Szervusztok!
Néhány hónappal ezelőtt vásároltam ( nagyon olcsón ) egy jawa 350 - 638-ast, ami már tíz éve nem működött. Sajnos a váz és a gumi alkatrészek katasztrofálisan néztek ki, a nem megfelelő tárolás miatt. Az összes elemet újrafényeztük, a gumikat, küllőket kicseréltük. A blokkba igazából csak belenéztünk a kipufogócsatornákon és a jobb oldali főtengelyszimmering kiszedésével. Mivel minden jónak tűnt, úgy döntöttünk hogy nem bontjuk meg. A múlt hétvégén indítottuk el először. Hiszitek vagy nem, némi csörgés és benzinszint problémák ( ha üresben van a motor és fékezek, akkor fullad, elmegy az alapjárat ) észlelhetők csak, a motor egyébként szépen megy, beleértve a kuplungot és a váltót is.
Tudja valaki, hogy hogy kell a 350 - 638-on benzinszintet állítani? Én erre gyanakszom a fulladás miatt. A motor egyébként erős, alapjárat is van, csak üresben, fékezéskor jelentkezik a probléma.
Majd teszek fel képet is.
Üdv,
István
Néhány hónappal ezelőtt vásároltam ( nagyon olcsón ) egy jawa 350 - 638-ast, ami már tíz éve nem működött. Sajnos a váz és a gumi alkatrészek katasztrofálisan néztek ki, a nem megfelelő tárolás miatt. Az összes elemet újrafényeztük, a gumikat, küllőket kicseréltük. A blokkba igazából csak belenéztünk a kipufogócsatornákon és a jobb oldali főtengelyszimmering kiszedésével. Mivel minden jónak tűnt, úgy döntöttünk hogy nem bontjuk meg. A múlt hétvégén indítottuk el először. Hiszitek vagy nem, némi csörgés és benzinszint problémák ( ha üresben van a motor és fékezek, akkor fullad, elmegy az alapjárat ) észlelhetők csak, a motor egyébként szépen megy, beleértve a kuplungot és a váltót is.
Tudja valaki, hogy hogy kell a 350 - 638-on benzinszintet állítani? Én erre gyanakszom a fulladás miatt. A motor egyébként erős, alapjárat is van, csak üresben, fékezéskor jelentkezik a probléma.
Majd teszek fel képet is.
Üdv,
István
Komment