Joker Biztos vagy benne,hogy atb@sztak engem a vizsgaallomason???? Igaz,hogy nem mutattak meg a vonatkozo kohem rendeletet,de a vizsgalapra rairtak,hogy a "kozvetlen balesetveszelyes egykotos fekrendszer" okan megbukott a muszaki vizsgan. Ily mldon (elvileg) atalakitasi engedellyel,ketkorosre kell cserelnem a fofekhengert,amit a kovetkezo probalkozasomkor fotoznia kell a vizsgabiztosnak. A katalizatort nem irtak bele egyertelmuen a vizsgalapba,csak annyit,hlgy hatarertek feletti a karosanyag kiBocsajtas.A biztonsagi ovet nem hianyoltak!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Wartburg 311
Collapse
X
-
Szigorúan tilos biztonsági övet bele tenni,mert nincs kialakítva a helye!!
- - - Updated - - -
Kedves mindenki! Örömmel jelentem,hogy a mai napon sikeres vizsgát tett a waresz! Már kezdtem szélmalomharcnak érezni a dolgot,de mégis van igazság!!
Részletekbe most nem mennék,majd Tiszakeszin a tábortűz mellett.....
- 11 likes
Komment
-
Gratulálok , mégis csak vannak toleráns , hozzá értő emberek !Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzigorúan tilos biztonsági övet bele tenni,mert nincs kialakítva a helye!!
- - - Updated - - -
Kedves mindenki! Örömmel jelentem,hogy a mai napon sikeres vizsgát tett a waresz! Már kezdtem szélmalomharcnak érezni a dolgot,de mégis van igazság!!
Részletekbe most nem mennék,majd Tiszakeszin a tábortűz mellett..... 
- 1 like
Komment
-
Szervusztok!
Igen vannak toleráns,hozzáértő emberek,-jó pénzért.Magyarországon,az egész műszaki vizsga,eredetiségvizsgálat,biztosítás és minden járművekkel kapcsolatos ügyintézés,de mondhatnám egyéb ügyekben is,melyből valahogy pénzt lehet kicsikarni,a polgárból egy végtelenül eltúlzott kiszipolyozó,........nem is folytatom,mert ismét le leszek sexuálva,hogy politizálok.
Máskülönben egykörös fékkel is meg lehet állni,csak az ilyen fékek több törődést igényelnek,sokkal jobban figyelni kell a fékcsövek,munkahengerek állapotára,főleg egy veterán esetében.Napjainkban,-a mai autósok,már természetesnek veszik,hogy bedugják a lukba a kulcsot,fordítanak rajta egyet és jár a motor és már lehet is száguldani a tecsóba,valami vanília,vagy málna ízesítésű "szelepsapkáért",hogy esetleg néha,ellenőrizni kellene az olajnívót,fékfolyadékot,hűtőfolyadékszintet-legtöbbször eszükbe se jut,de azon piszokul ki tudnak akadni,ha nem jó helyen van a pohártartó,vagy középen nincs kartámasz.
Üdvözlettel:Che
- 13 likes
Komment
-
Igen vannak toleráns,hozzáértő emberek,-jó pénzért
Kedves Barátom!!!!Engedd meg hogy az ellensúly kedvéért azért pozitív példát is említsek!
Annak idején(atyavilág!Már 5 éve!) az IZS forgalomba helyezésénél tapasztaltam rendkívüli segítőkészséget az egyik NKH-vezető részéről!Semmiféle anyagi ellenszolgáltatást nem kapott!Egyszerűen szereti a veterán járműveket!Barátságos,udvarias és igen-igen tiszteletre méltó igazi ,,úriember"!Ami valljuk meg ritkaság manapság!Nyílvánosan nem mondok konkrét nevet és helyszínt!A ,,Beagle" barátunknak privátban meg írtam!De úgy tűnik így is sikerült neki a dolog!
GRATULÁLOK ,,Beagle"!Ha jobb kedvben találod magad kanyarodj be az udvaromra!Nálam mindig szívesen látjuk..............a ,,Brúgót".....is!Persze téged is!
