Jankó51 eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Bemutatkozás
Collapse
X
-
Sziasztok!
Hosszas keresgélés és várakozás után sikerült egyet megszerezni.
Rögtön egy kéréssel fordulok hozzátok "stílusosan" a hosszú inaktvitás után.
Eredetiségvizsgára vinném a héten pénteken, de a berugó mehanizmusan valami széthullott. Elvileg nem törött, de még nem szedtem szét és szeretném lábon vinni. Akad Budapesten akár a 16. kerületben egy márkatárs aki segítene pár jótanáccsal a motor melett? Természetesn szívesen fogadok minden egyéb tanácsot is itt a fórumon keresztül. A motor 58 10. havi. Nyugodtam mondjátok mi nem odavaló. Köszönöm!
Utoljára szerkesztve a következő által: Kondorfa; 2022 okt. 24, 15:31.
- 7 likes
Komment
-
Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésepár jótanáccsal a motor melett
A "nem odavaló" ezt sem merem állítani biztosan, de a tlf katalógus szerint, ill. nekem is volt egy 1961-es T1 , a fékpedál még nem ez a kerek volt, de ettől függetlenül nagyon szép motorod lett.
2 képek
- 2 likes
Komment
-
dvtamas58 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Ettől függetlenül nagyon szép motorod lett.
Komment
-
Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHosszas keresgélés és várakozás után sikerült egyet megszerezni.
Annyival egészíteném ki az előttem szólót, hogy talán még a porlasztóból 58-ban a régifajta, leszerelhető úszóházas fajtával szerelték a Pancsikat. Ezekkel az a baj, hogy általában elkoptak, nem lehet őket jól beszabályozni, ezért inkább lecserélik a 75-ig alkalmazott újabb darabokra.
- 5 likes
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseporlasztóból 58-ban a régifajta
1 kép
- 4 likes
Komment
-
A szívató az teljesen rendben van, még a következő típuson, a T1-esen is a kormányon volt.
A kipufogó könyök az talán tényleg szögletes volt eredetileg.
A hátsó rugóstag fogós kérdés, mert a TL-TLT esetében még fix, de valamikor aztán a TLF-en váltottak állíthatóra a 3 év gyártási idő alatt.
Amúgy az oldaldoboz zár esete is hasonló. A legelején még nem volt zárható, aztán valamikor az lett
- 2 likes
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA hátsó rugóstag fogós kérdés, mert a TL-TLT esetében még fix, de valamikor aztán a TLF-en váltottak állíthatóra a 3 év gyártási idő alatt.
- 1 like
Komment
-
Sziasztok!
Hosszú várakozás után elkészült a csepelem is..
Végül nem OT-ztattam, sima rendszámot kapott. A póthagyatéki ellenére volt egy kis küzdés
Párszor volt már alkalmam csapatni vele. Teljsen más, mint a pannóniám, de minkettő pompás.
Van még alakítani való, de a javával megvagyok. Közép sztender csipeszt vadászok még, mert nagyon kalimpál a pesti utakon
Sajnos van egy kis olaj szivárgásom a váltótengelynél ezt a részt perselyeznem kell majd, vagy keríteni egy másikat.Utoljára szerkesztve a következő által: Kondorfa; 2023 okt. 28, 22:16.
- 8 likes
Komment
-
Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHosszú várakozás után elkészült a csepelem is..
- 3 likes
Komment
-
Köszönöm a dícséreteket!
Most, hogy megvannak az áhított motorok rájöttem az igazi pénzköltés csak most keződik- egy-két dolog tartalékba, mert előbb utóbb biztosan kelleni fog,
- ha valamiből szembejön egy jobb állapotú alaktrész azt ugye nehéz ott hagyni,
- kellettek motoros szerkók is, mert hát ugye fő a biztonság
- pár dolog, amire nem számítotam cserélni kell - egy kis költés itt is, amíg üzembiztos nem lesz
- garázs se volt, azt is bérlni kellett....
- fülig ér a szám, amikor leszállok bármelyikről
- elfárad a kezem, mert mindenkinek is vissza kell integetni - nem is gonoltam, hogy ilyen sokan nem bírnak elmenni melettük szó nélkül
- a márkatársak maguktól előkerülnek, motor nélkül nehéz volt egyet is felhajtani a környéken
- csajozni is keményen lehetne velük, de azt már nem szabad....
Utoljára szerkesztve a következő által: Kondorfa; 2023 nov. 01, 17:44.
- 7 likes
Komment
Komment