Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Wartburg 311

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Elég jól felkészült vagy a témában és engem igen is érdekel. Ha jól logikázom ki akkor jó a cucc a 2üteműek forgattyúsházához, csak adni kell időt neki a kikeményedésre.

    Komment


      meg vékonyan kend fel ,mert eltart és oldalt befolyik bentre , a trabinál inkább a másikat , a narancssárgát használd mert az alu elég könnyen deformálódik . A mesterem mindíg a felső felet fejjel lefelé fogta be a satuba a ventillátor-ív bordájánál, majd a főtengelyt a helyére forgatva (csapágystiftek , labirint csap, csapágyhorony gyűrű ...) mind a négy csapágyat megkocogtatta (labirintot is) és fülelt a hangjára hogy nem ment-e el a deformitások miatt a főtengelyvonalból, ( rosszul centrírozott főtengelyt is észrevette valahogy ) , majd az élvonalzózás jött (alsó félen is ). Ha OK-volt ismét kivette , rá a szimering (zyírozva), ékszíjtárcsa ,vez. tárcsa kitámasztva és kezdődött az összefűzés forgatás tömítgetés ,esetleg cérnázás ...

      Komment


        Most kaptam egy hírlevelet, nem tudom szabad-e említenem hogy honnan. Inkább nem, nehogy "jajjnemszabadtilos" dologba ütközzek...
        Egy könyvújdonságot említenek benne, hátha érdekel Titeket:
        Boros Jenő:Awe Wartburg – Két ütem, három henger, négy kerék című technikatörténeti könyv.
        (Neten rá lehet keresni, biztosan kiadja)

        Komment


          Most kaptam egy hírlevelet, nem tudom szabad-e említenem hogy honnan. Inkább nem, nehogy „jajjnemszabadtilos” dologba ütközzek...
          Sztem nem tilos, mivel ők buzdítanak rá hogy iratkozz fel a hírlevélre, és rendelj tőlük minél többet:
          Megjelent a Wartburg könyv és elkészült új Autodata honlapunk!

          Ha tilos lenne,akkor Maróti Könyvkereskedés honlapjáról származik.

          Komment


            Pontosan így van. Forrásmegjelölést kell használni. Internetes cikk-idézésnél pedig a cím és az első egy-két mondat (figyelemfelkeltő szöveg) ... tovább[link beszúrva] - formula szükséges és elégséges. A más által feltöltött tartalomért senkit nem vonhatnak felelősségre.

            Érdekes, hogy a képek felhasználását veszik a legszigorúbban és a teljes könyvmásolást. Ez utóbbi legálisan csak kézzel, vagy írógéppel másolható. Ha ezt hamarabb tudjuk...

            Forrás: 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról

            idézet a törvényből:

            A szabad felhasználás esetei 34. § (1) A mű részletét - az átvevő mű jellege és célja által indokolt terjedelemben és az eredetihez híven - a forrás, valamint az ott megjelölt szerző megnevezésével bárki idézheti.
            (2)83 Nyilvánosságra hozott irodalmi vagy zenei mű, film részlete, vagy kisebb terjedelmű ilyen önálló mű, továbbá képzőművészeti, építészeti, iparművészeti és ipari tervezőművészeti alkotás képe, valamint fotóművészeti alkotás szemléltetés érdekében iskolai oktatási célra, valamint tudományos kutatás céljára a forrás és az ott megjelölt szerző megnevezésével a cél által indokolt terjedelemben átvehető, feltéve, hogy az átvevő művet nem használják fel üzletszerűen. Átvételnek minősül a mű olyan mértékű felhasználása más műben, amely az idézést meghaladja.
            (3)84 A (2) bekezdésben említett átvevő mű nem üzletszerű többszörözéséhez és terjesztéséhez nem szükséges a szerző engedélye, ha az ilyen átvevő művet az irányadó jogszabályoknak megfelelően tankönyvvé vagy segédkönyvvé nyilvánítják, és a címoldalon az iskolai célt feltüntetik.(4)85 A mű iskolai oktatási célra iskolai foglalkozás keretében átdolgozható. Az átdolgozott mű felhasználásához az eredeti mű szerzőjének engedélye is szükséges.
            35. § (1)86 Természetes személy magáncélra a műről másolatot készíthet, ha az jövedelemszerzés vagy jövedelemfokozás célját közvetve sem szolgálja. E rendelkezés nem vonatkozik az építészeti műre, a műszaki létesítményre, a szoftverre és a számítástechnikai eszközzel működtetett adatbázisra, valamint a mű nyilvános előadásának kép- vagy hanghordozóra való rögzítésére. Kotta reprográfiával [21. § (1) bek.] magáncélra és a (4) bekezdés b)-d) pontjában szabályozott esetekben sem többszörözhető.(2) Teljes könyv, továbbá a folyóirat vagy a napilap egésze magáncélra is csak kézírással vagy írógéppel másolható.
            (3)87Nem minősül szabad felhasználásnak - függetlenül attól, hogy magáncélra történik-e -, ha a műről más személlyel készíttetnek másolatot számítógépen, illetve elektronikus adathordozóra.

