Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Wartburg 311

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Joker Biztos vagy benne,hogy atb@sztak engem a vizsgaallomason???? Igaz,hogy nem mutattak meg a vonatkozo kohem rendeletet,de a vizsgalapra rairtak,hogy a "kozvetlen balesetveszelyes egykotos fekrendszer" okan megbukott a muszaki vizsgan. Ily mldon (elvileg) atalakitasi engedellyel,ketkorosre kell cserelnem a fofekhengert,amit a kovetkezo probalkozasomkor fotoznia kell a vizsgabiztosnak. A katalizatort nem irtak bele egyertelmuen a vizsgalapba,csak annyit,hlgy hatarertek feletti a karosanyag kiBocsajtas.A biztonsagi ovet nem hianyoltak!
    Utoljára szerkesztve a következő által: Beagle; 2015 máj. 26, 19:16.

    Komment


      A biztonsagi ovet nem hianyoltak!
      Azt mondjuk a saját érdekembe tennék bele. Inkább kellene ezt követelniük mint a katalizátort.
      Minden esetre drukkolok hogy átmenjen.

      Komment


        Szigorúan tilos biztonsági övet bele tenni,mert nincs kialakítva a helye!!

        - - - Updated - - -

        Kedves mindenki! Örömmel jelentem,hogy a mai napon sikeres vizsgát tett a waresz! Már kezdtem szélmalomharcnak érezni a dolgot,de mégis van igazság!! Részletekbe most nem mennék,majd Tiszakeszin a tábortűz mellett.....

        Komment


          Beagle
          Részletekbe most nem mennék,majd Tiszakeszin a tábortűz mellett...
          ...Ne mááááá'!!!...és aki nem tud ott lenni?...Jó, nem akarod lelőni a poént, de utólag akkor is kötelező megosztani a titkot!!!

          Komment


            REMEK!!
            És a vonóhoroggal hogy állsz? Vagy a Pannóniát idén is a Trabi viszi?

            Komment


              Gratula Beagle!
              Attól hogy mostanában kevesebbet dumálok azért még olvasni beleolvasgatok, és nagyon drukkoltam. Olyannyira hogy ma beszéltem egy NKH-s emberrel az ügyről és mondott egy-s-mást. De inkább én is a tűz mellett beszélném meg mert oda való ez is.

              Komment


                Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Szigorúan tilos biztonsági övet bele tenni,mert nincs kialakítva a helye!!

                - - - Updated - - -

                Kedves mindenki! Örömmel jelentem,hogy a mai napon sikeres vizsgát tett a waresz! Már kezdtem szélmalomharcnak érezni a dolgot,de mégis van igazság!! Részletekbe most nem mennék,majd Tiszakeszin a tábortűz mellett.....
                Gratulálok , mégis csak vannak toleráns , hozzá értő emberek !

                Komment


                  Szervusztok!

                  Igen vannak toleráns,hozzáértő emberek,-jó pénzért.Magyarországon,az egész műszaki vizsga,eredetiségvizsgálat,biztosítás és minden járművekkel kapcsolatos ügyintézés,de mondhatnám egyéb ügyekben is,melyből valahogy pénzt lehet kicsikarni,a polgárból egy végtelenül eltúlzott kiszipolyozó,........nem is folytatom,mert ismét le leszek sexuálva,hogy politizálok.

                  Máskülönben egykörös fékkel is meg lehet állni,csak az ilyen fékek több törődést igényelnek,sokkal jobban figyelni kell a fékcsövek,munkahengerek állapotára,főleg egy veterán esetében.Napjainkban,-a mai autósok,már természetesnek veszik,hogy bedugják a lukba a kulcsot,fordítanak rajta egyet és jár a motor és már lehet is száguldani a tecsóba,valami vanília,vagy málna ízesítésű "szelepsapkáért",hogy esetleg néha,ellenőrizni kellene az olajnívót,fékfolyadékot,hűtőfolyadékszintet-legtöbbször eszükbe se jut,de azon piszokul ki tudnak akadni,ha nem jó helyen van a pohártartó,vagy középen nincs kartámasz.

                  Üdvözlettel:Che

                  Komment


                    Igen vannak toleráns,hozzáértő emberek,-jó pénzért
                    Kedves Barátom!!!!Engedd meg hogy az ellensúly kedvéért azért pozitív példát is említsek!
                    Annak idején(atyavilág!Már 5 éve!) az IZS forgalomba helyezésénél tapasztaltam rendkívüli segítőkészséget az egyik NKH-vezető részéről!Semmiféle anyagi ellenszolgáltatást nem kapott!Egyszerűen szereti a veterán járműveket!Barátságos,udvarias és igen-igen tiszteletre méltó igazi ,,úriember"!Ami valljuk meg ritkaság manapság!Nyílvánosan nem mondok konkrét nevet és helyszínt!A ,,Beagle" barátunknak privátban meg írtam!De úgy tűnik így is sikerült neki a dolog!
                    GRATULÁLOK ,,Beagle"!Ha jobb kedvben találod magad kanyarodj be az udvaromra!Nálam mindig szívesen látjuk..............a ,,Brúgót".....is!Persze téged is!