- 3 likes
Komment
-
Tulajdonképpen így lenne az igazi. Ha mindenki számára elérhető lenne egy ilyen "mai" autó, amit munkába járásra, munkára, orvoshoz eljutni, stb. lehet használni 99%-ban tmk karbantartásokkal, kiszámítható, alacsony költséggel. Emellett kellene hogy jusson idő, és pénz a hobbi-veterán kütyüinkre, amivel eltöltjük a szabadidőnket, és a kocsmában el nem ivott-cigarettázott zsét.mai autósok,már természetesnek veszik,hogy bedugják a lukba a kulcsot,fordítanak rajta egyet és jár a motor
- - - Updated - - -
Én merek írni helyet is. Zalaegerszeg. Az ottani NKH (vagy épp most nem tudom hogy hívják magukat) szakemberei abszolút európai szintű szolgáltatást tudnak nyújtani. Nem plusz pénzért, hanem hivatásból. Mert szeretik, amit csinának, és értenek is hozzá. Olyan utánfutót állítottunk nemrég fogralomba, ami gyakorlatilag nem is létezett az adatbázisban. (persze számlája, és eredeti papírjai megvoltak, csak épp 1986-ból) Megkeresték az utolsó paragrafus legmélyebb bugyrában a lehetőséget, hogy el lehessen intézni hivatalosan. Ehhez társult a Hévízi okmányiroda járműves kolléganőjének hozzáállása, és szakértelme. Komolyan megfordult a fejemben, hogy ezek suttyomban 100 km-el idébb hozták az osztrák határt... Mert hogy eddig ilyet Mo-on nem tapasztaltam.forgalomba helyezésénél tapasztaltam rendkívüli segítőkészséget az egyik NKH-vezető részéről!
- 8 likes
Komment
-
Van ilyen, én is tapasztaltam, amikor az MZ-t próbáltam vizsgáztatni. Lehet hogy egy helyről és egy emberről beszélünk (gödöllői NKH).apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésetapasztaltam rendkívüli segítőkészséget az egyik NKH-vezető részéről!Semmiféle anyagi ellenszolgáltatást nem kapott!Egyszerűen szereti a veterán járműveket!Barátságos,udvarias és igen-igen tiszteletre méltó igazi ,,úriember „!
Négyszer próbálta átvinni a fékpróbán, már mindenféle (természetesen legális, pl. guminyomás csökkentés) trükköt bevetett, hogy megfeleljen a motor. Még ő érezte magát rosszul és sajnálkozott hogy nem sikerült. Még ötödjére is megpróbálta volna, már én mondtam, hogy hagyjuk, ha nem jó hát nem jó, nincs mese, meg kell javítanom.
Na de majd idén nyáron... nem kell trükközni hogy átmenjen. Legalábbis sok időt és munkát belefeccölök hogy így legyen.
- 7 likes
Komment
-
Sajna nekem is akadt egy kis bibi megint a géppel, vagyis nem is oly kicsi
Két hete menni szeretünk volna vele, de fura hangok jöttek a motorból....
Hát ez lett a vége. Hátsó főtengelycsapágy + főtengely szimering kuka.
Már kezdtem beparázni, mert nem nagyon vállal senki Warex főtengely felújítást, mikor olyan szerencse ért hogy magam is meglepődtem. Álmomban sem gondoltam volna hogy van még ilyen:
Na ez nem felújított!
És ez a dolog most új lendületet adott az új szív összeállításához.
- 3 likes
Komment
-
Ez nem igaz , legalább 25 éve nem láttam ilyet !
Minden elismerésem az új beszerzéshez , és sajnálom hogy így jártál és meg kellett bontani a gépet !
Egy kérdést megengedsz ? Nem tudom jól emlékszem-e, de ez már az újabb kivitelű FTG a régebbinél furatokkal oldották meg a sonkák könnyítését , és gömbölyű a h.karok teteje is , vagy keverem a trabival (legalább 15 éve nem láttam ilyet ...
)
Remélem mihamarabb sikerül összeépítened , és olyan csendes lesz amire nem is számítottál !
Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2015 jún. 02, 00:27.
- 1 like
Komment
...és aki nem tud ott lenni?...Jó, nem akarod lelőni a poént, de utólag akkor is kötelező megosztani a titkot!!!
Komment