na szevasztok. már megint bevállaltam egy tésztaszürőre rohadt 63-as bömöst.azthiszem sose lesz kész.azt mondtam atulajnak csak akaszni munkadija lesz vagy másfél milla plusz fel lelhető alkatrészek.meg kárpit teljes javitás öt kiló-meg fényezés ugyanannyi plusz futómü stb stb.a szeme se rebbent ezekre a számokra.lehet hogy olcsó vagyok?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
veterán autó felújitása
Collapse
X
-
kasznis laja eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésena szevasztok. már megint bevállaltam egy tésztaszürőre rohadt 63-as bömöst.azthiszem sose lesz kész.azt mondtam atulajnak csak akaszni munkadija lesz vagy másfél milla plusz fel lelhető alkatrészek.meg kárpit teljes javitás öt kiló-meg fényezés ugyanannyi plusz futómü stb stb.a szeme se rebbent ezekre a számokra.lehet hogy olcsó vagyok?
- 3 likes
-
Ha úgy érzed keresel rajta tisztességgel,akkor örülj,hogy értékelik,és végezd a dolgod tisztességgel.Így a tulaj boldog,te örülsz,és biztosan hoz másik klienst a köreiből,ez így kerek,és akkor gurul a szekér.Ezt munkával nehéz elérni,érdemes megbecsülni és nem törődni a hirtelen gazdagok szemléletével,az nem tartós !!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Vagy mégis , azért vagyok kicsit hangulatban , mert épp most csinálom -rakom össze egy klubtagunk , teljesen kifordított FIAT 850 Coupe autóját . Nyugodtan mondhatom , Európa legdrágább ilyen autója .
A tulaj nem szakmabeli , de lelkes , rendes fickó . Mindenhol mindenkinek kifizetett mindent amit kértek , megvett mindent amit mondtak . Nem alkudozott , kivárt mindenkit .
Aztán most én rakom össze , én csináltam a motort , váltót , futóműveket és minden egyéb szerelő dolgot .
A lakatos a porcsemúzeumbabedógozó , a fényező meg egy nagyon rendes srác aki az enyémet 11 éve , a faterét is ...... de mára kicsit elkurvult ......
Én meg most az összerakás során látok mindent , a tetőkárpit berakását , az új kábelköteg gyárival megegyező mivolta --- de semmi ésszerű módosítás ( testelés ) , majd vakargassam az új ( vastag ) festéket .
A lakatos kezeit pedig kitépném és a szemeibe szurkálnám , vagy most megcsináltatnám vele az elmaradt , lelketlenűl leszarva odagányolt szarokat . Aztán fizesse az újrafestést üregvédelmet .
Szóval nagy vonalakban ennyi . Ezért egy ilyen kérdés mint amit feldobtál , hát .....
- 6 likes
Komment
-
Az előzőt épp ezért írtam mint amit fejtegettél Joker. Aki magának csinálja és valóban hozzáértőként annak is rengeteg idő és pénz egy- egy megmentett járgány. Sajna viszont sok esetben a felhígult " Vetrán felújítók" csapata miatt kiket nem a szakma szépsége és az én kezem munkája!! vezérli csak a Dagober bácsi előtt lebegő dolcsi. Tudom az is fontos mert nekem is az de??, tisztelet a kivételnek ma már nem ismeretes a szakmai inteligencia. A végső összeszerelőn pld. a régi időkben a kasznison csattant az ostor mert ő volt az átadó. Mi raktuk be a kárpitot raktuk helyire az elektromos dolgokat / ilyenkor mondta a gazdi minden működött/ pedig évekkel előtte nem indult a benzin kályha, sem a fűtés, ki voltak égve az izzók, szétszakadt az antenna csatlakozója stb.. Ilyenkor nem volt kit szidnunk hisz mi csináltuk. Más után dolgozni / összerakni/ viszont sokkal rosszabb és nehezebb.
- 7 likes
Komment
-
kasznis laja eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemár megint bevállaltam egy tésztaszürőre rohadt 63-as bömöst
kasznis laja eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésebömös
- 4 likes
Komment
-
madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésebele nem néz a dolgok mélyére, és meg nem mutatja a milliókat elköltő tulajnak pontról pontra mekkora cumi lóg ki a szájából.
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
Komment
-
én még jobban leegyszerűsítem ezt a kérdést . az elég sok , különböző szakmai területen ( ami az autók , motorok stb rendbetételével összefügg ) szerzett tapasztalataim alapján .
Mire lesz ez a festék ? , mit kell hegeszteni ? , minek az ülése ez ( kárpit ) ? milyen motorblokk ez amit hüvelyezni kell? ............stb , stb ------jaaaaa veterán !? akkor ennyi .
Aztán a dörzsöltebbje még azt is megkérdi ( ha nem tudja ) mijez ? trabant ? skoda? stb . .........???
Nem -ez egy 1937 es .......Mercedes ... amiből csak 4db csináltak , és sajnos még ez a rohadt ablaktörlő motor is más . Aztán ezt kéne megtekercselni mert ...
Na , itt vágta el magát a kedves megrendelő !!!
??? 4db ?? merci ? 37" ?? ---akkor ennek kifolyik a tejföl a zsebéből !! Tegyünk má alá egy vödröt ...
És ugye ezt nem én találom ki !!! ------az alapkérdés is úgy határozta meg meg a dolgot , hogy egy veterán javítás ára , --a megrendelő ájuláshatára kell hogy legyen --. függetlenül a munka minőségétől és határidejétől .
- 8 likes
Komment
-
Rákerestem a pannónia kipufogó,mandzsetta,könyök,síp,felni küllő,telóburkolat,kormány,külön karok....ASZTA-mindenit csak a 2 dob üresen 120000--------ft Igazad van ájuláshatáron van!!Egy MZ kipufogó 25000-ből kijön..szerintem több króm kell rá!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Ez így van mint írtátok a meghatározó a név és a kor és kevésbé a minőség bár egy USA- ban használt gépnél nem nagyon beszélünk tészta szűrő szerű kasztniról. Most alkotok egy amerikás kasznis után / lehet Török vendég munkás volt /. A fiam vett egy USA- ból visszahozott Merci kupét ezen a törés és a trehány tárolás nyomait kell eltüntetnem / hóblival húzhatták telibe a gittet az oldalán /1,5 ujjnyi vastagon kenve szétbarmolva a sárvédő- doblemez / hátsó /. Az alkatrész árak itt is a holdról nézve lettek megállapítva mert a csillagos ég alacsony lenne. Mivel elmúlt 30 éves / 5000cm3/ egy sárvédő ha lenne 600.000 ft egy gépház tető alu. szintén ennyi mert ez merci.
- 1 like
Komment
Komment