Jelenleg két Ladám van, egy 1979-es évjáratú 1500-as (négylámpás "vasorrú bába" BAZ 2103) és egy 2107.0 ("kockalámpás", öt sebességes), ez 1995-ös gyártmány. Ez utóbbi új szerzemény, a tavaly augusztusban vettem. A motort kivéve, (kifogástalan állapotban van, javítva még nem volt) szinte teljes felújítást kapott. Értem alatta a futómű, kormánymű, fékek felújítását, sebváltó újra csapágyazva, krómozott karosszéria elemek cseréje, festés stb. Ennek a járgánynak minden darabja eredeti.
A négylámpás az idők folyamán átesett némi átalakításon. Motorja 1600-as Lada motor (kapott egy főjavítást, jelenleg 36.000 km van benne), 2003-ban Landi Renzo gázberendezést kapott. Jelenleg is kifogástalan műszaki állapotban van, a műszaki vizsgája ez év december végéig érvényes. A kaszni állapota némi kívánnivalót hagy hátra. Sajnos, kora miatt eladhatatlan, az ócskavasban fogja végezni. Romániában az Old Timer ismeretlen fogalom.
Amiért a fórum nyilvánosságához fordulok:
Szeretném a 2107-esbe átszereltetni a gázberendezést de nem tudom, hova lehetne a berendezés párologtató részét úgy beszerelni, hogy a későbbiekben ne akadályozza az esetleges karbantartási munkákat. Ez egy kb. levesestányérnyi nagyságú alkatrész, azon a helyen ahol a régi kocsira volt szerelve ott a 2107-esnek a biztosítéktáblája van.
Lenne még egy apróság: Nem jövök rá, hogyan lehet égőt cserélni a 2107-es műszerblokkjában, illetve hogy lehet kiszerelni a műszerfalból, ha szükséges.
Ha valaki ezirányú tapasztalatait megosztaná velem, hálás lennék.
A négylámpás az idők folyamán átesett némi átalakításon. Motorja 1600-as Lada motor (kapott egy főjavítást, jelenleg 36.000 km van benne), 2003-ban Landi Renzo gázberendezést kapott. Jelenleg is kifogástalan műszaki állapotban van, a műszaki vizsgája ez év december végéig érvényes. A kaszni állapota némi kívánnivalót hagy hátra. Sajnos, kora miatt eladhatatlan, az ócskavasban fogja végezni. Romániában az Old Timer ismeretlen fogalom.
Amiért a fórum nyilvánosságához fordulok:
Szeretném a 2107-esbe átszereltetni a gázberendezést de nem tudom, hova lehetne a berendezés párologtató részét úgy beszerelni, hogy a későbbiekben ne akadályozza az esetleges karbantartási munkákat. Ez egy kb. levesestányérnyi nagyságú alkatrész, azon a helyen ahol a régi kocsira volt szerelve ott a 2107-esnek a biztosítéktáblája van.
Lenne még egy apróság: Nem jövök rá, hogyan lehet égőt cserélni a 2107-es műszerblokkjában, illetve hogy lehet kiszerelni a műszerfalból, ha szükséges.
Ha valaki ezirányú tapasztalatait megosztaná velem, hálás lennék.
Komment