Közlemény

Collapse
No announcement yet.

veterán autó felújitása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    veterán autó felújitása

    na szevasztok. már megint bevállaltam egy tésztaszürőre rohadt 63-as bömöst.azthiszem sose lesz kész.azt mondtam atulajnak csak akaszni munkadija lesz vagy másfél milla plusz fel lelhető alkatrészek.meg kárpit teljes javitás öt kiló-meg fényezés ugyanannyi plusz futómü stb stb.a szeme se rebbent ezekre a számokra.lehet hogy olcsó vagyok?
    Che, Fergusson és mátéapu kedvelte ezt.

    #2
    kasznis laja eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    na szevasztok. már megint bevállaltam egy tésztaszürőre rohadt 63-as bömöst.azthiszem sose lesz kész.azt mondtam atulajnak csak akaszni munkadija lesz vagy másfél milla plusz fel lelhető alkatrészek.meg kárpit teljes javitás öt kiló-meg fényezés ugyanannyi plusz futómü stb stb.a szeme se rebbent ezekre a számokra.lehet hogy olcsó vagyok?
    ...Ha ki is fizette, utána döntsd el...
    emu, sepy és Che kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Mindennél van drágább is.. A sose az elég hosszú idő.. tárolási díj erre az időre már tétel.

      Komment


        #4
        Ha úgy érzed keresel rajta tisztességgel,akkor örülj,hogy értékelik,és végezd a dolgod tisztességgel.Így a tulaj boldog,te örülsz,és biztosan hoz másik klienst a köreiből,ez így kerek,és akkor gurul a szekér.Ezt munkával nehéz elérni,érdemes megbecsülni és nem törődni a hirtelen gazdagok szemléletével,az nem tartós !!
        emu és sepy kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #5
          Az olcsó húsnak híg a leve de kaviárt sem eszik mindenki kanállal.
          emu kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Én inkább nem írok semmit . --- Bár már erre is ihatunk egy "békülő" pálinkát .

            Komment


              #7
              Vagy mégis , azért vagyok kicsit hangulatban , mert épp most csinálom -rakom össze egy klubtagunk , teljesen kifordított FIAT 850 Coupe autóját . Nyugodtan mondhatom , Európa legdrágább ilyen autója .
              A tulaj nem szakmabeli , de lelkes , rendes fickó . Mindenhol mindenkinek kifizetett mindent amit kértek , megvett mindent amit mondtak . Nem alkudozott , kivárt mindenkit .

              Aztán most én rakom össze , én csináltam a motort , váltót , futóműveket és minden egyéb szerelő dolgot .

              A lakatos a porcsemúzeumbabedógozó , a fényező meg egy nagyon rendes srác aki az enyémet 11 éve , a faterét is ...... de mára kicsit elkurvult ......

              Én meg most az összerakás során látok mindent , a tetőkárpit berakását , az új kábelköteg gyárival megegyező mivolta --- de semmi ésszerű módosítás ( testelés ) , majd vakargassam az új ( vastag ) festéket .

              A lakatos kezeit pedig kitépném és a szemeibe szurkálnám , vagy most megcsináltatnám vele az elmaradt , lelketlenűl leszarva odagányolt szarokat . Aztán fizesse az újrafestést üregvédelmet .


              Szóval nagy vonalakban ennyi . Ezért egy ilyen kérdés mint amit feldobtál , hát .....

              madorka, sepy és 4 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Az előzőt épp ezért írtam mint amit fejtegettél Joker. Aki magának csinálja és valóban hozzáértőként annak is rengeteg idő és pénz egy- egy megmentett járgány. Sajna viszont sok esetben a felhígult " Vetrán felújítók" csapata miatt kiket nem a szakma szépsége és az én kezem munkája!! vezérli csak a Dagober bácsi előtt lebegő dolcsi. Tudom az is fontos mert nekem is az de??, tisztelet a kivételnek ma már nem ismeretes a szakmai inteligencia. A végső összeszerelőn pld. a régi időkben a kasznison csattant az ostor mert ő volt az átadó. Mi raktuk be a kárpitot raktuk helyire az elektromos dolgokat / ilyenkor mondta a gazdi minden működött/ pedig évekkel előtte nem indult a benzin kályha, sem a fűtés, ki voltak égve az izzók, szétszakadt az antenna csatlakozója stb.. Ilyenkor nem volt kit szidnunk hisz mi csináltuk. Más után dolgozni / összerakni/ viszont sokkal rosszabb és nehezebb.

