Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Rometó

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Ekkor halószínű hogy gyenge, kicsi a kompresszió?

    Komment


      #32
      Ha nem megfelelő dugattyú és gyűrű van bennne akkor igen.

      Komment


        #33
        A gyűrű megfelelő de a dugó nem.

        Komment


          #34
          Üdv mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni azzal kapcsolatban hogy ,hogyan lehetne a benzintankból azt a besűrűsödött olajat eltávolítani.Egy tíz éve félretolt motor amibe benne maradt a benzin.Sűrű ragacsos anyag lett belőle.

          Komment


            #35
            Ha nincs berozsdásodva a tank belülről akkor fel tudod hígítani benzinnel, ekkor a nagyja kijön, majd ami hozzátapadt a falához azt féktisztítóval illetve folytószelep tisztító spray-vel ki tudod oldani.
            Amúgy nekem is van egy Rometom amit talpra szeretnék állítani
            Üdv
            soveny és Rometó kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Kösz megpróbálom amit írtál.Ajánlották nekem a hígítót is neked erről mi a véleményed?




              Állítsd is talpra a Rometedet nagyon jó kis motorok,és lépj be te is a Romet klubba.
              sinter kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                Szervusztok!

                Az üzemanyagtartály tisztításáról,igen bőséges irodalom van már a fórumon,-amennyiben mindet elsajátítjátok,akár nagy doktorit is írhattok a témában.A legjobb megoldásnak a Nagyfékdobos (alias Ring Pityu) fórumtársunk ötletét tartom,mert nem kell hozzá semmi vegyszer,meg egyéb trutyi,-melyből a használat után,még "truttyabb-trutty" lesz és csak szennyezzük vele a környezetet.Az utókor meg majd csak csodálkozik,hogy a kertben a tarackon kívül semmi nem terem meg,-tehát vigyázzatok a vegyszerekkel és a technikán túl gondoljatok a környezetre is!Click image for larger version

Name:	tisztítás.jpg
Views:	1
Size:	102.1 KB
ID:	134474

                Tanulmányozzátok a feltöltött hozzászólást,elég nehezen találtam meg,de remélem ez segíteni fog.

                Üdvözlettel:Che
                soveny és CZsolti kedvelte ezt.

                Komment


                  #38
                  Üdv!Köszönöm a tanácsokat.Kipróbálom a betonkeverős módszert van egy hatalmas keverőm nem gondoltam hogy erre is fogom használni. Remélem beválik.

                  Komment


                    #39
                    A betonkeverős módszer akkor jó ha már száraz belülről a tank. Én kb 1méter láncot tettem bele. Csak úgy porzott a tank.
                    Ameddig viszont ragacs van belül addig beleragad a szutyok, tehát ki kell oldani valamivel belőle és aztán mehet a keverő.
                    Tuti jó lesz a hatás, én már 3 tankot csináltam és mind megmenekült.

                    Komment


                      #40
                      Szervusz Kedves Sintér!

                      Ami nem száraz,azt ki lehet szárítani,-mondjuk a nagyja "trutyit",a tankba dugdosott ronggyal,papírral felitatni,-majd kitenni a napra,vagy ha nincs éppen napos idő,-hajszárítóval ki lehet szárítani,és utána jöhet az üvegcserép,greslap törmelék,forróvíz és a betonkeverő és máris "pörögnek",a szutykok,lefelé,közben lehet dúdolni,a "most múlik csendesen"-t.

                      Üdvözlettel:Che
                      korompaiistvan és CZsolti kedvelte ezt.

                      Komment


                        #41
                        Üdv Che!
                        Én is úgy értettem,hogy a tank oldalára feltapadt trutyit először ki kell szárítani ( én féktisztítót fújtan bele egy keveset az gyorsan kiszárítja és elpárolog) és utána mehet bele a törmelék. Amit levert belülről azt sűritett levegővel időközönként kifúvattam addig míg tiszta nem lett. Nagyjából ennyi.
                        korompaiistvan kedvelte ezt.

                        Komment


                          #42
                          Köszönöm a segítségeket! Még arra lennék kíváncsi hogy mivel lenne a legcélszerűbb bekenni a Jawa Mustang megszakítóbütyöknél lévő szivacsot.

                          Komment


                            #43
                            Rometó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            mivel lenne a legcélszerűbb bekenni a Jawa Mustang megszakítóbütyöknél lévő szivacsot
                            Én a műszerolajat ajánlanám - azt használtam mágnesgyújtókban és a Pannoniámban is az van a szövetben.
                            Nem kell hogy csöpögjön belőle, elég hogyha két ujjad között kicsit megnyomod akkor olajos maradjon a kezed. Újraolajzás minden gyújtásállításnál természetesen.
                            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                            Komment


                              #44
                              Ez nagyon gyors volt.Köszi! És milyen időközönként kell újraolajozni?

                              Komment


                                #45
                                Rometó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                És milyen időközönként kell újraolajozni?
                                Rometem nem volt és megeshet hogy nem is lesz - nem tudom mekkora a szivacs és mennyire tartja az olajat. Úgyhogy amikor gyújtást állítasz vagy ellenőrzöl, akkor célszerű ezt is csinálni. Aztán értelemszerűen ha nagyon száraznak tűnne mondjuk a következő állítás/ellenőrzés alkalmával, akkor gyakrabban ellenőrizni - célszerű, mert lassabban fog elkopni a műanyag emelője a megszakítónak.

                                A kezelési utasításban nincs erre valamiféle adat?
                                korompaiistvan kedvelte ezt.
                                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X