            Komment


              És ha írógéppel legépeli valaki aztán digitalizálja és szöveg felismerő programmal újra formázható szöveget csinál belőle?

              Komment


                Még egy kérdés: Ha véletlen valakinek a kert végében hánykolódna egy rosz wartburg motor és a hengerfejet rögzítő tőcsavarok meglennének benne, akkor egy pár darabra vevő lennék.
                Nekem meg vannak a régiek,ugyanis hengerfejeznem kellett,mert folyt a víz alóla és ekkor cseréltem a tőcsavarokat is újakra. Persze pénzt nem kérek értük!!!!Ezek az újak:Click image for larger version

Name:	DSC05352.jpg
Views:	1
Size:	199.8 KB
ID:	144278 és ezek voltak a régiek:Click image for larger version

Name:	DSC05336.jpg
Views:	1
Size:	190.6 KB
ID:	144279

                Komment


                  De jó! Ha lehet új tőcsavarokat venni akkor semmi gond. Ha nem ipari titok elárulnád honnan lőtted őket?

                  Komment


                    Nem titok! Csapi bt. XVII. Cinkotai ut.

                    Komment


                      Köszönöm, holnap a körmükre nézek.

                      Komment


                        Sajnos rossz híreim vannak. Elvittem a Wareszt a XIX. Vas Gereben utcai NKH vizsgaállomásra,normál (nem OT) műszaki vizsgára. Illetve ismételt forgalomba helyezésre. Teljesen nyugodt voltam,mert simán teljesített minden követelményt,kivéve a károsanyag kibocsájtást. Bevallom öszintén volt egy kis hátszelem,az egyik vizsgabiztos személyében,de nem igazán volt rá szükség. Már a vizsgasor végén voltam,amikor az irodából kijött egy "kockafej" aki rákérdezett az ismerős vizsgabiztosra,hogy hány körös a fékrendszer. Természetesen egykörös,hiszen törekszem az eredetiségre,mégha nem is lesz OT soha. Ekkor jött a hidegzuhany,nem vizsgázhat egykörös fékrendszerrel egy autó sem,mert közvetlen balesetveszélyes! Kérdeztem,hogy akkor mi a megoldás??!! Válasz: OT vizsgára kell vinni! Kérdezem: ha OT rendszám van az egykörös fékú autón,akkor hirtelen elmúlik a közvetlen balesetveszély????!!!! Válasz:nem,de ez a szabály.... Egy módon kaphat (szerintük) normál műszakit,ha kérek egy átalakítási engedélyt a kétkörös főfékhenger beszerelésére és teszek rá egy katalizátort is. Hoppá! Már katalizátor is kell.... Előszőr még csak a fékrendszer volt a gond,annak ellenére,hogy fékpadon (kis vasalgatás után) hibátlan volt a féke. Valahogy az az érzésem,hogy szimplán rosszindulat vezérelte ezt az embert,velem viszont nagyon kitolt,mert elbuktam a vizsgadíjat és a traileres szállítás díját,ráadásul tanácstalan vagyok,hogy mit tegyek.... És roppant csalódott...

                        Komment


                          Ez pontosan melyik warbi? A 353-asban volt 2 körös fék. Én fognám, és beépíteném annak a fékrendszerét, és elvinném egy másik nkh állomásra. Amikor kérdezik, hogy hány körös, bemondod, hogy 2, és nem kérdez senki semmit...

                          Komment


                            ....mint a téma címe: 311-es. Amiben ugyebár nem volt kétkörös fékrendszer. Ráadásul a vizsgasoron már átmentem,tehát nyoma van a rendszerben és le is van írva a vizsgajegyzőkönyvbe,hogy az egykörös fék és a károsanyag kibocsájtás miatt bukott a vizsgán.....

                            Komment


                              Akkor lehet, nem úszod meg az átalakítási procedúrát. Kár, hogy ilyen bohócságok miatt visszadobnak egy ilyen autót.

                              Komment


                                amikor az irodából kijött egy „kockafej”
                                Lehet, hogy nem ő hozza a szabályokat, de a lelkes kis suttyókám kockafeje megérdemelne egy baltával igazítást...
                                Akarjon az ember valamit itt...ehh...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X