Szia Ricsi!
Sikerült beszélnem a bácsival. Kérdeztem a Csepel felől, hogy miként alakította át az áttételt a 3. fokozatban, de kijavított, hogy a Zaporozsecében alakítgatott a vezérlésnél egy fogaskereket hogy jobban menjen.
Ezek szerint rosszul emlékeztem, nem a Csepelen módosított. Azt viszont váltig állítja, hogy 90-100-at ment alatta a D-Csepel. Hát az évek tényleg megszépítik az emlékeket. Nekem 2 év, neki 40.
Viszont talán kicsit mégis tudok neked segíteni. Nemrégiben joker tett fel képeket a http://veteran.forum.hu/beszelgetese.../danuvia-1043/ témában 9. hozzászólás. A gyönyörű szép Cross Danuvia tank mellett a váltószerkezetről is látható egy kép. Ezen hosszú egyes van az tisztán látszik. A részletekről biztos kapsz tőle felvilágosítást.
Sikerült beszélnem a bácsival. Kérdeztem a Csepel felől, hogy miként alakította át az áttételt a 3. fokozatban, de kijavított, hogy a Zaporozsecében alakítgatott a vezérlésnél egy fogaskereket hogy jobban menjen.
Ezek szerint rosszul emlékeztem, nem a Csepelen módosított. Azt viszont váltig állítja, hogy 90-100-at ment alatta a D-Csepel. Hát az évek tényleg megszépítik az emlékeket. Nekem 2 év, neki 40.
Viszont talán kicsit mégis tudok neked segíteni. Nemrégiben joker tett fel képeket a http://veteran.forum.hu/beszelgetese.../danuvia-1043/ témában 9. hozzászólás. A gyönyörű szép Cross Danuvia tank mellett a váltószerkezetről is látható egy kép. Ezen hosszú egyes van az tisztán látszik. A részletekről biztos kapsz tőle felvilágosítást.
Komment