Üdv mindenkinek!
Beírtam a keresőbe a szabolcs szót, kaptam 10 Szabolcs keresztnevű fórumozót.
Én az iránt érdeklődnék, hogy a Szabolcs kisárúszállítónak van-e már fóruma,
akkor szívesen csatlakoznék.
Ezt a háromkerekűt a 60-as évek első felében gyártotta a Nyíregyházi Vas és Fémipari Szövetkezet.
Rövid volt a gyártási idő, kevés készült belőle, sajnos nagyon kevés van ma már elfogadható állapotban.
Gyártották Danuvia blokkal, ami gyengének bizonyult, utána a Tünde 175 ccm-es erőforrását építették
bele, majd mikor azok elfogytak, következett a Pannónia blokk. 1965-re pedig a gyártás leállítása.
Akit érdekel a téma, kérem csatlakozzon, hisz a magyar motorgyártás történetének egy nagyon kicsi,
de nagyon érdekes fejezetéről van szó.
U.i.: ma próbautat tettünk a mienkkel, óriási élmény volt.
Beírtam a keresőbe a szabolcs szót, kaptam 10 Szabolcs keresztnevű fórumozót.
Én az iránt érdeklődnék, hogy a Szabolcs kisárúszállítónak van-e már fóruma,
akkor szívesen csatlakoznék.
Ezt a háromkerekűt a 60-as évek első felében gyártotta a Nyíregyházi Vas és Fémipari Szövetkezet.
Rövid volt a gyártási idő, kevés készült belőle, sajnos nagyon kevés van ma már elfogadható állapotban.
Gyártották Danuvia blokkal, ami gyengének bizonyult, utána a Tünde 175 ccm-es erőforrását építették
bele, majd mikor azok elfogytak, következett a Pannónia blokk. 1965-re pedig a gyártás leállítása.
Akit érdekel a téma, kérem csatlakozzon, hisz a magyar motorgyártás történetének egy nagyon kicsi,
de nagyon érdekes fejezetéről van szó.
U.i.: ma próbautat tettünk a mienkkel, óriási élmény volt.
Komment