Közlemény

Collapse
No announcement yet.

F131

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    F131

    Sziasztok! Sanyi vagyok, 42 éves. Első veterános élményem az 1991-ben vett (akkor 14 éves), és a tavaly eladott 131-es Fiat volt. Most a régiség kedvelő énemet egy 1990-es 2105-ös Ladával (napi használatban) kényeztetem.

    #2
    90-es az nem régiség.:-)))) Ja bocs. Üdvözöllek köreinkben.:-))))
    Szóval a 90-es az még hamvas szűzlány.:-))))) Persze , hogy kimutassam az igazi énemet (ha eddig nem ezt tettem volna:-))) akkor azt mondom, Ladából az már egy igazi veterán.:-)))))

    Komment


      #3
      Üdv köztünk !

      A 90-es évekre már én is emlékszem

      Komment


        #4
        Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A 90-es évekre már én is emlékszem

        Hmmmm:-)))))
        Mik is ezek az emlékek??? Meg kel enni a spenótot az óviban vagy sem??????
        CZsolti kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Ez sértő!!!!
          Akkor már iskolás voltam
          És a spenóttal sosem voltak gondjaim.

          Komment


            #6
            Ne máááá. Ilyen "öreg" lennél??? Akkor már neked is takarodó.:-))) Öregek korán fekszenek. ÉS ALSZANAK!!!!!!!!!!!

            Mért is sértő??? Ezek szerint fiatalítottalak. Tudtam volna "sértőbbet" is írni.:-))))




            De már megint kisajátítottunk egy "idegen" topikot.:-))) Irgum-burgum. Átleszünk helyezve.:-)))))))

            Komment


              #7
              Szia Sanyi!

              Isten hozott nálunk. Nekem is volt ilyen Ladám, csak 2107-es kaszniban volt a motorja. Nagyon szerettem. Volt, hogy minden hétvégét vele - többnyire könyékig benne, vagy alatta - töltöttem. A gondok akkor kezdődtek, mikor a jó öreg szovjet alkatrész elkopott és helyette csak utángyártottat tudtam betenni. 10 éve, hogy eladtam, de sokszor hiányzik.

              Ha segítség kell a rendbentartásához, akkor kérdezz bátran. Tudok néhány dolgot, amitől kezesebb lesz.

              Üdvözlettel: CZsolti

              Komment


                #8
                Üdv!
                Ladában én is otthon érzem magam. Ha szükséged van segítségre, csak jelezd!

                Komment


                  #9
                  Remek 2105-ös apámnak az volt még német márkáért vetette a kint élő testvérével hogy gyorsabban megkapja. Amikor megjött pár ezer Ft felárat kellet fizetnie mert időközben tettek bele hátsó biztonsági övet is. Magam szervizeltem , úgyhogy van némi tapasztalatom nekem is

                  Üdv a klubban

                  Komment


                    #10
                    Sziasztok! Köszönöm a szíves fogadtatást. Tudom a 05-ös még igen csak a pályája elején jár. Azért remélem, még nálam megközelíti a veterán kort.
                    Most egyébként én is könyékig turkáltam benne, arra gondoltam, hogy csinálok egy motor revíziót, és hogy minden simán menjen az egyes henger gyertyája eltört. Természetesen nem a porcelánja, hanem a hatlapfej leszakadt lazításkor a menetről. Így lett gyertyacseréből hengerfej le-fel.
                    CZsolti és korompaiistvan kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      A Ladában ez a szép!

                      Komment


                        #12
                        F131 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        hogy csinálok egy motor revíziót
                        Csak óvatosan folytasd, mert tényleg teljes generált kell csinálnod! ...

                        Komment


                          #13
                          Az első Lada, vagyis Zsiguli tulaja volt olyan jó fej, hogy a dugót megpontozta, hátha nől a felülete. Persze ezt ész nélkül vettem, mert megtetszett, majd amikor elkezdett betegeskedni, akkor jöttem rá, de legalább volt indok a zsugor motorhoz...persze ez nem veterán cucc volt, de jól mutatott a száguldó szakadt 1200es, volt meglepi némelyik nagyképű új autós arcán.

                          Itt kezdődött a zsiguli, majd Lada kálvária, ott szerettem bele a nyakig olajos autószerelésbe. Műhelykocsinak hívták a kollégáim az autómat, mert mindig tele volt szerszámmal, alkatrésszel a hátulja, ami jól jött néha.

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X