Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia T5 Felújítás ala BAMAG központ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    A hátsó fék bovden azért elgondolkodtat ...
    Mi a baj vele? Komolyan erdekelne. 1-én vizsgazik addig meg az apróságokat megoldom..
    Az a baj vele hogy beleér a kerékbe, meg hogy nincs rögzítve a hátsó lengővillához.

    Komment


      OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Az a baj vele hogy beleér a kerékbe, meg hogy nincs rögzítve a hátsó lengővillához.
      Igazából nem erre gondoltam , hanem arra hogy a fékkulcs nem egészséges szögben áll és a bovdenen az állító csavar sem ott van ahol egy felújított fék esetében lenni kellene . Mármint a vége közelében .


      és bár nem vagyok pannónia szakértő -de a kipufdobok nincsenek felcserélve ?
      Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2015 márc. 21, 21:52.

      Komment


        Úgy tűnik, mintha hosszabb lenne az a fékbowden, mint az "eredeti". Nem úgy áll, ahogy kellene.

        A kipufogók tökéletesen állnak szerintem, hozzáteszem én sem vagyok szakértő.

        Komment


          ... csak , mert a furuja befogó csavarja mintha alul szokott volna lenni --?

          Komment


            Úgy tudom, hogy a furulyának kifelé kell néznie. Azt viszont nem tudom, hogy a furat alul vagy oldalt helyezkedik el.

            Komment


              Ha a fékkar 1 ricnivel hátrébb lenne nem csúfoskodna a bowden vége így, persze ez csak meglátás. A matrica pedig jó így. Egy mostani Ot-s mutat egy igazán rosszul sikerültet./ 500 ért / elég csúnyácska az állapota.

              Komment


                sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Ha a fékkar 1 ricnivel hátrébb lenne nem csúfoskodna a bowden vége így, persze ez csak meglátás.
                Dehát a Pannónián ez szögletes Méghozzá 4 szögletes, szóval a következő "ricni" az 90°

                (najó, azért nem egészen. A fékkulcsot meg lehet fordítani és így 45°-al hátrébb kerülhet)

                Komment


                  furuja befogó csavarja
                  Nyugi,annak oldalt a belső oldalon a helye!
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    Sziasztok! Régen szóltam hozzá, de Bamag munkáját kiemelt figyelemmel kísérem (ha másért nem, hát Nyíregyháza miatt...) tehát az a ricni azt hiszem a fékpedál tengelyen van. Így gondozd... 107. ábra.

                    Click image for larger version

Name:	kis-fékkar.jpg
Views:	1
Size:	143.7 KB
ID:	144060

                    Komment


                      dvtamas58 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Sziasztok! Régen szóltam hozzá, de Bamag munkáját kiemelt figyelemmel kísérem (ha másért nem, hát Nyíregyháza miatt...) tehát az a ricni azt hiszem a fékpedál tengelyen van. Így gondozd... 107. ábra.

                      [ATTACH=CONFIG]27107[/ATTACH]
                      Igaz, ott az van.
                      sepy, erre gondoltál?

                      Komment


                        BAMAG eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Mi a baj vele? Komolyan erdekelne.
                        A szelepsapka is hiányzik
                        Én azt az oldaldobozt levenném, az ügyfélnek (tulajnak) így tetszik, lehet hogy a minősítőknek nem fog! Az alu festésnek sem fognak plusz pontokat adni, nem kell még az a doboz oda, a T5-ön nem volt! Vedd le, gumi dugót a sárvédő furataiba, oszt a vizsga után vissza a doboz, az ügyfélnek a nagy örömére!
                        Nagyon szép munka, gratulálok!
                        Az összeget ne írd le, mert a gyenge idegzetűek összecsinálják magunkat!
                        A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                        Komment


                          Szerintem OT-n nem fognak szőrözni rajta(blokk fényezés). Ők is örülnek az igényes munkának, még akkor is, ha az túlmutat a "kor" technikai hátterén. Nekem ez a személyes tapasztalatom. -t5-, igazad van, a T5-ös típuson még valóban nem volt oldaldoboz, a H-s típusokon annál inkább.

                          Komment


                            Az összeget ne írd le, mert a gyenge idegzetűek összecsinálják magunkat!
                            Aki már újított fel motort (szerintem többségben itt ilyenek vannak) azok már elég erős idegzetűek
                            Persze a "szakszervíz" drágábbá (ugyanakkor igényesebbé) teheti a műveletet....
                            Kérdés kinek mennyire van "igénye"

                            Komment


                              Más idejét is meg kell fizetni és a + költségek is nagyon jelentősek.Mi akik a saját időnket és az utánjárásunkat nem számoljuk a végén és közben azon agyalunk hogyan lehet a költséget lejjebb szorítani. Persze a minőségen nem lehet spórolni csak az esetleges kiskapuk / ismeretség/ meglétével. Az igényesség nagyon pénz függ a Veteránok között. Nem csoda ha egy mívesen elkészült gép egy befektetés!

                              Komment


                                Mi akik a saját időnket és az utánjárásunkat nem számoljuk a végén és közben azon agyalunk hogyan lehet a költséget lejjebb szorítani.
                                Az igaz hogy a pénz nagy úr de mi akik itt vagyunk nem hinném hogy bármelyikőnk fizetne azért hogy valaki össze rakja helyettünk a gépet. Azért az érzést nem tudod megfizetni mikor a saját "befektetéseden" végig nézel.
                                Ráadásul az igényesség eredménye a legtöbb túlrestaurált gép.
                                A másik hogy szerintem aki ennyire igényes sokat nem fogja koptatni a gépet. Tréler-találkozó-felvonulás- szépségverseny-tréler-haza.

                                Nem csoda ha egy mívesen elkészült gép egy befektetés!
                                Már pedig nálunk ez csoda!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X