                    Komment


                      mai autósok,már természetesnek veszik,hogy bedugják a lukba a kulcsot,fordítanak rajta egyet és jár a motor
                      Tulajdonképpen így lenne az igazi. Ha mindenki számára elérhető lenne egy ilyen "mai" autó, amit munkába járásra, munkára, orvoshoz eljutni, stb. lehet használni 99%-ban tmk karbantartásokkal, kiszámítható, alacsony költséggel. Emellett kellene hogy jusson idő, és pénz a hobbi-veterán kütyüinkre, amivel eltöltjük a szabadidőnket, és a kocsmában el nem ivott-cigarettázott zsét.

                      - - - Updated - - -

                      forgalomba helyezésénél tapasztaltam rendkívüli segítőkészséget az egyik NKH-vezető részéről!
                      Én merek írni helyet is. Zalaegerszeg. Az ottani NKH (vagy épp most nem tudom hogy hívják magukat) szakemberei abszolút európai szintű szolgáltatást tudnak nyújtani. Nem plusz pénzért, hanem hivatásból. Mert szeretik, amit csinának, és értenek is hozzá. Olyan utánfutót állítottunk nemrég fogralomba, ami gyakorlatilag nem is létezett az adatbázisban. (persze számlája, és eredeti papírjai megvoltak, csak épp 1986-ból) Megkeresték az utolsó paragrafus legmélyebb bugyrában a lehetőséget, hogy el lehessen intézni hivatalosan. Ehhez társult a Hévízi okmányiroda járműves kolléganőjének hozzáállása, és szakértelme. Komolyan megfordult a fejemben, hogy ezek suttyomban 100 km-el idébb hozták az osztrák határt... Mert hogy eddig ilyet Mo-on nem tapasztaltam.

                      Komment


                        Üdv Olvtársak!

                        A győri NKH-nál is korrekt segítőkész hozzáállást tapasztaltam minden vizsgáztatás alkalmával.

                        Komment


                          apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          tapasztaltam rendkívüli segítőkészséget az egyik NKH-vezető részéről!Semmiféle anyagi ellenszolgáltatást nem kapott!Egyszerűen szereti a veterán járműveket!Barátságos,udvarias és igen-igen tiszteletre méltó igazi ,,úriember „!
                          Van ilyen, én is tapasztaltam, amikor az MZ-t próbáltam vizsgáztatni. Lehet hogy egy helyről és egy emberről beszélünk (gödöllői NKH).
                          Négyszer próbálta átvinni a fékpróbán, már mindenféle (természetesen legális, pl. guminyomás csökkentés) trükköt bevetett, hogy megfeleljen a motor. Még ő érezte magát rosszul és sajnálkozott hogy nem sikerült. Még ötödjére is megpróbálta volna, már én mondtam, hogy hagyjuk, ha nem jó hát nem jó, nincs mese, meg kell javítanom.
                          Na de majd idén nyáron... nem kell trükközni hogy átmenjen. Legalábbis sok időt és munkát belefeccölök hogy így legyen.

                          Komment


                            Sajna nekem is akadt egy kis bibi megint a géppel, vagyis nem is oly kicsi
                            Két hete menni szeretünk volna vele, de fura hangok jöttek a motorból....
                            Click image for larger version

Name:	IMGP4458.jpg
Views:	1
Size:	200.3 KB
ID:	144567
                            Hát ez lett a vége. Hátsó főtengelycsapágy + főtengely szimering kuka.
                            Már kezdtem beparázni, mert nem nagyon vállal senki Warex főtengely felújítást, mikor olyan szerencse ért hogy magam is meglepődtem. Álmomban sem gondoltam volna hogy van még ilyen:
                            Click image for larger version

Name:	IMGP4459.jpg
Views:	1
Size:	199.1 KB
ID:	144568
                            Na ez nem felújított!
                            És ez a dolog most új lendületet adott az új szív összeállításához.

                            Komment


                              Ez nem igaz , legalább 25 éve nem láttam ilyet !
                              Minden elismerésem az új beszerzéshez , és sajnálom hogy így jártál és meg kellett bontani a gépet !
                              Egy kérdést megengedsz ? Nem tudom jól emlékszem-e, de ez már az újabb kivitelű FTG a régebbinél furatokkal oldották meg a sonkák könnyítését , és gömbölyű a h.karok teteje is , vagy keverem a trabival (legalább 15 éve nem láttam ilyet ... )
                              Remélem mihamarabb sikerül összeépítened , és olyan csendes lesz amire nem is számítottál !
                              Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2015 jún. 02, 00:27.

                              Komment


                                Nem, ez még a régebbi 311-es motorba való. A gyújtás felöli vége teljesen más mint a 353-asba való főtengelyé.
                                A jókívánságot pedig köszönöm, nagyon kíváncsi vagyok én is a hangjára. Keszire már mennie kellene.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X