Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Bemutatkozás & DILEMMA Kreitzer Attila

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Bemutatkozás & DILEMMA Kreitzer Attila

    Sziasztok! Kreitzer Attila vagyok, Pákozdon élek 2 gyönyörű kislány (ikrek, lassan 9 évesek) apukája, és egy gyönyörű anyuka férje. Villamosmérnök vagyok, BP-en dolgozom. Pár hónapja kezdtem érdeklődni a veterán motorok iránt. A kiscsajok miatt oldalkocsis motort szeretnék a közeljövőben venni. Nekem is jobban tetszenek mint a szólók! És itt kezdődik a probléma!
    Mit vegyek?
    1. izs350 eredeti oldalkocsival (nagyon eredeti állapotban, nagyon egyben van)
    2. pannónia p12 + duna oldalkocsi, nem teljesen gyári kb 80%-os (más a tank és a sárvédők)
    3. MZ TS250/1 + oldalkocsi teljesen felújított, gyönyörő
    4. URAL M63 (A nagy ÁLOM!)

    Szempontok:
    - arra kell hogy a családdal néha kisebb túrákra, fagyizni elmenjünk, néha hétvégén
    - csak papíros, műszakis, forgalmis
    - nem akarok állandóan szerelni, de nem ijedek meg egy kis olajtól
    - pénz? (400-650ezerig)
    - veterános legyen a külseje, de a megbízhatóság fontosabb

    Jelenleg az MZ felé hajlok, de az URAL az álom!

    Ha valaki tudna segíteni a választásban azt megköszönném!

    Köszönettel:
    Kreitzer Attila
    06-20-972-3619

    #2
    Szia !
    Nagyon örülök amikor valaki -----amikor már sinen van ,rendeződött az élete----a veteránozás felé fordul. Legyen az autó vagy motor.
    A lelkesedésed azért felvet néhány kérdést :motoroztál-e valaha, OLDALKOCSIVAL MOTOROZTÁL-E valaha . Szeretsz (tudsz-e) szerelni ? Vagy csak a "napos" oldalra vagy kíváncsi ?

    Ha a szavaid ugy értem ,hogy nincs "előéleted" --de a szándékod szilárd , akkor nem kérdés -csak az MZ jöhet szóba .
    (ha nagy lesz a többi tipushoz márkahűségi felzúdulás meg is indoklom )