                Komment


                  #9
                  kasznis laja eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  már megint bevállaltam egy tésztaszürőre rohadt 63-as bömöst
                  Ez a lényeg és a kulcsszó:
                  kasznis laja eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  bömös
                  Innentől kezdve minden szép és jó lesz, egészen addig míg egy hasonló mániákus bele nem néz a dolgok mélyére, és meg nem mutatja a milliókat elköltő tulajnak pontról pontra mekkora cumi lóg ki a szájából.

                  Komment


                    #10
                    madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    bele nem néz a dolgok mélyére, és meg nem mutatja a milliókat elköltő tulajnak pontról pontra mekkora cumi lóg ki a szájából.





                    Ha úgy érzem nem,kóser valami szólok a tulajnak komolyan gondolja e a javítást,akkor is ha nem jó nekem!Még nem bántam meg ezt a verziót,egyszer sem!
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #11
                      én még jobban leegyszerűsítem ezt a kérdést . az elég sok , különböző szakmai területen ( ami az autók , motorok stb rendbetételével összefügg ) szerzett tapasztalataim alapján .

                      Mire lesz ez a festék ? , mit kell hegeszteni ? , minek az ülése ez ( kárpit ) ? milyen motorblokk ez amit hüvelyezni kell? ............stb , stb ------jaaaaa veterán !? akkor ennyi .

                      Aztán a dörzsöltebbje még azt is megkérdi ( ha nem tudja ) mijez ? trabant ? skoda? stb . .........???

                      Nem -ez egy 1937 es .......Mercedes ... amiből csak 4db csináltak , és sajnos még ez a rohadt ablaktörlő motor is más . Aztán ezt kéne megtekercselni mert ...

                      Na , itt vágta el magát a kedves megrendelő !!!

                      ??? 4db ?? merci ? 37" ?? ---akkor ennek kifolyik a tejföl a zsebéből !! Tegyünk má alá egy vödröt ...


                      És ugye ezt nem én találom ki !!! ------az alapkérdés is úgy határozta meg meg a dolgot , hogy egy veterán javítás ára , --a megrendelő ájuláshatára kell hogy legyen --. függetlenül a munka minőségétől és határidejétől .

                      Komment


                        #12
                        Rákerestem a pannónia kipufogó,mandzsetta,könyök,síp,felni küllő,telóburkolat,kormány,külön karok....ASZTA-mindenit csak a 2 dob üresen 120000--------ft Igazad van ájuláshatáron van!!Egy MZ kipufogó 25000-ből kijön..szerintem több króm kell rá!
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #13
                          Ez így van mint írtátok a meghatározó a név és a kor és kevésbé a minőség bár egy USA- ban használt gépnél nem nagyon beszélünk tészta szűrő szerű kasztniról. Most alkotok egy amerikás kasznis után / lehet Török vendég munkás volt /. A fiam vett egy USA- ból visszahozott Merci kupét ezen a törés és a trehány tárolás nyomait kell eltüntetnem / hóblival húzhatták telibe a gittet az oldalán /1,5 ujjnyi vastagon kenve szétbarmolva a sárvédő- doblemez / hátsó /. Az alkatrész árak itt is a holdról nézve lettek megállapítva mert a csillagos ég alacsony lenne. Mivel elmúlt 30 éves / 5000cm3/ egy sárvédő ha lenne 600.000 ft egy gépház tető alu. szintén ennyi mert ez merci.

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X