Sziasztok!
László vagyok nyíregyházáról és régi motoros.
Nagyon régen szerettem volna már egy ETZ 125-ös motorkerékpárt most egy jawa mustang cserével sikerült hozzájutnom. Üzemképtelen volt, összeraktam, kiglancoltam, mostmár rendben is lenne, mert üzemképes, műszakiztattam is, de össze szerelés után és használat után tudtam meg, hogy a töltésem sem az igazi, mert bekapcsolt lámpával lemerül az aksi, és a fordulatszámmérőm sem működik. Tehát ha valaki tudna segíteni hogy hogyan tudnám kimérni a generátor ad e le áramot, mert műszerem van hozzá, de nem tudom hova kell érintsem ehhez. A másik, hogy a kuplungot le kell e szednem ahhoz, hogy kicseréljem a forulatmérő meghajtót.
Egy tőlem jobban hozzáértő válaszát szívesen fogadnám.
Előre is köszi: balilasz
Ja és nagyon tetszik az oldal és remélem sokáig lessz még.
László vagyok nyíregyházáról és régi motoros.
Nagyon régen szerettem volna már egy ETZ 125-ös motorkerékpárt most egy jawa mustang cserével sikerült hozzájutnom. Üzemképtelen volt, összeraktam, kiglancoltam, mostmár rendben is lenne, mert üzemképes, műszakiztattam is, de össze szerelés után és használat után tudtam meg, hogy a töltésem sem az igazi, mert bekapcsolt lámpával lemerül az aksi, és a fordulatszámmérőm sem működik. Tehát ha valaki tudna segíteni hogy hogyan tudnám kimérni a generátor ad e le áramot, mert műszerem van hozzá, de nem tudom hova kell érintsem ehhez. A másik, hogy a kuplungot le kell e szednem ahhoz, hogy kicseréljem a forulatmérő meghajtót.
Egy tőlem jobban hozzáértő válaszát szívesen fogadnám.
Előre is köszi: balilasz
Ja és nagyon tetszik az oldal és remélem sokáig lessz még.
Komment