Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Bemutatkozás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    60-as TLF: sárvédő belső peremezés (már ha jól tudom mi az a belső), seb: 1-2-3-4, matrica: ovális, teleszkóp: állítható (fix szarvakkal), keret: nem sildes. ...és bocs, ha nem voltam szakszerű.
    Nem fogalmaztam pontosan Perem vagy perem nélküli jobban leírta volna, hogy mire vagyok kíváncsi

    Komment


      #17
      Sziasztok!

      Hosszas keresgélés és várakozás után sikerült egyet megszerezni.

      Rögtön egy kéréssel fordulok hozzátok "stílusosan" a hosszú inaktvitás után.
      Eredetiségvizsgára vinném a héten pénteken, de a berugó mehanizmusan valami széthullott. Elvileg nem törött, de még nem szedtem szét és szeretném lábon vinni. Akad Budapesten akár a 16. kerületben egy márkatárs aki segítene pár jótanáccsal a motor melett? Természetesn szívesen fogadok minden egyéb tanácsot is itt a fórumon keresztül. A motor 58 10. havi. Nyugodtam mondjátok mi nem odavaló. Köszönöm!


      Click image for larger version

Name:	Névtelen.jpg
Views:	260
Size:	237.6 KB
ID:	231182 Click image for larger version

Name:	20221023_161633.jpg
Views:	260
Size:	1.10 MB
ID:	231183
      Utoljára szerkesztve a következő által: Kondorfa; 2022 okt. 24, 15:31.
      Titus, Jankó51 és 5 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        pár jótanáccsal a motor melett
        Ahhoz kicsit messze vagyok, de a katalógus kép hátha segít valamit, a tőlem sokkal jártasabb társak látatlanban is tudnak biztosan jó tanácsokkal szolgálni.
        A "nem odavaló" ezt sem merem állítani biztosan, de a tlf katalógus szerint, ill. nekem is volt egy 1961-es T1 , a fékpedál még nem ez a kerek volt, de ettől függetlenül nagyon szép motorod lett.

        Komment


          #19
          dvtamas58 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

          Ettől függetlenül nagyon szép motorod lett.
          Ķöszönöm a segítséget és dícséretet. Átiratás után tervezek keresni valakit, aki átnézi a télen, hogy tavasszal csak nyeregbe kelljen pattani. Remélem nem bukkanok semmi turpisságra...

          Komment


            #20
            Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Hosszas keresgélés és várakozás után sikerült egyet megszerezni.
            Gratulálok hozzá, igazán szép darab!
            Annyival egészíteném ki az előttem szólót, hogy talán még a porlasztóból 58-ban a régifajta, leszerelhető úszóházas fajtával szerelték a Pancsikat. Ezekkel az a baj, hogy általában elkoptak, nem lehet őket jól beszabályozni, ezért inkább lecserélik a 75-ig alkalmazott újabb darabokra.

            Komment


              #21
              Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              porlasztóból 58-ban a régifajta
              Hiába, aki tud, az tud !

              Komment


                #22
                Köszi az illusztrációt, ez az a régifajta porlasztó. A piros könyvből puskázva a hivatalos neve: TM-BK1-25.

                Komment


                  #23
                  Köszönöm az infókat!

                  Nekem ami még kérdésként vetődött fel:
                  • Szivató kar: 58 10. hóban a kormányon kellett lennie?
                  • Kikufogó könyök: az enyém íves, sok példányon látok "szögletesebb" kialakításút
                  • hátsó teleszkóp

                  Komment


                    #24
                    A szívató az teljesen rendben van, még a következő típuson, a T1-esen is a kormányon volt.
                    A kipufogó könyök az talán tényleg szögletes volt eredetileg.
                    A hátsó rugóstag fogós kérdés, mert a TL-TLT esetében még fix, de valamikor aztán a TLF-en váltottak állíthatóra a 3 év gyártási idő alatt.

                    Amúgy az oldaldoboz zár esete is hasonló. A legelején még nem volt zárható, aztán valamikor az lett

                    Komment


                      #25
                      Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      A hátsó rugóstag fogós kérdés, mert a TL-TLT esetében még fix, de valamikor aztán a TLF-en váltottak állíthatóra a 3 év gyártási idő alatt.
                      Kizárólag gyermekkori - megbízhatatlan - emlékeimre hagyatkozva: A TLF-en két "szarv"- val lehetett állítani, később volt, hogy elmaradt a szarv és maradt csak a két lyuk, mint a tiéden.

                      Komment


                        #26
                        Click image for larger version  Name:	20230731_135951.jpg Views:	4 Size:	1.16 MB ID:	232878 Click image for larger version  Name:	IMG-20230730-WA0001.jpg Views:	4 Size:	400.0 KB ID:	232879

                        Sziasztok!

                        Hosszú várakozás után elkészült a csepelem is..
                        Végül nem OT-ztattam, sima rendszámot kapott. A póthagyatéki ellenére volt egy kis küzdés
                        Párszor volt már alkalmam csapatni vele. Teljsen más, mint a pannóniám, de minkettő pompás.

                        Van még alakítani való, de a javával megvagyok. Közép sztender csipeszt vadászok még, mert nagyon kalimpál a pesti utakon
                        Sajnos van egy kis olaj szivárgásom a váltótengelynél ezt a részt perselyeznem kell majd, vagy keríteni egy másikat.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: Kondorfa; 2023 okt. 28, 22:16.

                        Komment


                          #27
                          Nagyon tetszik , igen az ezüstankos a szívem csücske amúgyis....
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #28
                            Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Hosszú várakozás után elkészült a csepelem is..
                            Gyönyörű motor, gratula! Ha nem örököltem volna Pannóniát, biztosan Csepelem lenne!

                            Komment


                              #29
                              Köszönöm a dícséreteket!

                              Most, hogy megvannak az áhított motorok rájöttem az igazi pénzköltés csak most keződik
                              • egy-két dolog tartalékba, mert előbb utóbb biztosan kelleni fog,
                              • ha valamiből szembejön egy jobb állapotú alaktrész azt ugye nehéz ott hagyni,
                              • kellettek motoros szerkók is, mert hát ugye fő a biztonság
                              • pár dolog, amire nem számítotam cserélni kell - egy kis költés itt is, amíg üzembiztos nem lesz
                              • garázs se volt, azt is bérlni kellett....
                              És még sorolhatnám...... de megérte, mert:
                              • fülig ér a szám, amikor leszállok bármelyikről
                              • elfárad a kezem, mert mindenkinek is vissza kell integetni - nem is gonoltam, hogy ilyen sokan nem bírnak elmenni melettük szó nélkül
                              • a márkatársak maguktól előkerülnek, motor nélkül nehéz volt egyet is felhajtani a környéken
                              • csajozni is keményen lehetne velük, de azt már nem szabad....
                              Utoljára szerkesztve a következő által: Kondorfa; 2023 nov. 01, 17:44.

                              Komment


                                #30
                                A csajozáshoz tobb krom kell+utasules,,,,kulonben meg telleg szep.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X