Közlemény

Collapse
No announcement yet.

G.Imre

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    G.Imre

    Sziasztok

    Én még sose jártam ilyen fórumon, így egy kicsit új a dolog számomra. Próbáltam tájékozódni, van egy pár veterán motorom meg egy két öreg stabilmotorom. Most olyan gondom van, nem tudom hogy egy régi forgalmis élő tulajos végleg kivont motornál hogy birum magamat tulajdonosnak bejegyezni, úgy hogy nem vinném műszakira, csak át íratnám magamra?. Ez lenne a gondom. Szeretnék segítséget kérni tőletek.

    #2
    Szia!

    Irtatok adás-vételeit? Ha még nem,akkor az az első.A többivel szerintem nem lesz gond a leírtak alapján.
    Hogy van-e értelme és lehet-e addig átíratnod amíg nem viszed műszakira azt nem tudom.
    De majd hozzászólnak a nálam "okosabbak" is.
    Üdv:Laci

    Komment


      #3
      Üdvözöllek minálunk!
      Szószerint adásvételi az első.Azzal bejegyezeted magad a helyi okmányirodában,elsirod bánatod,találnak megoldást ha akarnak.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #4
        Ahogy UXA és mateapu is írja, először is stimmeljen az adásvételi. A továbbiakat az okmányirodában kell megkérdezned, ahol a motor papírjai ismeretében tájékoztatnak a lehetőségeidről.

        Valószínűnek tartom, hogy műszaki adatlapot is kérnek majd tőled a hiányzó műszaki adatok pótlására, mert a részletes műszaki adatokra az eredetiségvizsgálati határozat kiadásához is szükség lesz. Ehhez először műszaki vizsgára kell vinned a motort egy területi NKH-központban. Nem feltétel, hogy a motor megfeleljen a műszaki feltételeknek, elvileg sikertelen műszaki vizsga után is kiadják a műszaki adatlapot, csak arra figyelj, hogy minden (régi és újonnan felvett) adat stimmeljen.

        Ha forgalomba helyezni nem szeretnéd a járművet (műszaki vizsga hiányában amúgy sem teheted), kötelező biztosítás sem kell.

        Hogy minden rendben menjen, előzőleg egyeztess minden felsorolt hivatallal.

        Komment


          #5
          Köszönöm a gyors segítő válaszokat. Az a helyzett hogy van pár pannóniám és egy danuviám és egy 250 Cetka. A cetkán újfajta rendszám van forgalomból kivont zöld forgalmival lukasztva. Szeretném ennek is rendezni a papírját. Az utób említett motor nagyon szép állapotú, szinte ritka a tipús társaihoz. Azt nem tudom hogy mennyibe kerülhetnek az ilyen átírások és költségei. Ha más nem akkor holnap felkeresem az okmány irodát.

          Komment


            #6
            Sziasztok!

            A tegnapi beszélgetés után, úgy gondoltam hogy elmegyek az okmány irodába. Na mivel ez megtörtént leírom a tapasztalatomat. Ott közöltek velem pár dolgott. Pl az adásvételi a tulajdonos éltében keletkezen, semmi képpen se holta után. Ebben az esetben a forgalmi engedély minden adata egyezen illetve a forgalmi engedélyben a tulajdonos rovat is. Az adatásvételi szerződéssel ha éla a gazdája ha nem, mind a két esetben csak úgy tudjuk átíratni hogy törzskönyv szükséges és elkell vinni műszakivizsgára melyen nem múszály megfelejen a jármű, és annak papíros bizonyitásával vissza kell menni az okmány irodához és ott nem muszály forgalomba helyezni a járművet, lehet kérni az ideiglenes forgalomból kivonását. Vagyis a motort aminek forgalmi engedélyében az szerepel hogy forgalomból végleg kivonva azt először hogy névre tud venni, forgalomba kell helyezni, a leírtak alapján. Melynek költsége mint egy hatvan- hetvenezer forintott tesz ki. Ezután kapsz a nevedre szóló forgalmit.
            CZsolti és soveny kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              G.Imre eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Melynek költsége mint egy hatvan- hetvenezer forintott tesz ki.
              Őrület, hogy milyen drága a tinta.
              wsievers és movisz kedvelte ezt.

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X