Üdv Mindenkinek!
Juhász Gábor vagyok Nyírcsászáriból. Szeretem a régi motorokat, autókat, a régi műszaki dolgokat, sokszor rácsodálkozom, milyen nagyszerű gépeket, dolgokat találtak ki elődeink, apáink. A mostani csoda motorok, autók tele elektronikai kütyükkel, befecskendezővel is csak a régi vasak teljesítményét hozzák, a fogyasztásuk sem lett drasztikusan kevesebb, sőt! Ilyenkor felmerül bennem a kérdés: hol van a fejlődés! Nekem is van egy régi burkolt Simsonom, egy felújított Mz TS 250/1 forgalmival. Családi örökség egy Jawa 250/353 kyvacka, ( félautomata váltóval), szeretném még ebben az évben rendszerbe állítani és használni. Egy Jawa Mustang is betévedt a garázsba, várja a szebb jövőt, remélem hamarosan eljön a számára. Munkába járásra és motorozásra Hondákat használok, Dió és CB 500 személyében. Szeretném bővíteni az állományt, remélem sikerül még egy két szépséget beszerezni.
Juhász Gábor vagyok Nyírcsászáriból. Szeretem a régi motorokat, autókat, a régi műszaki dolgokat, sokszor rácsodálkozom, milyen nagyszerű gépeket, dolgokat találtak ki elődeink, apáink. A mostani csoda motorok, autók tele elektronikai kütyükkel, befecskendezővel is csak a régi vasak teljesítményét hozzák, a fogyasztásuk sem lett drasztikusan kevesebb, sőt! Ilyenkor felmerül bennem a kérdés: hol van a fejlődés! Nekem is van egy régi burkolt Simsonom, egy felújított Mz TS 250/1 forgalmival. Családi örökség egy Jawa 250/353 kyvacka, ( félautomata váltóval), szeretném még ebben az évben rendszerbe állítani és használni. Egy Jawa Mustang is betévedt a garázsba, várja a szebb jövőt, remélem hamarosan eljön a számára. Munkába járásra és motorozásra Hondákat használok, Dió és CB 500 személyében. Szeretném bővíteni az állományt, remélem sikerül még egy két szépséget beszerezni.
Komment