Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia T5 Felújítás ala BAMAG központ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    A bogár az nyilván VW, az etkó pedig olyasmi, mint Apacsavo NVS-e, (Nagy Vörös Sárkány ) csak kevesebb rajta a túrafelszerelés.

    Komment


      A normál munkám a hobbym, amikor nem dolgozok az már civil
      Oké, ez tiszta. Szerencsés ember vagy, de ebből még nem derül ki, hogy a képen látható izé micsoda. Azt látom, hogy MZ az alapja és egyrészről ilyen high-tech stílusú valami, másrészről meg nem úgy néz ki, mint egy utcai használatú motor. Ezért kérdeztem, hogy mi akar lenni.

      És most jöjjön egy coming-out: soha nem szerettem az MZ (ETZ)-ket, de valamikor láttam a Hungexpon egy versenyzésre picit átalakított példányt. Tulajdonképpen kinézetre szinte maradt a gyári design, csak modern futómű, kerekek, fékek és nem az az általam nagyon nem szeretett magasra húzott kormány volt rajta. No meg egy piszkált motor. Na egy ilyet szívesen használnék néha. Még csak piszkálni sem nagyon kellene a motorját.
      Everything is better when you decide you don't care.

      Komment


        soha nem szerettem az MZ (ETZ)-ket,
        .......volt már valaha ilyen mocid?! Mert nekem van!!!!.........és érdekes!Én sem szeretem őket!!!!!Fura egy tákolmányok!De azért jó!!! Miért is?!....ja mert sokat lehet szerelni!Aki nem tud szerelni az ezeken tuti megtanul(vagy ha esze van felgyújtja még rögtön az elején!)

        - - - Updated - - -


        képen látható izé micsoda.
        Jaj!De ,,izé" vagy!!!Nem látod?! ,,etkó"!!!!!

        Komment


          apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Én sem szeretem őket!!! Fura egy tákolmányok!De azért jó!!!
          Úgy ahogy mondod, fura tákolmány az egész. De pont az a jó benne, hogy ezen már csak javítani lehet.
          Nekem is volt, nem szerettem a gyári külsejét, amikor hozzám került. Viszont jól ment, elég megbízható is volt. Egy-két kisebb átalakítás után pedig a külalakja is egész elfogadható lett (a lehetetlen formájú benzintanktól eltekintve). Ülés kimélyítés, lábtartó előrébb helyezés néhány centivel, fényszóró följebb, előrébb helyezés, hogy szemből se legyen olyan "behúzott nyakú hülyegyerek" kinézete. Már 17 éve hogy eladtam, de még mindig sajnálom...

          Komment


            ETZ 250- blokkra épített egyedi alu váz, Gyorsulási versenyre.
            OB2. hely
            OB3. hely
            Legjobb idő 12,8sec negyed mérföld
            Váz súlya 12kg első villával együtt.
            Összsúly: 80kg
            Teljesítmény 50-60Le keverékfüggő
            Fogyasztás: 7dl /negyedmérföld
            Remélem érdekesnek találjátok! Az etkó az etz

            Komment


              Az etkó az etz
              Bevallom ez eszembe sem jutott volna!........mármint hogy az N.V.S-t le lehetne ,,etkó"-zni!Ha így nézzük akkor én is etkós vagyok!Sőt etkó építő(vagy romboló ez attól függ merről nézzük!)Gratulálok az eredményekhez!Az én etkóm meztelenül...........és ünnepi úti ruhában!(sepy-éktől haza felé a Bajai Tisza hídon!)
              Továbbá egy teljesen laikus kérdés:Hogy a csudába tudtátok rávenni szegény párát e hihetetlen mennyiségű nafta lenyelésére?!Milyen üzem anyagot használtok eggyáltalán?Mert a sima nálunk kapható benzin+olaj keverékkel tuti hogy megfulladna a sok létől!Nem nézek utánna csak úgy fejből és sacc/kb-re:negyed mérföld az kb 450méter ami kicsit kevesebb mint 1/2 kilométer....na most a 7 decit megszorzom 2-el az 1.4 liter km-ként!Azt már le sem merem írni hogy az enyém 100 ra fogyaszt 3,5l ha nyugdíjasan megyek!-Akkor a tiétek 140lityit 100.-ra!(ha menne annyit egyáltalán,szerintem NEM!)Ezt sima benzinnel feltöltő nélkül.............laikusként írom,lehetetlen.......de még turbóval sem hiszem a kis lökettérfogat okán!
              Van erre valami tudományos magyarázat?!(vagy csak h...e vagyok és punktum!)
              Utoljára szerkesztve a következő által: apacsavo; 2015 márc. 13, 13:47.

