Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
60-as TLF: sárvédő belső peremezés (már ha jól tudom mi az a belső), seb: 1-2-3-4, matrica: ovális, teleszkóp: állítható (fix szarvakkal), keret: nem sildes. ...és bocs, ha nem voltam szakszerű.
Nem fogalmaztam pontosan Perem vagy perem nélküli jobban leírta volna, hogy mire vagyok kíváncsi
Hosszas keresgélés és várakozás után sikerült egyet megszerezni.
Rögtön egy kéréssel fordulok hozzátok "stílusosan" a hosszú inaktvitás után.
Eredetiségvizsgára vinném a héten pénteken, de a berugó mehanizmusan valami széthullott. Elvileg nem törött, de még nem szedtem szét és szeretném lábon vinni. Akad Budapesten akár a 16. kerületben egy márkatárs aki segítene pár jótanáccsal a motor melett? Természetesn szívesen fogadok minden egyéb tanácsot is itt a fórumon keresztül. A motor 58 10. havi. Nyugodtam mondjátok mi nem odavaló. Köszönöm!
Utoljára szerkesztve a következő által: Kondorfa; 2022 okt. 24, 15:31.
Titus, Jankó51 és 5 további látogató kedvelte ezt.
Ahhoz kicsit messze vagyok, de a katalógus kép hátha segít valamit, a tőlem sokkal jártasabb társak látatlanban is tudnak biztosan jó tanácsokkal szolgálni.
A "nem odavaló" ezt sem merem állítani biztosan, de a tlf katalógus szerint, ill. nekem is volt egy 1961-es T1 , a fékpedál még nem ez a kerek volt, de ettől függetlenül nagyon szép motorod lett.
Ķöszönöm a segítséget és dícséretet. Átiratás után tervezek keresni valakit, aki átnézi a télen, hogy tavasszal csak nyeregbe kelljen pattani. Remélem nem bukkanok semmi turpisságra...
Hosszas keresgélés és várakozás után sikerült egyet megszerezni.
Gratulálok hozzá, igazán szép darab!
Annyival egészíteném ki az előttem szólót, hogy talán még a porlasztóból 58-ban a régifajta, leszerelhető úszóházas fajtával szerelték a Pancsikat. Ezekkel az a baj, hogy általában elkoptak, nem lehet őket jól beszabályozni, ezért inkább lecserélik a 75-ig alkalmazott újabb darabokra.
A szívató az teljesen rendben van, még a következő típuson, a T1-esen is a kormányon volt.
A kipufogó könyök az talán tényleg szögletes volt eredetileg.
A hátsó rugóstag fogós kérdés, mert a TL-TLT esetében még fix, de valamikor aztán a TLF-en váltottak állíthatóra a 3 év gyártási idő alatt.
Amúgy az oldaldoboz zár esete is hasonló. A legelején még nem volt zárható, aztán valamikor az lett
A hátsó rugóstag fogós kérdés, mert a TL-TLT esetében még fix, de valamikor aztán a TLF-en váltottak állíthatóra a 3 év gyártási idő alatt.
Kizárólag gyermekkori - megbízhatatlan - emlékeimre hagyatkozva: A TLF-en két "szarv"- val lehetett állítani, később volt, hogy elmaradt a szarv és maradt csak a két lyuk, mint a tiéden.
Hosszú várakozás után elkészült a csepelem is..
Végül nem OT-ztattam, sima rendszámot kapott. A póthagyatéki ellenére volt egy kis küzdés
Párszor volt már alkalmam csapatni vele. Teljsen más, mint a pannóniám, de minkettő pompás.
Van még alakítani való, de a javával megvagyok. Közép sztender csipeszt vadászok még, mert nagyon kalimpál a pesti utakon
Sajnos van egy kis olaj szivárgásom a váltótengelynél ezt a részt perselyeznem kell majd, vagy keríteni egy másikat.
Utoljára szerkesztve a következő által: Kondorfa; 2023 okt. 28, 22:16.
Komment