Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Szabolcs kisáruszállító

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Szabolcs kisáruszállító

    Üdv mindenkinek!

    Beírtam a keresőbe a szabolcs szót, kaptam 10 Szabolcs keresztnevű fórumozót.
    Én az iránt érdeklődnék, hogy a Szabolcs kisárúszállítónak van-e már fóruma,
    akkor szívesen csatlakoznék.
    Ezt a háromkerekűt a 60-as évek első felében gyártotta a Nyíregyházi Vas és Fémipari Szövetkezet.
    Rövid volt a gyártási idő, kevés készült belőle, sajnos nagyon kevés van ma már elfogadható állapotban.
    Gyártották Danuvia blokkal, ami gyengének bizonyult, utána a Tünde 175 ccm-es erőforrását építették
    bele, majd mikor azok elfogytak, következett a Pannónia blokk. 1965-re pedig a gyártás leállítása.
    Akit érdekel a téma, kérem csatlakozzon, hisz a magyar motorgyártás történetének egy nagyon kicsi,
    de nagyon érdekes fejezetéről van szó.
    U.i.: ma próbautat tettünk a mienkkel, óriási élmény volt.

    #2
    Szia .
    Szerintem nyiss egy uj közösségi csoportot,mert itt a helye a gépnek is,és neked is!
    Érezd jól magad!
    Titus, Trophyman és 2 további látogató kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      kofic eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      sajnos nagyon kevés van ma már elfogadható állapotban.
      Ez sajnos így igaz! Tavaly még láttam egyet hirdetésben, de nagyon odavolt szerencsétlen.

      Komment


        #4
        Mániákus szétszerelő vagyok. Darabokban van az 59-es Danuviám, nemrég szétszedtem a Manet S 125-öt, most darabokra kaptam a Szabolcsot. A magyar ember zseniális, mindent megold, amire úgy érzi szüksége van az idők folyamán. Igy aztán le kellett szerelnem 2 db első lámpát a burkolatról, 2 db hátsó lámpáta hátsó ajtóról, és
        néhány kapcsolót, szivatókart, stb, amik az eredeti gépen nem voltak tartozékok. Most van egy csomó ismeretlen
        lámpám és alkatrészem, és befoltozhattam egy csomó lyukat a lemezeken. Öröm az ürömben, hogy a Trabant
        gumiszilentek még ma is aprópénzért beszerezhetők és bepréselhetők a helyükre. Én nem vagyok gépész ember, de csodálattal töltött el a korabeli találákonyság: mivel nem voltak zárt csapágyak, így a csapágyházak két oldalára
        beütöttek fémházas szimmeringeket. Tetszik a laprugós csillapítás is, 50 év után letakarítottam és egy rozsdafoltot
        sem találtam rajta. Sajnos kilométerórát még mindig nem talaltam sehol, de vígasztal az a tudat, hogy karácsonyra
        kaptam a családomtól egy Tündét kilóméteróra nélkül, így most már 2 darabot kereshetek.
        Mindenkinek Boldog Új Esztendőt és sok-sok sikert kívánok.

        Komment


          #5
          karácsonyra
          kaptam a családomtól egy Tündét kilóméteróra nélkül, így most már 2 darabot kereshetek.
          A veteránozás márcsak ilyen...mindenki személyreszabott feladatot kap-A te kereszted a Tünde óra
          Mániákus szétszerelő vagyok.
          Én is így vagyok ezzel...Az egyik motorom összefele szerelődik, a másik szétfelé. A harmadik pedig szimmeringcserére vár, a negyedik berúgóívcserére
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 dec. 27, 20:46.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #6
            Én is így vagyok ezzel...Az egyik motorom összefele szerelődik, a másik szétfelé. A harmadik pedig szimmeringcserére vár, a negyedik berúgóívcserére


            A bőség zavara !!

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X