Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Trabant 4T

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Régen én is epokittel raktam fel,nem rossz ragasztó,csak szerintem elég rideg. A sikaflex ellenben rugalmasabb,nem repedezne meg a remegéstől. A szélvédőket ezzel ragasztják és kiválóan tapad a zsírmentes felületen. A festékről sajna nem tudok semmit,melyik lenne a megbízható minőség. Örülnék én is végre,hogy egy teljesen fém tisztára lecsiszolt kasztnit,ami nem kis melo,olyan korrózió gátló,alapozó festékkel lefesthetnék,amely évek múlva sem mutatna rozsdának piciny jelét sem. Ha mégis,akkor mintha a sok-sok ráfordított munkának semmi értelme nem lett volna. Írjatok ,ha van ebben tapasztalatotok jó vagy rossz is akár!

    Komment


      #17
      Nekem agyon bejött a Koralkyd vörös alapozója. Jól takart, nagyon kiadós volt, és nem rozsdált alatta. Csak már azt is aranyárban mérik.
      wsievers kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A cink spray szerintem egy nagy adag kakit sem ér.
        Nem a Motipos gagyira gondoltam én se. És az is tény hogy nem ér annyit mint ha ténylegesen be van futtatva a lemez.
        És colin kérdésére a válasz: Ha sokáig akarod élvezni munkád gyümölcsét akkor bizony be kell futtatni a lemezt.
        A Koralkyd alapozóval elég jó tapasztalataim vannak nekem is, viszont meg kell jegyeznem hogy a gittet nem nagyon szereti, mert a mai gittek feloldják egy picit a tetejét és nem tapad hozzá megfelelően.
        Tehát olyan helyen ( pl felsőküszöbnél ) ahol gittelni kell még oda nem javaslom.

        Komment


          #19
          Üdv mindenkinek!

          A Sikaflex karosszériatömítő tényleg jó anyag,de jó a Berneres is! Alapozónak,minden egykomponensű anyagot el kell felejteni! Műgyanta alapú 2K.-s alapozót használjatok,annál nincs jobb!! Higgyétek el,én nap,mint nap használom! A cinkspray,valóban nem túl tartós anyag. Ebben is van tapasztalatom,de mindenki kipróbálhatja ezeket az anyagokat maga is,egy fémtiszta lemezre ráfújva,kiteszi a szabad ég alá,és várja a hatást! Trabant karosszériaelemek ragasztására,mindenképp a Sikaflex szélvédő ragasztó ajánlott,DE használni kell az aktivátort és a primert is hozzá!!!
          joker és sinter kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A Sikaflex karosszériatömítő tényleg jó anyag,de jó a Berneres is! Alapozónak,minden egykomponensű anyagot el kell felejteni! Műgyanta alapú 2K.-s alapozót használjatok,annál nincs jobb!! Higgyétek el,én nap,mint nap használom! A cinkspray,valóban nem túl tartós anyag. Ebben is van tapasztalatom,de mindenki kipróbálhatja ezeket az anyagokat maga is,egy fémtiszta lemezre ráfújva,kiteszi a szabad ég alá,és várja a hatást! Trabant karosszériaelemek ragasztására,mindenképp a Sikaflex szélvédő ragasztó ajánlott,DE használni kell az aktivátort és a primert is hozzá!!!
            Ez így jó ahogy mondja !
            sinter kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Csak Joker szavait tudnám ismételni.

              Komment


                #22
                Tiszteletem Mindenkinek!

                Köszönöm a válaszokat,amit a tapasztalatok alapján osztottatok meg.
                Nagy segítség,hogy ne nagyon nyúljon mellé az ember,ha már ennyit dolgozik vele
                és több évig szeretné csodálni álmai járművét. Persze gondolom és tudom is a
                minőségi anyagok horribilis összegbe kerülnek,de számomra nem számít,hogy 1-2év helyett 3-4évig
                készül a járgány,csak tartós legyen. Nekem ez a célom. Igaz az én autóm nem veterán autó
                (1990 Trabant 4T),de én Őt szeretném gyári állapotába visszaállítani és életem végéig megtartani.
                Mondják,hogy "mindenkinek meg van a saját keresztje". Nekem ez a Trabant,pedig van rajta kívül 2 utcai
                nála korszerűbb családi autóm (seat toledo,opel astra),de azt az érzést,amit a Trabant adott,azt egyik sem adja vissza.
                Nem utolsó sorban van egy wartburg motoros Trabant versenyautóm,amivel szép eredményeket értünk el akkoriban.Megtartottam emléknek,pedig már megvették volna.
                Ezeket azért osztottam meg veletek,hogy nekem ez az az autó típus,amely hatással volt rám és van a mai napig is.

                Üdvözlettel: colin
                OdinHEM kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  colin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ezeket azért osztottam meg veletek,hogy nekem ez az az autó típus,amely hatással volt rám és van a mai napig is.
                  Nem vagy vele egyedül! Régi álmom egy 312-es Wartburg és egy 500-as Trabi! Egyszer talán meglesz mindkettő....

                  Komment


                    #24
                    Visszább mennék egy kicsit. Homokszórásról van valakinek tapasztalata.
                    Nekem autóm van,tehát,ha a csupasz kasztnira gondolok,nehezebb a helyzetem,mint egy
                    motorkerékpár felújítónak. Tudtok olyat,aki akár autó karosszériát is vállal és mennyiért?

                    Komment


                      #25
                      Sajnos az a cég ahol én homokszórattam per pillanat nem működik.
                      Pedig gond nélkül megcsinálták a Bogár bódéját. Van még elképzelésem ahol lehetne de a távolság neked lehet már sok.
                      Mindenesetre ha gondolod rákérdezhetek.

                      Komment


                        #26
                        Megkérdezheted,bár igaz.nagyon messzire nem viszem el,de legalább kapnék egy támpontot
                        mennyiért csinálják meg.Neked mennyiért csinálták meg a Bogarat és mikor?
                        Közben itt olvasgatom a házilag homokszórásról szóló jegyzeteket. Elgondolkodtató.

                        Komment


                          #27
                          Ahol én csináltattam az AUTÓBIANCHI -mat az 120 km tőletek ....????

                          Komment


                            #28
                            joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            120 km tőletek
                            Miskolc is.http://veteran.forum.hu/beszelgetese...54/index3.html

                            Komment


                              #29
                              A Bogár kaszniját 4 éve csinálták Királdon a volt bánya műhelyében ha jól emlékszem 15000 jó magyar Ft + 1liter birs pálinka volt az ára. De egy rossz szavam nem lehetett rá fajinul megcsinálták.

                              Komment


                                #30
                                Az nem rossz ár.Remélem szeretik a barackot is. Megkeresem őket,ha megtalálom.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X