Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Elektronikus gyújtás veterán motorokra.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    gilersx eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Egy lépéssel közelebb kerültem én is a jóhoz
    That's one small step for a man, one giant leap for mankind. Remélem jól működik majd és a szerzői jog fejében mi is feltehetjük paripánkra e csodás magyar remeket.
    Lemezjáték és zahi kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Ha beválik, szívesen segítek másoknak is, de addig nem ígérek semmit, mert van pár dolog ami miatt nem vagyok benne biztos. Volt 2 alakatrész ami nem pont az ami elő volt írva, hanem a vele megegyező tulajdonságú, de másmilyen kategória. Leginkább a tirisztor minősége miatt aggódok, mert ami elő volt írva bele az 4000 Ft volt, és másfél hónap amíg megrendelik, úgyhogy kiváltottam egy elvileg egyezővel ami volt készleten az üzletben és csak 270Ft volt. Majd meglátjuk pénteken, hogy cikrít.
      OdinHEM, heeegany és 4 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        kiváltottam egy elvileg egyezővel ami volt készleten az üzletben
        Nem lepődnék meg, ha egy gyárban készülnének eltérő felirattal
        sepy és heeegany kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          Esetleg egy Jawa 559/250-hez engem is érdekelne. Mi lenne az ára és hogy lenne elérhető?

          Komment


            #35
            Kicsit feléleszteném a témát.
            Elektrós szakik segítségét kérném.

            Pancsira a Honda NSR gyújtás mechanikus része megvan. Azonban a cdi még hiányzik a rendszerből.
            Ez egy gerjesztőtekercses AC cdi rendszer.

            A legegyszerűbb lenne egy eredeti cdi egységet venni, azonban azt eléggé borsos áron adják, a költségek meg már így is megszaladtak.

            Lehet kapni ebay-en 2000ft magasságában kínai dolgokhoz való kész cdi-t.

            Illetve kering pár egyszerűbb tirisztoros kapcsolás, amit nagyjából fiókból össze tudok dobni.
            Pld:Click image for larger version

Name:	lead_nh50-cdi másolata.png
Views:	1
Size:	33.7 KB
ID:	148969

            Számít valamit ilyen öreg gépnél, hogy nincs a kapcsolásban bármiféle fordulatfüggő előgyújtás szabályozás?
            Számít az, hogy pld. ennél a kapcsolásnál 50-80ccm motorra tervezték az áramkört?

            Komment


              #36
              bármiféle fordulatfüggő előgyújtás
              Az jó dolog. Főleg helyes értékekkel.

              50-80ccm motorra tervezték az áramkört?
              Teljesen mindegy szikra kell a kicsinek is,és a nagynak is. Azt viszont jó tudni mikor gyujt.

              Komment


                #37
                Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                bármiféle fordulatfüggő előgyújtás

                Az jó dolog. Főleg helyes értékekkel.
                Viszont eredetileg sem volt és mégis ment.

                Komment


                  #38
                  Viszont eredetileg sem volt és mégis ment.
                  Igaz.. A szabályzás csak plussz..

                  Komment


                    #39
                    Sziasztok! Segítségre lenne szükségem,a pancsimra vetem yamaha jog 3kj gyújtást. De sehol nem találok hozzá kapcsolási rajzot .Tudna valaki ez ügyben segíteni!?

                    Komment


                      #40
                      t1-rider78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Sziasztok! Segítségre lenne szükségem,a pancsimra vetem yamaha jog 3kj gyújtást. De sehol nem találok hozzá kapcsolási rajzot .Tudna valaki ez ügyben segíteni!?
                      Én ennyiből legóztam össze:

                      Click image for larger version

Name:	963311b1a122fc56cfcf7298eff3b6de.png
Views:	1
Size:	45.9 KB
ID:	149785Click image for larger version

Name:	705711509_o.jpg
Views:	1
Size:	68.0 KB
ID:	149786Click image for larger version

Name:	3855922885_e32d61c32f.jpg
Views:	1
Size:	45.8 KB
ID:	149787Click image for larger version

Name:	JYM150_A_CDI_of_scooter_parts_3766_4.jpg
Views:	1
Size:	19.5 KB
ID:	149788Click image for larger version

Name:	SAM_1930.jpg
Views:	1
Size:	189.1 KB
ID:	149789Click image for larger version

Name:	SAM_1931.jpg
Views:	1
Size:	184.4 KB
ID:	149790Click image for larger version

Name:	SAM_1932.jpg
Views:	1
Size:	188.2 KB
ID:	149791Click image for larger version

Name:	SAM_1933.jpg
Views:	1
Size:	189.4 KB
ID:	149792Click image for larger version

Name:	SAM_1934.jpg
Views:	1
Size:	191.0 KB
ID:	149793Click image for larger version

Name:	Scrappy-Dog-Jog-CDI-with-MBK-CDI.jpg
Views:	1
Size:	36.5 KB
ID:	149794

                      Az 5db fotózott rajzot mir-mur-tól kaptam (bár az aláhúzott színjelöléseket én firkáltam bele még annó amikor ez alapján drótoztam a Simsonját )

                      Komment


                        #41
                        Köszi heeegany! ......................

                        Komment


                          #42
                          Az egyik fórumon valaki írta, hogy a Honda gy6 blokk elektronika részei részben azonosak a 3kj blokkal. Ahhoz van manual, nézd meg, hátha bejön a tipp:
                          http://www.49ccscoot.com/manuals/Tan...ice_Manual.pdf

                          Komment


                            #43
                            Köszi bokor28! Megnézem ,minden infó jól jön .

                            Komment


                              #44
                              t1-rider78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Köszi bokor28! Megnézem ,minden infó jól jön .
                              Csak írj majd le minden részletet. Lehetőleg sok-sok képpel. Kíváncsi vagyok az eredményre.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X