Magamról már gyerek korban megcsapott a műhely olajos"illata".
Fater mindig fusizott "Pannónia Berva Jawa,Volga,Robur" stb. Sajnos rám semmi nem ragadt ebből a tudásból csak a szeretett és a tiszteltet a régi dolgok iránt(bár már nem keverem össze a csavarhúzót a kalapáccsal). Egy a lényeg minél több öreg vasat megőrizni az utókor számára. Nálam a veterán azt jelenti minden egyenlő ami régi mindegy hogy milyen állapotban van fellelt vagy túlrestaurált a lényeg hogy van!Imádok öreg régi vágású szakkikal beszélgetni (sajna egyre kevesebb van). Jawa a favoritom.
Új műhelyünk most készül
Az alábbi darabok várnak talpra állításra Cz 350(472),Jawa 638 + Velorex 562,Simson Sr2,Simson 250 ismeretlen oldalkocsival,Cz 175(450),Komar 2,Suzuki Eko és az én Jawa Mustangom amit sikeresen darabokra szedtem és össze akarom rakni önerőből remélem egyszer össze jön!(No azért van még egy 1978as működőkepés ha nem sikerülne)
Fater mindig fusizott "Pannónia Berva Jawa,Volga,Robur" stb. Sajnos rám semmi nem ragadt ebből a tudásból csak a szeretett és a tiszteltet a régi dolgok iránt(bár már nem keverem össze a csavarhúzót a kalapáccsal). Egy a lényeg minél több öreg vasat megőrizni az utókor számára. Nálam a veterán azt jelenti minden egyenlő ami régi mindegy hogy milyen állapotban van fellelt vagy túlrestaurált a lényeg hogy van!Imádok öreg régi vágású szakkikal beszélgetni (sajna egyre kevesebb van). Jawa a favoritom.
Új műhelyünk most készül
Az alábbi darabok várnak talpra állításra Cz 350(472),Jawa 638 + Velorex 562,Simson Sr2,Simson 250 ismeretlen oldalkocsival,Cz 175(450),Komar 2,Suzuki Eko és az én Jawa Mustangom amit sikeresen darabokra szedtem és össze akarom rakni önerőből remélem egyszer össze jön!(No azért van még egy 1978as működőkepés ha nem sikerülne)