Régen én is epokittel raktam fel,nem rossz ragasztó,csak szerintem elég rideg. A sikaflex ellenben rugalmasabb,nem repedezne meg a remegéstől. A szélvédőket ezzel ragasztják és kiválóan tapad a zsírmentes felületen. A festékről sajna nem tudok semmit,melyik lenne a megbízható minőség. Örülnék én is végre,hogy egy teljesen fém tisztára lecsiszolt kasztnit,ami nem kis melo,olyan korrózió gátló,alapozó festékkel lefesthetnék,amely évek múlva sem mutatna rozsdának piciny jelét sem. Ha mégis,akkor mintha a sok-sok ráfordított munkának semmi értelme nem lett volna. Írjatok ,ha van ebben tapasztalatotok jó vagy rossz is akár!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Trabant 4T
Collapse
X
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA cink spray szerintem egy nagy adag kakit sem ér.
És colin kérdésére a válasz: Ha sokáig akarod élvezni munkád gyümölcsét akkor bizony be kell futtatni a lemezt.
A Koralkyd alapozóval elég jó tapasztalataim vannak nekem is, viszont meg kell jegyeznem hogy a gittet nem nagyon szereti, mert a mai gittek feloldják egy picit a tetejét és nem tapad hozzá megfelelően.
Tehát olyan helyen ( pl felsőküszöbnél ) ahol gittelni kell még oda nem javaslom.
Komment
-
Üdv mindenkinek!
A Sikaflex karosszériatömítő tényleg jó anyag,de jó a Berneres is! Alapozónak,minden egykomponensű anyagot el kell felejteni! Műgyanta alapú 2K.-s alapozót használjatok,annál nincs jobb!! Higgyétek el,én nap,mint nap használom! A cinkspray,valóban nem túl tartós anyag. Ebben is van tapasztalatom,de mindenki kipróbálhatja ezeket az anyagokat maga is,egy fémtiszta lemezre ráfújva,kiteszi a szabad ég alá,és várja a hatást! Trabant karosszériaelemek ragasztására,mindenképp a Sikaflex szélvédő ragasztó ajánlott,DE használni kell az aktivátort és a primert is hozzá!!!
- 2 likes
Komment
-
Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA Sikaflex karosszériatömítő tényleg jó anyag,de jó a Berneres is! Alapozónak,minden egykomponensű anyagot el kell felejteni! Műgyanta alapú 2K.-s alapozót használjatok,annál nincs jobb!! Higgyétek el,én nap,mint nap használom! A cinkspray,valóban nem túl tartós anyag. Ebben is van tapasztalatom,de mindenki kipróbálhatja ezeket az anyagokat maga is,egy fémtiszta lemezre ráfújva,kiteszi a szabad ég alá,és várja a hatást! Trabant karosszériaelemek ragasztására,mindenképp a Sikaflex szélvédő ragasztó ajánlott,DE használni kell az aktivátort és a primert is hozzá!!!sinter kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Tiszteletem Mindenkinek!
Köszönöm a válaszokat,amit a tapasztalatok alapján osztottatok meg.
Nagy segítség,hogy ne nagyon nyúljon mellé az ember,ha már ennyit dolgozik vele
és több évig szeretné csodálni álmai járművét. Persze gondolom és tudom is a
minőségi anyagok horribilis összegbe kerülnek,de számomra nem számít,hogy 1-2év helyett 3-4évig
készül a járgány,csak tartós legyen. Nekem ez a célom. Igaz az én autóm nem veterán autó
(1990 Trabant 4T),de én Őt szeretném gyári állapotába visszaállítani és életem végéig megtartani.
Mondják,hogy "mindenkinek meg van a saját keresztje". Nekem ez a Trabant,pedig van rajta kívül 2 utcai
nála korszerűbb családi autóm (seat toledo,opel astra),de azt az érzést,amit a Trabant adott,azt egyik sem adja vissza.
Nem utolsó sorban van egy wartburg motoros Trabant versenyautóm,amivel szép eredményeket értünk el akkoriban.Megtartottam emléknek,pedig már megvették volna.
Ezeket azért osztottam meg veletek,hogy nekem ez az az autó típus,amely hatással volt rám és van a mai napig is.
Üdvözlettel: colinOdinHEM kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
colin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEzeket azért osztottam meg veletek,hogy nekem ez az az autó típus,amely hatással volt rám és van a mai napig is.
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése120 km tőletek
Komment
Komment