Sziasztok. 47 éves elvált férfi vagyok, az északi országrészben lakom az Ipoly völgyében. Két éve vásároltam egy MZ TS 250-est, amely már 1992 óta lejárt forgalmi engedéllyel rendelkezett. Felújítás után 2011-ben forgalomba helyeztem, de műszakilag igazából most kezd "összeérni" a gép, ami most már 36 éves. Maga a motor egy Junak tankkal és ismeretlen eredetű sárvédőkkel rendelkezik, festése is veterán jelleget kölcsönöz neki. Én már így vásároltam, és nekem nagyon "bejön", bár ebben az állapotában nem minősülne veteránnak. Jelenleg ezzel a "vassal" rovom a kilométereket.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
csövi65 bemutatkozás.
Collapse
X
-
A tank 17 literes, képeket teszek majd még fel a motorról. A hiányzó betűt pótoltam, köszi az észrevételt. A kipuff könyök egy lakatos munkája, aki több helyen szétvágta, majd újra hegesztette. Erre ezért volt szükség, mert a gyári könyök erős első fékes fékezésnél beleért a nem eredeti sárvédőbe. Nem egy szép munka, de ezt majd orvosoljuk, ideiglenesen megfelel.
Örülök, hogy tetszik nektek a gép.Utoljára szerkesztve a következő által: csövi65; 2012 szept. 11, 20:38.
Komment
-
A volt forgalmi engedély szerint 1992-ben járt le a műszakija. A bejegyzett tulajdonost( második tulaj volt ) sikerült megtalálnom, elmondása szerint már nála is ez a tank volt rajta, abban az időben nagy divat volt Junak tankot rakni az MZ-re. Szerintem is nagyon jól néz ki ezzel a tankkal. Az ülés felfogatásán is változtattak, hogy közte és a tank között ne legyen hézag. A sárvédők sem eredetiek, nagyon jól mennek a tank és a motor összharmóniájához. 1976-os a motor, eredetileg 4 gangos blokk volt benne, én ezt egy 5 gangos /1-es blokkra cseréltem, igy lett eredetvizsgáltatva, és műszakiztatva. Még tervezem az átvezetékelését, és egy elektronikus gyújtás beszerzését. Ezt az idei télen megejtem, ha minden jól megy.Utoljára szerkesztve a következő által: csövi65; 2012 szept. 18, 20:33.
Komment
Komment