Az a baj, hogy közeli boltban vásárolt kínai akku. Nem biztos, hogy akarok én még egy ilyet. Inkább keresgélek valami jobb minőségű akkut is meg merek most már venni. Elektronika alatt meg az elektromos rendszerét értettem, egészen a legutolsó saruig. Az első indításnál játszott olyat, hogy ki-ki aludtak a visszajelző lámpák, de azt egy kis WD-40 a biztosítékokhoz megoldotta. (Azóta vettem késeset a hosszabb távú használathoz) Szikrám pedig van ahogy hengeren kívül nézem. Benzint elvileg kap, mert a kipufogó és a könyök csatlakozásánál csepeg egy idő után. Szóval vagy a gyújtás nincs jó helyen, vagy nem jók a gyertyáim, vagy tényleg kevés neki a feszültség. Amit remélem az új akku megold majd.
A tranzisztoros gyújtás pedig nagyon tetszik Kértem rá egy árajánlatot.
Német oldalakat böngészve akadtam egy ilyenre: Elektronische Zündung, Zündanlage passend für MZ Typen Komplett új generátor, a dinamó helyére. (Saját tapasztalatom még nincs, de sok helyen olvastam hogy nem tölti az akkut rendesen, mert kevés a 60W, ezért gondolkoztam egy ilyenen)
A tranzisztoros gyújtás pedig nagyon tetszik Kértem rá egy árajánlatot.
Német oldalakat böngészve akadtam egy ilyenre: Elektronische Zündung, Zündanlage passend für MZ Typen Komplett új generátor, a dinamó helyére. (Saját tapasztalatom még nincs, de sok helyen olvastam hogy nem tölti az akkut rendesen, mert kevés a 60W, ezért gondolkoztam egy ilyenen)
Komment