Közlemény

Collapse
No announcement yet.

problémák a motorral

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    problémák a motorral

    Helló egy kis problémám a motorommal a segítségeteket kérném a megoldásához.
    Tehát a motor Mz ts 125-ös és menet közben "gondol egyet és elkezd fulladni aztán leáll mitől lehet ez?
    Most 33-as keverék van benne, a tankot tegnap mostam ki.A blokkot nem szedtem még szét mert kb.130 km-rt megtettem vele probléma nélkül.

    #2
    stop eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    a motor Mz ts 125-ös és menet közben "gondol egyet és elkezd fulladni aztán leáll mitől lehet ez?
    Az én motorom is produkált hasonlót, de én akkor vettem észre mikor lámpát kapcsoltam vagy féket nyomtam!
    Az összes testelést megmozgattam, újra saruztam, forrasztottam, nem akart megjavulni!
    Azt tanácsolták nálam nagyobb szakemberek, cseréljem ki a feszültség szabályozót.
    Azóta nincs baj.(csak egy lehetőség)
    Che kedvelte ezt.
    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

    Komment


      #3
      Ez egy jó ötlet köszönöm.Nekem a lámpakapcsolásnál is csinálta de azon kívül is.

      Komment


        #4
        Szervusztok. ( Csak ötletek ! ) A tanksapkán a szellőző nem látja el a funkcióját ( A leállás után tanksapka levesz - kicsit vár - újraindítás . Beindulás esetén furattisztítás. ) A " régi " NDK-s elektromos csatlakozók ( amit a laposelemekre lehetett rádugni ) hajlamosok voltak az oxidációra, ami azt eredményezte, hogy az elektronok vándorlása itt-ott rabbiátusan megszakadt. Találkoztam olyannal is , hogy szinte teljes keresztmetszetében vezetésképtelen volt. Talán az anyagminőségben keresendő ez a hibajelenség. Végig kellene ellenőrizni a csatlakozók vezetőképességét. Ennyi. ( Ezen kívűl még természetesen más is lehet a hiba . ) Üdvözlettel.
        soveny és Che kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Köszönöm ez is jó ötlet ki fogom próbálni!

          Komment


            #6
            A problémám megoldódott kértem hozzá egy kis segítséget keresztapám aki autóvillamosság szerelő segített.
            A feszültségszabályzón kellett kicsit állítani és egy csatlakozót kicserélni és tökéletesen működik.
            Köszönöm a segítségeket sokat tanultam mennyi megoldása lehet egy problémának.

            Komment


              #7
              stop eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              keresztapám aki autóvillamosság szerelő segített.
              A Keresztapával mi nem ellenkezünk!
              Örülök, hogy még az állítható feszszabályzó van a motorodon, mert az enyémen már sajnos nem az van és ha "elgyengül" akkor csere!
              Jó motorozást!
              A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

              Komment


                #8
                Tévedtem ez egy komolyabb probléma mint gondoltam, tegnap ment, ma be sem tudom indítani esetleg valakinek valami ötlet még.

                Komment


                  #9
                  stop eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  ma be sem tudom indítani
                  Akkumulátorod fel van töltve rendesen?
                  A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                  Komment


                    #10
                    6,5v a feszültsége bár elég öreg de eddig működött és a töltése is jó menet közben mert mértem.
                    -t5- kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Lehet, hogy valamelyik vezeték csatlakozója ki van lazulva a lámpatestben, és ha elfordítod a kormányt, megszűnik az érintkezés. 1 ok amiért menet közben leállhat. (Már jártam így.) Ilyenkor mindig átnéztem a lámpatestben a "tyúkbeleket", hogy érintkeznek-e, illetve kontakt tisztító spray-el átfújkáltam őket. Forgasd a kormányt, mozgasd meg a vezetékeket, és figyeld az ellenőrzőlámpát, nem alszik-e ki. Például.




                      Még valami. Ki szoktak lazulni az olvadóbiztosítékok a helyükről (azokkal is rendszeresen gondom volt), és nem kap áramot a motor az akkumulátorról. Valamint az akkumulátor pozitív pólusánál szoktak még érintkezési gondok lenni. Csakúgy jönnek elő az MZ-s élmények...
                      Che kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        Heló
                        A gyári leírás szerint nem igényli a motor az 50-es keveréknél erősebbet, illetve nekem azt javasolták, hogy a motorba szerelt gyertya lehetőleg izolátor legyen, de az a fajta amit a németek készítenek (a menet sárga horgannyal van levédve).

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X