Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Helvetic‎

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Helvetic‎

    Sziasztok!

    A közelmúltban regisztráltam az oldalon, azonban elfelejtettem bemutatkozni. Kökény Dánielnek hívnak, 22 éves vagyok, az Óbudai Egyetemre járok, Mechatronika szakra. És ami itt a lényeg, hogy 2012 októberében vettem egy igen ramaty állapotú Simson SR2e motorkerékpárt, ami idén 50 éves. Szeretném eredeti állapotúra felújítani a motort, kivéve a blokkot. Annak a helyére egy turbóléghűtéses Star/Schwalbe blokk kerülne. Tudom, hogy egy ilyen régi motort illik teljesen restaurálni, de szeretnék egy kicsivel gyorsabb motort, ami csak egy másik blokk beépítésével lehetséges. Mielőtt mindenki elítélne gondoljatok a Hot-Rodokra, régi formavilág erősebb motorral. Amire fáj a fogam az egy 250-es ETZ a közeljövőben, illetve idősebb koromra egy szép Pannóniát, a típus még nem fix. Ennyit rólam. Az oldal nagyon jó, és aminek nagyon örülök, hogy megtaláltam az SR2e alkatrészjegyzékét és használati utasítását. Köszönöm szépen.

    #2
    Helvetic eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szeretném eredeti állapotúra felújítani a motort, kivéve a blokkot.
    Ha
    már megküzdessz a felujitással félig,nem fogod később bánni az átalakitást?
    Szerintem a régi motorral csináld meg és rá jőssz,hogy nem véletlen a konstrukció fennmaradása,ha nem tetszik még mindig átalakithatod,
    ha ráérzel az izére szerintem marad a régi.
    Érezd jól magad nálunk!
    Tamás78 kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Úgy fürészelsz ahogy akarsz , majd megbánod , de ez legyen a te tanulópénzed ,---viszont azt áruld el :mi az a mechatronizié ?

      Komment


        #4
        Nincs szükség fűrészelésre, mert a 2 blokk felfogatása közel azonos, egyébként meg van az eredeti blokk is, szóval bármikor átalakítható, amúgy az egyik barátomnak van egy ilyen "turbós" változat, az apjának meg az eredeti, mindkettővel mentem és az élmény mindkettőnél eszméletlen, de még az is lehet, hogy lesz 1 ilyen is meg 1 olyan is, Egyébként a mechatronika leegyszerűsítve az inteligens robotok tudománya(robot alatt nem a terminátorra kell gondolni) az inteligens légzsáktól az automata gyártósorig minden idevehető ami egy picit is képes döntést hozni(szenzorokra támaszkodva).
        joker kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Mechatronika - Wikipédia EZ

          Komment


            #6
            Helvetic eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            inteligens robotok tudománya
            ...ja már értem --amikor bokától-tökig be volt kötve a lábam meg a mellkasom , és úgy próbáltam unalmamban bütykölgetni a garázsban
            sepy, Tamás78 és 3 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Pontosan, ez jól leírja a lényeget!

              Komment


                #8
                Helvetic eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                robot alatt nem a terminátorra kell gondolni
                Üdv! Még mindíg nem jártok ott? Várhatom én ezt akkor...:P
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #9
                  Helvettic ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz. Ha többünk véleményére akkor lesz egy Sr 2-es és egy igazi Simson Stárod annak már lehet egy kicsit még sufni tuninggal is segiteni. Nagyszerű a blokknak a kenése és ez segít a tartósságban is és nem mellékes a turbó hűtésesem. Az utóbbi pedig stabilabb, gyerkőc ként jártam SR 2-es sel . Tiéd a választás joga, az sem lenne melléke,hogy nehezebben tudnának később bele kötni miután sok munkád állna benne nem szeretnéd csak nézegetni. Nem Semmisítenél meg egy "erekjét" Üdv. Sepy-
                  mir-mur kedvelte ezt.

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X