ezek szerint rosszul emlékeztem, nem a Csepelen módosított. Azt viszont váltig állítja, hogy 90-100-at ment alatta a D-Csepel. Hát az évek tényleg megszépítik az emlékeket. Nekem 2 év, neki 40.

    Viszont talán kicsit mégis tudok neked segíteni. Nemrégiben joker tett fel képeket a http://veteran.forum.hu/beszelgetese.../danuvia-1043/ témában 9. hozzászólás. A gyönyörű szép Cross Danuvia tank mellett a váltószerkezetről is látható egy kép. Ezen hosszú egyes van az tisztán látszik. A részletekről biztos kapsz tőle felvilágosítást.

    Komment


      #47
      Ez is magyar motorkerékpár lesz...ha minden jól megy már a jövő héten
      Click image for larger version

Name:	687.jpg
Views:	1
Size:	187.8 KB
ID:	139694Click image for larger version

Name:	688.jpg
Views:	1
Size:	192.1 KB
ID:	139695Click image for larger version

Name:	686.jpg
Views:	1
Size:	202.1 KB
ID:	139696

      Komment


        #48
        Ez is magyar motorkerékpár lesz...ha minden jól megy már a jövő héten
        Meg kell, hagyni, hogy ritkán szólsz hozzá, de akkor ütősen. NAgyon szép lesz. Méray replika, vagy eredeti?

        Komment


          #49
          Kb 60%-ban eredeti de persze több részt pótolni kellett (pl. a törött mágnesházat újra kellett öntetni, és a váltóban is újra gyártott tengelyek, fogaskerekek dolgoznak). Köszönöm a méltató szavakat

          Komment


            #50
            Egy rövid videó az első indításról

            https://www.youtube.com/watch?v=BIAHvWwBEno&feature=youtu.be
            Utoljára szerkesztve a következő által: thot01; 2014 ápr. 21, 23:32.

            Komment


              #51

              Komment


                #52
                Valaki ismeri a srácokat?

                Komment


                  #53
                  Nem mondanám tutira, de ezt a videót 3-4 éve az indexes Csepel fórumon láttam. Ha jól sejtem egy ottani szaki szerepel rajta.

                  Komment


                    #54
                    39 éve, 1975 október 24-én déli 12 órakor leállt Csepelen a gyártósor, elkészült az utolsó Pannonia.
                    Bár a képen egy P21 Luxus látható, az utolsó legyártott motor egy T5/H típus volt.
                    Ezen a napon 15 db Pannonia épült, teljesítve ezzel az októberre tervezett mennyiséget. (653 db)
                    Emlékezzünk egy pillanatra az 50 éve oly dicsőséges Magyar Motorkerékpárgyártásra!
                    Click image for larger version

Name:	70dff51ceb78141445e1899f2136a076.jpg
Views:	2
Size:	50.6 KB
ID:	141500

                    Komment


                      #55
                      Lehet ,hogy hülyeséget kérdek --MZ indexet aktak a pannóniára?

                      Komment


                        #56
                        Igen, a P21 Luxus belföldi szériáját MZ indexekkel szerelték.

                        Komment


                          #57
                          Persze, tipikusan a német exportra tudok példát T5H ban is.
                          Click image for larger version

Name:	nhgalgcELq1.jpg
Views:	2
Size:	87.1 KB
ID:	141501
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #58
                            Ma veteránkiállítást néztünk Vépen. A kb. 40 motor nézegetése közben gyorsan telt az idő.
                            A Danuviák között egy "Francia export" gépre lettem figyelmes. Hozzáértőktől kérdezem,készül ilyen a gyárban?
                            Click image for larger version

Name:	2014-12-0710.10.56.jpg
Views:	1
Size:	55.0 KB
ID:	143157 Click image for larger version

Name:	2014-12-0709.53.23.jpg
Views:	1
Size:	49.3 KB
ID:	143158 Click image for larger version

Name:	2014-12-0709.53.51.jpg
Views:	1
Size:	51.2 KB
ID:	143159
                            Az utolsó képen a szerszámos doboz oldalán "De Luxe" felírat van

                            Komment


                              #59
                              Háát.. Nem is tudom...
                              A hátsó lámpánál valami furcsaság van, kicsit olyan háztáji jellegű, de persze ez még önmagában nem jelent semmit.

                              Komment


                                #60
                                Az a csőlámpa szerintem Trophyról való. És a krómozott sárvédő is érdekes.
                                Megjegyzem egy T-5-ről tudok, aminek ilyen krómozott sárvédője volt: az egyik barátom újította fel még '83-ban, és lekrómoztatta az eredeti feketét. A többit mi fújtuk fekete Neolux-szal. "Szép lett"

                                És ez ráadásul Danuvia.
                                Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2014 dec. 08, 12:31.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X