Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia T5 Felújítás ala BAMAG központ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Apae pár hónappal ezelőtt egy doboz virtuális sört ajánlott annak, aki megtalálja a motoromon azt az alkatrészt, amit már fel kellett volna szerelni, de még nem tettem meg. Nem tudom, hogy Apae hova lett a fórumról, de most helyette felteszem én a kérdést: Melyik lehet a hiányzó alkatrész, amit BAMAG még nem tett fel és már fel kellett volna szerelnie? Nem a kerekekre gondolok (Kicsit szarul érzem magam, hogy nekem kell megkérdezzem, de alapvetően azért is fórumozunk, hogy segítsük egymás munkáját.)

    Ezen felül a sebességmutató alatt hiányzik egy alátét, ha jól látom. Itt a kép: KAMIOLDMOTOR&BIKE - PANNÓNIA - PANNÓNIA Alátét sebesség fokozatmutatóhoz

    Összességében nagyon jól sikerült a motor. Látszik, hogy minden apró részletre odafigyeltél és precíz munkát végeztél. Nekem az ülés így képről nem tetszik, szerintem ezekkel az anyagokkal sokkal szebben is lehetett volna bánni, de ez legyen a legnagyobb gond, hiszen ismét egy újabb veterán került megmentésre.

    Komment


      ApaE szünetelteti fórumtagságát és új nicknevet keres, mert a régit töröltette. A fórum egy másik részében olvashatsz erről. Egyszer talán jelentkezik.

      Komment


        Melyik lehet a hiányzó alkatrész, amit BAMAG még nem tett fel és már fel kellett volna szerelnie?
        A kürt Amúgy nem hiszem, hogy jó a válasz mert attól még tehet rá töfködős dudát is.

        És melyik az az alkatrész aminek nem kéne rajta lennie?

        Komment


          Vagy ha már rajta van, akkor minek kellene még rajta lennie?

          Nem a kürtre gondoltam.

          Komment


            A kürtöt eltakarja a tank, ami nincs fent a térdvédő, a lábtartó, lánc és hajtás. Mondták, hogy a hátsó lánckerék csőtengeléyt szopóka berakni, de direkt kimaszkoltam. Köszönöm a segítséget!

            Komment


              Még várok estig, hogy megérkezzen az összes veterános kolléga, aztán ha ők sem reagálnak rá, leírom mire is gondolok. Semmi olyan, amitől ne tudnál haladni. Inkább csak érdekesség.

              Komment


                Vagy ha már rajta van, akkor minek kellene még rajta lennie?
                Az alsó kifli átmenő csavarjaira gondolsz? (Bár az igazából nem sürgős, betekert "gombával" nem fog elmozdulni a szár, kifelejteni meg csak nem fogja. )
                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                Komment


                  Nem Remélem tényleg nincs rajta, mert a végén kiderül, h. már fel van szerelve, akkor igen csak beégek, de sebaj

                  Komment


                    Ha én is tippelhetek -akkor szerintem a kerekek , egyenesfutás , egynyomonfutás , fék , lánc és környezete .

                    Viszont , fura -hülye helyzet egy gyorsasulási motorépítőnek ilyen kritikai megjegyzést tenni . Hogy szerintem így vagy úgy .. . Mert biztos tudja a dolgát .

                    Komment


                      Igyekszem tudni, illetve a saját elképzeléseim bejöttek a fórumot felturva. Mivel első építésem ezért minden segítő tippet szívesen látok.

                      - - - Updated - - -

                      Új fényszóró keretet milyen trükkel peremezitek vissza? Mármint az utángyártottnak nagyobb a belső pereme és az egyik oldalt nem pattan fel, kezdem készíteni a kanna benzint meg a gyújtót....-.-

                      Komment


                        Viszont , fura -hülye helyzet egy gyorsasulási motorépítőnek ilyen kritikai megjegyzést tenni . Hogy szerintem így vagy úgy .. . Mert biztos tudja a dolgát .
                        Gondolom, hogy tudja a dolgát, viszont az alkatrészjegyzéket nem ismerheti kívülről.

                        Komment


                          Emlékeim szerint Te a hátsó doboz "stabilizáló fület" felejtetted le, csak nem Bamagnak is ez maradt le
                          Kövezzetek meg de nem tudom a rendes nevét az alkatrésznek... TL-en nincs ilyen

                          Komment


                            Na igen! Ha jól emlékszem tehermentesítő bilincsnek nevezte Apae, de mindegy is. Igazság szerint BAMAG T5-én nem kellene, hogy legyen szerszámos doboz, bár nekem abszolút nem szúrja a szemem. Legalább több hely van, ahova lehet ezt-azt pakolni.

                            Komment


                              Mivel házi tuning mint ahogy a T5H-n nekem is, két lyuk van neki fúrva és kész, nincs hozzá külön bilincs gyártva.

                              Komment


                                A tulajdonos kérése volt, hogy minden legyen abban az állapotban ahogy ő átadta, de azért OT-n átmenjen.
                                Egyébként én a T5-kön láttam dobozt, csak van amelyiken volt csík van amelyiken nem. Én a kevesebb néha több elven a csík nélküli megoldást választottam. A doboz a sárvédőre csatlakozik 3db 6-os csavival.

                                Kérdezem én ha helyesen van kalibrálva mekkora szentségtörés a 120-as óralap a 140-es helyett?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X