Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Az a baj vele hogy beleér a kerékbe, meg hogy nincs rögzítve a hátsó lengővillához.
Igazából nem erre gondoltam , hanem arra hogy a fékkulcs nem egészséges szögben áll és a bovdenen az állító csavar sem ott van ahol egy felújított fék esetében lenni kellene . Mármint a vége közelében .
és bár nem vagyok pannónia szakértő -de a kipufdobok nincsenek felcserélve ?
Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2015 márc. 21, 21:52.
Ha a fékkar 1 ricnivel hátrébb lenne nem csúfoskodna a bowden vége így, persze ez csak meglátás. A matrica pedig jó így. Egy mostani Ot-s mutat egy igazán rosszul sikerültet./ 500 ért / elég csúnyácska az állapota.
Sziasztok! Régen szóltam hozzá, de Bamag munkáját kiemelt figyelemmel kísérem (ha másért nem, hát Nyíregyháza miatt...) tehát az a ricni azt hiszem a fékpedál tengelyen van. Így gondozd... 107. ábra.
Sziasztok! Régen szóltam hozzá, de Bamag munkáját kiemelt figyelemmel kísérem (ha másért nem, hát Nyíregyháza miatt...) tehát az a ricni azt hiszem a fékpedál tengelyen van. Így gondozd... 107. ábra.
A szelepsapka is hiányzik
Én azt az oldaldobozt levenném, az ügyfélnek (tulajnak) így tetszik, lehet hogy a minősítőknek nem fog! Az alu festésnek sem fognak plusz pontokat adni, nem kell még az a doboz oda, a T5-ön nem volt! Vedd le, gumi dugót a sárvédő furataiba, oszt a vizsga után vissza a doboz, az ügyfélnek a nagy örömére!
Nagyon szép munka, gratulálok!
Az összeget ne írd le, mert a gyenge idegzetűek összecsinálják magunkat!
A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
Szerintem OT-n nem fognak szőrözni rajta(blokk fényezés). Ők is örülnek az igényes munkának, még akkor is, ha az túlmutat a "kor" technikai hátterén. Nekem ez a személyes tapasztalatom. -t5-, igazad van, a T5-ös típuson még valóban nem volt oldaldoboz, a H-s típusokon annál inkább.
Az összeget ne írd le, mert a gyenge idegzetűek összecsinálják magunkat!
Aki már újított fel motort (szerintem többségben itt ilyenek vannak) azok már elég erős idegzetűek
Persze a "szakszervíz" drágábbá (ugyanakkor igényesebbé) teheti a műveletet....
Kérdés kinek mennyire van "igénye"
Más idejét is meg kell fizetni és a + költségek is nagyon jelentősek.Mi akik a saját időnket és az utánjárásunkat nem számoljuk a végén és közben azon agyalunk hogyan lehet a költséget lejjebb szorítani. Persze a minőségen nem lehet spórolni csak az esetleges kiskapuk / ismeretség/ meglétével. Az igényesség nagyon pénz függ a Veteránok között. Nem csoda ha egy mívesen elkészült gép egy befektetés!
Mi akik a saját időnket és az utánjárásunkat nem számoljuk a végén és közben azon agyalunk hogyan lehet a költséget lejjebb szorítani.
Az igaz hogy a pénz nagy úr de mi akik itt vagyunk nem hinném hogy bármelyikőnk fizetne azért hogy valaki össze rakja helyettünk a gépet. Azért az érzést nem tudod megfizetni mikor a saját "befektetéseden" végig nézel.
Ráadásul az igényesség eredménye a legtöbb túlrestaurált gép.
A másik hogy szerintem aki ennyire igényes sokat nem fogja koptatni a gépet. Tréler-találkozó-felvonulás- szépségverseny-tréler-haza.
Nem csoda ha egy mívesen elkészült gép egy befektetés!
Komment