Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Sziasztok! Sanyi vagyok, 42 éves. Első veterános élményem az 1991-ben vett (akkor 14 éves), és a tavaly eladott 131-es Fiat volt. Most a régiség kedvelő énemet egy 1990-es 2105-ös Ladával (napi használatban) kényeztetem.
90-es az nem régiség.:-)))) Ja bocs. Üdvözöllek köreinkben.:-))))
Szóval a 90-es az még hamvas szűzlány.:-))))) Persze , hogy kimutassam az igazi énemet (ha eddig nem ezt tettem volna:-))) akkor azt mondom, Ladából az már egy igazi veterán.:-)))))
Isten hozott nálunk. Nekem is volt ilyen Ladám, csak 2107-es kaszniban volt a motorja. Nagyon szerettem. Volt, hogy minden hétvégét vele - többnyire könyékig benne, vagy alatta - töltöttem. A gondok akkor kezdődtek, mikor a jó öreg szovjet alkatrész elkopott és helyette csak utángyártottat tudtam betenni. 10 éve, hogy eladtam, de sokszor hiányzik.
Ha segítség kell a rendbentartásához, akkor kérdezz bátran. Tudok néhány dolgot, amitől kezesebb lesz.
Remek 2105-ös apámnak az volt még német márkáért vetette a kint élő testvérével hogy gyorsabban megkapja. Amikor megjött pár ezer Ft felárat kellet fizetnie mert időközben tettek bele hátsó biztonsági övet is. Magam szervizeltem , úgyhogy van némi tapasztalatom nekem is
Sziasztok! Köszönöm a szíves fogadtatást. Tudom a 05-ös még igen csak a pályája elején jár. Azért remélem, még nálam megközelíti a veterán kort.
Most egyébként én is könyékig turkáltam benne, arra gondoltam, hogy csinálok egy motor revíziót, és hogy minden simán menjen az egyes henger gyertyája eltört. Természetesen nem a porcelánja, hanem a hatlapfej leszakadt lazításkor a menetről. Így lett gyertyacseréből hengerfej le-fel.
Az első Lada, vagyis Zsiguli tulaja volt olyan jó fej, hogy a dugót megpontozta, hátha nől a felülete. Persze ezt ész nélkül vettem, mert megtetszett, majd amikor elkezdett betegeskedni, akkor jöttem rá, de legalább volt indok a zsugor motorhoz...persze ez nem veterán cucc volt, de jól mutatott a száguldó szakadt 1200es, volt meglepi némelyik nagyképű új autós arcán.
Itt kezdődött a zsiguli, majd Lada kálvária, ott szerettem bele a nyakig olajos autószerelésbe. Műhelykocsinak hívták a kollégáim az autómat, mert mindig tele volt szerszámmal, alkatrésszel a hátulja, ami jól jött néha.
Komment