Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Szinte mindegy milyen, csak elég legyen benne. Hajtóműolajból GL4-est és ne GL5-öst tegyél, mert az nem tesz jót a bronz perselyeknek. Pannóniámban 15W40 van, Simsonokban CZ-ben MZ-ben hajtóműolaj. Szóval itt vegyes a kép, de mindegyik megy.
Szinte mindegy milyen, csak elég legyen benne. Hajtóműolajból GL4-est és ne GL5-öst tegyél, mert az nem tesz jót a bronz perselyeknek. Pannóniámban 15W40 van, Simsonokban CZ-ben MZ-ben hajtóműolaj. Szóval itt vegyes a kép, de mindegyik megy.
Jézus ... csak sebváltó olajat ne !!!!!! (A GL4 és a GL4+ már elég erősen adalékolt nagy nyomástűrésű olaj főleg ferde fogazású, hajtóművekbe , ahol az EP adalékolt GL-5 nem jöhet számításba , pl a molibdénezett felületű és nem bronz fékezőgyűrűk miatt.) Mivel ebben semmi ilyesmi nincs , elvileg használható volna , de mivel az olajfürdős tengelykapcsoló is ebben ázik (föleg a gyári parafás ) , az erőteljes csúszással díjazza a hajtómű olaj használatát , főleg hidegen. Tapasztalat szerint : - csak egyfokozatú motorolajat !( A jawa -ba viszont már hajtómű olaj kell ... De ez nem Jawa !)
A gyári előírás szerint , MM60 nyáron továbbá MM40 télen (Minőségi Motorolaj) . Ami jelenleg SAE20w/20 illetve a SAE30w/30 -at akarja jelenteni ( !!!!! ) , ami egyfokozatú motorolaj !!!
Én a SAE30w/30 -at használom nyáron is, sőt ... fokozottan erőltetett körülmények között is jól megállja a helyét . Kifejezetten jobban működik tőle a kuplung .... Vagyis minnél kevésbé adalékolt , lehetőleg híg olajat kér , ami jelenleg a 30/30 ... valamikor volt MDC SAE20w/20 is demár vagy 10-15 éve nem láttam ... de tehetsz bele PL:
Nem hiszem ... a benzinkúton csak azok a kenőanyagok szoktak lenni , amelyek általánosságban használatosak a járművek többségében , azaz el lehet őket valakinek sózni ! A benzinkút nem túl olcsó hely . Inkább keress egy autóalkatrész boltot , de úgy hiszem a mezőgazdasági gépek alkatrészeivel foglalkozó üzletekben talán nagyobb az esély rá , továbbá olcsóbb is .
Az lenne a kérdésem hogy mekkora méretű belső gumi kell a pancsiba?
( egyébként ismerős az érzés amikor mennél egy jót és az a látvány fogad hogy le van eresztve a kerék?)
Az én belsőm menthetetlenül széthasadt, pedig amikor láttal hogy lapos csak a kompresszorig toltam el.????
19x3 "-os elvileg megegyező a külsővel,a belsővel csalnak az anyagból így szükebbet is ajánlanak 19x2,75-3-viszont ez belefekszik a ráfba szereléskor és nagyon nehéz becsípés nélkül szerelni.
Nekem a motorban 3,25-3,5x19-es belsők vannak ez már a külsőbe simul mikor szereli az ember.
Legjobb lenne belepróbálni a külsőbe felszerelés előtt enyhén felfújva ,ha gyűrődés és kilógás-mentesen belefekszik akkor jó!
Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2019 okt. 19, 05:46.
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Sziasztok. Az a problémám hogy eltörött a berúgó rugó a mocin. Leszedtem az oldaldeknit de a berúgó tengelyt a kuplung miatt nem tudtam leszedni.
Van valami trükk hogy hogyan kell leszedni a tengelyt vagy muszáj hozzá a kuplungot szédszedni?
Komment