Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 350 634 feszültségszabályzó

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa 350 634 feszültségszabályzó

    Üdv Mindenkinek!

    Nekem van egy Jawa 350 634-em,ami egész jól müködik,csak néha nem igazán jó a töltésem!
    Abba szeretnék segítséget kapni,hogy kinek milyen tapasztalata van az elektromos feszültségszabályzókkal amit lehet kapni mostanság a boltokban.Melyiket érdemes megvenni?A gyári gyújtás van rajta.

    Köszönöm előre is a segítséget!

    #2
    Eredeti Magneton-t lehet kapni 6-7 ezer ft. Azért fuss egy kört hogy minden rendbe van-e az elektronikával nem mindig a fesz-szabályzó a ludas.
    Igor, sepy és wsievers kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Hello!

      Azt szeretném megkérdezni előbb, hogy mit jelent nálad az, hogy "néha nem igazán jó a töltésem" ? Mert ha időnként merül az akksid mai városi használat mellett (tompított,féklámpa,index,alacsony fordulaton tötyögés), akkor az egy természetes velejárója a dinamónak - ez független a fesszabályzó milyenségétól. Ezt én úgy oldottam meg, hogy nagy Ah-s akksit vettem bele, meg kikötöttem a felesleges lámpákat. És a gyári feszültségszabályzó nagyon jól dolgozik évek óta.

      Ha időnként egy az egyben elmegy a töltésed, akkor valami érintkezési hiba lehet- nálam pl a szénkefék voltak a ludasok, a szigetelés repedt el rajtuk és időnként hozzáértek oda is ahová nem kellett volna

      Ha pedig fordulaton nincs elég töltésed, akkor már lehet a fesszabályzó a gond, a gyárit lehet állítani, megpucolni, ha akkor se jó, akkor vegyél csak másikat- de én azokból is a régi mechanikusat venném a helyedben, lehetőleg bontottat.
      A bontottaknál jó jel, ha a fedél a csavarnál nincs behorpadva, mert akkor azt nem piszkálták sokat, vagy ha piszkálta is valaki, akkor ésszel....

      Komment


        #4
        Sziasztok!
        Köszönöm a válaszokat!
        A "néha nem igazán jó a töltésem" az az lehet ,hogy leginkább a városban használom a motort,és lehetséges,hogy igazad van Igor,hogy ez okozhatja a merülést/az alacsony fordulat/!Mert amugy mértem a töltéstést és rendesen tölt vissza a gyári feszültségszabályzójával!Tompítottal is olyan 6,5V 2000 fordulaton,ha meg jobban pörgetem akkor 7,2V-ig is felmegy.
        Mégegyszer köszönöm a segítséget és a tippeket!
        sepy és kavycka kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          farosz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          6,5V 2000 fordulaton,ha meg jobban pörgetem akkor 7,2V-ig is felmegy.
          Az teljesen jó...Ha inkább csak városban használod, lehet még egy kicsit emelni a töltési feszültségen.
          Esetleg rakhatsz előre egy kicsivel nagyobb lánckereket(erősebb is lessz), és akkor nagyobb fordulattal megy a motor abban a sebességtartományban, amiben használod.
          sepy és kavycka kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #6
            Jelenleg 18-as első lánckerék van feltéve.De amugy ha kisebbet teszek fel akkor fog többet forogni ugyanazon a sebesség tartományba?? Nem?
            wsievers kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Wsievers - nek jó az ötlete lánckerék ügyben mert a nagyobb első kerék miatt a mostani sebesség tartományokat magasabb fordulaton fogod elérni ez pedig plusz töltést eredményez.
              kavycka kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Szerintem meg nem. Mert ha nagyobb első lánckereket teszel fel,akkor ugyanazon a fordulaton többet megy a motor.Így akkor az az állítás,hogy nagyobb lánckerékkel többet forog ugyanazon a sebesség tartományba valótlan./ellenkezőleg éppen,hogy kevesebbet fog forogni igy/
                kavycka kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Tegyél fel 20-as lánc kereket.

                  Komment


                    #10
                    Miért tegyek fel 20-as lánckereket?
                    Nem kisebbet kellene felrakni a nagyobb fordulatszám elérésére!?
                    Utoljára szerkesztve a következő által: farosz; 2013 máj. 09, 21:20.

                    Komment


                      #11
                      Üdv farosz!

                      Helyesen látod ,a kisebb fogszámú kerékkel nagyobb a főtengely fordulatszámod azonos sebesség esetén,de a fogyasztás is emelkedni fog!

                      Komment


                        #12
                        Üdv St.Z.350!

                        Így igaz!

                        Komment


                          #13
                          Igen, kisebbet kell felraknod előre! Gyárilag 18 fogúnak kell lennie, neked meg akkor a 17-es kell, ami az oldalkocsisé.

                          Komment


                            #14
                            Miért is 20 leírom

                            Fogatom mikor megvettem felújítás céljából a Velorexet lecsatoltam. Soloban használtam gyári oldalkocsis lánckereke volt 14 es ez elvérzett Soloban 20-ra cseréltem. Kevesebb fogyasztás jobb végsebesség. Városban használtam én is de felénk hosszú lapály utak vannak mondjuk a 350-st nem városra tervezték. Minden héten 1szer nagy gázzal elmentem országútra kicsit kihúzatni nem árt neki lerakodás meg lustulás miatt. A Velorex vissza csatolása után elfelejtettem a lánckereket vissza cserélni tragédia volt a teljesítmény persze rájöttem 500m után. Visszaraktam a gyári lánckereket és azonnal helyre állt a rend. Nekem 12V volt ,de 6 irányjelzővel 2 féklámpával 2 tompítottal töltésemmel baj nem volt igaz új aksi volt benne. Lehet hogy egy nagyobb A-s aksival jobb lenne neked is meg ilyen benzin árak +olaj nem mindegy mennyi marad a tankban meg a zsebben.Üdv Kavycka

                            Komment


                              #15
                              St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Helyesen látod ,a kisebb fogszámú kerékkel nagyobb a főtengely fordulatszámod azonos sebesség esetén,de a fogyasztás is emelkedni fog!
                              Én írtam rosszul, tényleg kisebb kell előre, hogy emeljük a főtengely fordulatszámot. És tényleg igaz, hogy ez plusz fogyasztással jár.
                              Mentségemre szóljon a hibámért, hogy én hátsó lánckereket szoktam változtatni. Most a 350 esem a 175-ös Cz legkisebb lánckerekével van, ami 7 foggal kisebb a gyárinál.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 máj. 10, 17:14.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X