Közlemény

Collapse
No announcement yet.

csövi65 bemutatkozás.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    csövi65 bemutatkozás.

    Sziasztok. 47 éves elvált férfi vagyok, az északi országrészben lakom az Ipoly völgyében. Két éve vásároltam egy MZ TS 250-est, amely már 1992 óta lejárt forgalmi engedéllyel rendelkezett. Felújítás után 2011-ben forgalomba helyeztem, de műszakilag igazából most kezd "összeérni" a gép, ami most már 36 éves. Maga a motor egy Junak tankkal és ismeretlen eredetű sárvédőkkel rendelkezik, festése is veterán jelleget kölcsönöz neki. Én már így vásároltam, és nekem nagyon "bejön", bár ebben az állapotában nem minősülne veteránnak. Jelenleg ezzel a "vassal" rovom a kilométereket. Click image for larger version

Name:	nokia 5230 105.jpg
Views:	1
Size:	198.9 KB
ID:	154642
    Utoljára szerkesztve a következő által: csövi65; 2012 szept. 11, 19:38.

    #2
    Isten hozott szép a géped!

    Komment


      #3
      Szia
      Jó helyre kerültél.
      Üdv a fórumon.
      Szép a géped , hány literes a tankod ?
      Képeket ha kérhetek róla, köszönöm.

      Komment


        #4
        Üdv a fórumon! Jól néz ki a mocid!

        Komment


          #5
          Üdv.:-))) 47 éve elvált??? Akkor Te sem vagy mai csirke.:-)))) A gép szép, ez tény, de mi történt a kipuf. könyökkel??? Olyan győzikés, nem véletlen a kis betű.:-)))))

          Komment


            #6
            Nincs azzal semmi különös, csak lerúdta a króm festéket!

            Komment


              #7
              A tank 17 literes, képeket teszek majd még fel a motorról. A hiányzó betűt pótoltam, köszi az észrevételt. A kipuff könyök egy lakatos munkája, aki több helyen szétvágta, majd újra hegesztette. Erre ezért volt szükség, mert a gyári könyök erős első fékes fékezésnél beleért a nem eredeti sárvédőbe. Nem egy szép munka, de ezt majd orvosoljuk, ideiglenesen megfelel.
              Örülök, hogy tetszik nektek a gép.
              Utoljára szerkesztve a következő által: csövi65; 2012 szept. 11, 20:38.

              Komment


                #8
                Berlin kérésére még pár kép:

                Komment


                  #9
                  Nem lett igazi a csatolás, mert sajna nem lehet megnézni

                  Komment


                    #10
                    Nem tudom mi történt, amikor felraktam először a képek voltak láthatóak, utána ez a csatolmányos variáns jelent meg. De sebaj, megpróbálom még egyszer:

                    Click image for larger version

Name:	nokia 5230 103.jpg
Views:	1
Size:	198.3 KB
ID:	131983Click image for larger version

Name:	nokia 5230 106.jpg
Views:	1
Size:	199.8 KB
ID:	131984Click image for larger version

Name:	nokia 5230 076.jpg
Views:	1
Size:	195.6 KB
ID:	131985Click image for larger version

Name:	nokia 5230 080.jpg
Views:	1
Size:	199.9 KB
ID:	131986
                    Beagle, Pali61 és korompaiistvan kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Nekem ezzel a tankkal sokkal jobban tetszik!

                      Komment


                        #12
                        A volt forgalmi engedély szerint 1992-ben járt le a műszakija. A bejegyzett tulajdonost( második tulaj volt ) sikerült megtalálnom, elmondása szerint már nála is ez a tank volt rajta, abban az időben nagy divat volt Junak tankot rakni az MZ-re. Szerintem is nagyon jól néz ki ezzel a tankkal. Az ülés felfogatásán is változtattak, hogy közte és a tank között ne legyen hézag. A sárvédők sem eredetiek, nagyon jól mennek a tank és a motor összharmóniájához. 1976-os a motor, eredetileg 4 gangos blokk volt benne, én ezt egy 5 gangos /1-es blokkra cseréltem, igy lett eredetvizsgáltatva, és műszakiztatva. Még tervezem az átvezetékelését, és egy elektronikus gyújtás beszerzését. Ezt az idei télen megejtem, ha minden jól megy.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: csövi65; 2012 szept. 18, 20:33.

                        Komment


                          #13
                          Általában nem vagyok híve a veterán korú járművek átalakításának,de be kell valljam,ez nagyon szép és igényes motor! GRATULA! Kivételesen úgy vélem,hogy a motor javára vált az átalakítás!

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X