Üdvözletem minden Veterán fórum olvasónak, tagnak, szimpatizánsnak!
A címben levő képzavart hamarosan megmagyarázom, de előbb bemutatkozom egy pár mondatban.
Szóval: Hegyi János a becsületes nevem, 50 éves múltam, jelenleg Angliában élek a családommal. Miért léptem be a fórumra? Nos otthon Magyarországon volt, illetve van egy 940-es diesel Volvom, kb 2-3 évig hajtottam mielőtt kiköltöztünk volna, mikor kijöttünk szóba került az eladása, de természetesen olyan árat adtunk meg, hogy még véletlenül se jusson senkinek eszébe megvenni :-), csak egy gondolat volt..., nem akartam, és most sem akarok tőle megválni, sőt, terveim vannak..
Jelenleg AZ AUTÓ Csongrád megyében, egy fedett, fűtetlen, talán kicsit szellős garázsban várja a "feltámadását"
Jelenleg (egy pár éve) nincs érvényes műszaki vizsgája, a saját tulajdonom törzskönyvvel, a gkfb a vásárlás napjától folyamatosan fizetve van, súlyadó (vagy teljesitmény adó) szintén.
Mik is a kérdéseim?
Jelenleg úgy tűnik, még évekig itt szeretnénk maradni, 5-10 évig, ezért egyre többször jut eszembe, hogy miért is fizetek én éves szinten nem keveset, azért, hogy a garázsba áll??
Tegnap újra belefutottam abba a lehetőségbe, amit átmeneti forgalomból való kivonásnak hívnak.
Erről szeretnék többet megtudni.
Kérdés:
Amennyiben ez működik , nagyjából mi a menete? Hova kell fordulni? Lehet, hogy ezt lezongoráznám most január végén, kb. fél napom lesz az ügyintézésre...
Olvastam, hogy ez megoldható hosszas külföldi tartózkodás, letelepedés esetén is.
Kérdés: Hol. és hogyan kell bizonyítanom az angliai tartózkodást? Pl Angol jogsi lakcímmel? Ugyanis itt nincs lakcím kártya..
Amennyiben kivonatom, kell-e még "fizetgetnem" valamit ?
Bármikor viszza helyeztethetem-e forgalomba?
Mennyire "macerás" újra forgalomba helyezni?
Igaz, hogy kapni fog teljes motor generált (is), mégis aggódom egy esetleges magas emissziós érték miatt, ugyebár hatósági vizsga lenne, nem csak "utcasarki", emiatt lehet, hogy nem helyezhető majd újra forgalomba?
Érdemes egyáltalán kivonatni, vagy jobban járok (stressz mentesebb) ha marad minden úgy mint eddig, és ha gondolok majd egyet, akkor csak egy friss műszaki, és hajrá... ???
Azt hiszem egyenlőre elég a kérdésekből :-)
Előre is köszönöm a válaszaitokat.
Még csak annyit, hogy tavaly előtt itt is autót vettünk.
Természetesen a horror biztosítás és az olcsó üzemelés miatt lehetőleg minél kisebb teljesítményű dieselre esett a választás
.
.
.
.
Igen....., majdnem..... Ezért lett belőle egy 2,5 literes benzines Volvo :-)) Igaz, hogy horror volt az első évi bizti, meg megeszik 13-15-öt városban, de lesz.rom, EZ IS AUTÓ :-)
Mindenkit üdvözöl: Jani és Piroska.
A címben levő képzavart hamarosan megmagyarázom, de előbb bemutatkozom egy pár mondatban.
Szóval: Hegyi János a becsületes nevem, 50 éves múltam, jelenleg Angliában élek a családommal. Miért léptem be a fórumra? Nos otthon Magyarországon volt, illetve van egy 940-es diesel Volvom, kb 2-3 évig hajtottam mielőtt kiköltöztünk volna, mikor kijöttünk szóba került az eladása, de természetesen olyan árat adtunk meg, hogy még véletlenül se jusson senkinek eszébe megvenni :-), csak egy gondolat volt..., nem akartam, és most sem akarok tőle megválni, sőt, terveim vannak..
Jelenleg AZ AUTÓ Csongrád megyében, egy fedett, fűtetlen, talán kicsit szellős garázsban várja a "feltámadását"
Jelenleg (egy pár éve) nincs érvényes műszaki vizsgája, a saját tulajdonom törzskönyvvel, a gkfb a vásárlás napjától folyamatosan fizetve van, súlyadó (vagy teljesitmény adó) szintén.
Mik is a kérdéseim?
Jelenleg úgy tűnik, még évekig itt szeretnénk maradni, 5-10 évig, ezért egyre többször jut eszembe, hogy miért is fizetek én éves szinten nem keveset, azért, hogy a garázsba áll??
Tegnap újra belefutottam abba a lehetőségbe, amit átmeneti forgalomból való kivonásnak hívnak.
Erről szeretnék többet megtudni.
Kérdés:
Amennyiben ez működik , nagyjából mi a menete? Hova kell fordulni? Lehet, hogy ezt lezongoráznám most január végén, kb. fél napom lesz az ügyintézésre...
Olvastam, hogy ez megoldható hosszas külföldi tartózkodás, letelepedés esetén is.
Kérdés: Hol. és hogyan kell bizonyítanom az angliai tartózkodást? Pl Angol jogsi lakcímmel? Ugyanis itt nincs lakcím kártya..
Amennyiben kivonatom, kell-e még "fizetgetnem" valamit ?
Bármikor viszza helyeztethetem-e forgalomba?
Mennyire "macerás" újra forgalomba helyezni?
Igaz, hogy kapni fog teljes motor generált (is), mégis aggódom egy esetleges magas emissziós érték miatt, ugyebár hatósági vizsga lenne, nem csak "utcasarki", emiatt lehet, hogy nem helyezhető majd újra forgalomba?
Érdemes egyáltalán kivonatni, vagy jobban járok (stressz mentesebb) ha marad minden úgy mint eddig, és ha gondolok majd egyet, akkor csak egy friss műszaki, és hajrá... ???
Azt hiszem egyenlőre elég a kérdésekből :-)
Előre is köszönöm a válaszaitokat.
Még csak annyit, hogy tavaly előtt itt is autót vettünk.
Természetesen a horror biztosítás és az olcsó üzemelés miatt lehetőleg minél kisebb teljesítményű dieselre esett a választás
.
.
.
.
Igen....., majdnem..... Ezért lett belőle egy 2,5 literes benzines Volvo :-)) Igaz, hogy horror volt az első évi bizti, meg megeszik 13-15-öt városban, de lesz.rom, EZ IS AUTÓ :-)
Mindenkit üdvözöl: Jani és Piroska.
Komment