              Komment


                Nos itt járok, jövőhéten be is fejezem, a tankmatrica sztem nem gázos majd keréken kiderül. Észrevételeket, véleményeket szívesen várok.Click image for larger version

Name:	WP_20150313_13_52_49_Pro.jpg
Views:	2
Size:	204.5 KB
ID:	143912

                - - - Updated - - -

                apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Bevallom ez eszembe sem jutott volna!........mármint hogy az N.V.S-t le lehetne ,,etkó"-zni!Ha így nézzük akkor én is etkós vagyok!Sőt etkó építő(vagy romboló ez attól függ merről nézzük!)Gratulálok az eredményekhez![ATTACH=CONFIG]26863[/ATTACH]Az én etkóm meztelenül.....[ATTACH=CONFIG]26864[/ATTACH]......és ünnepi úti ruhában!(sepy-éktől haza felé a Bajai Tisza hídon!)
                Továbbá egy teljesen laikus kérdés:Hogy a csudába tudtátok rávenni szegény párát e hihetetlen mennyiségű nafta lenyelésére?!Milyen üzem anyagot használtok eggyáltalán?Mert a sima nálunk kapható benzin+olaj keverékkel tuti hogy megfulladna a sok létől!Nem nézek utánna csak úgy fejből és sacc/kb-re:negyed mérföld az kb 450méter ami kicsit kevesebb mint 1/2 kilométer....na most a 7 decit megszorzom 2-el az 1.4 liter km-ként!Azt már le sem merem írni hogy az enyém 100 ra fogyaszt 3,5l ha nyugdíjasan megyek!-Akkor a tiétek 140lityit 100.-ra!(ha menne annyit egyáltalán,szerintem NEM!)Ezt sima benzinnel feltöltő nélkül.............laikusként írom,lehetetlen.......de még turbóval sem hiszem a kis lökettérfogat okán!
                Van erre valami tudományos magyarázat?!(vagy csak h...e vagyok és punktum!)

                Speciális Nitrometán tartalmú keverék már ha hozzájutunk 4000HUF/liter, egyébként repbenzines keverék.

                Komment


                  Apacsavó barátom ez nekünk a hatalmas nyögdíjunkhoz csak álomhatár de azt tudd az a gép olyan kihasználtságnál / teljesítmény leadásnál / nem menne tőlünk hazáig Veled 1 motor blokkal!. De ez nem is erről szól!

                  Komment


                    Nagyon patent a gép. Annyi lenne, hogy a szívatóbowden fülecskéjéből pár mm-t jó volna leszedni és így jobban elfér majd a tank és az ülés között. Én is megtettem az enyémen. Esetleg tudnál több képet - közelebbit - készíteni a részletekről?

                    Komment


                      Köszönöm a tippet. Pont felfogatáskor irtad. Szoval jol jött. Kepeket majd akkor rakok fel ha már egyben van. Stücni kifújásra mit ajanlottok? Kipu paszta? Vagy aszbeszt zsinór?

                      Komment


                        Szintén építő szándékkal, a váltókart egy ricnivel lejjebb, a berúgókart egy ricnivel hátrébb pozícionálnám.

                        Komment


                          Kepeket majd akkor rakok fel ha már egyben van.
                          Kár.


                          Kipu paszta?
                          Én is azt használom és működik.

                          Milyen évjáratú a motor? Lehet már írtad, csak lemaradtam róla.

                          Komment


                            a tankmatrica sztem nem gázos
                            Én így-is elfogadnám
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Szintén építő szándékkal, a váltókart egy ricnivel lejjebb, a berúgókart egy ricnivel hátrébb pozícionálnám.
                              Amikor először a nyeregbe pattan úgyis észreveszi hogy ez így bizony nem kényelmes

                              BAMAG eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Köszönöm a tippet. Pont felfogatáskor irtad. Szoval jol jött. Kepeket majd akkor rakok fel ha már egyben van. Stücni kifújásra mit ajanlottok? Kipu paszta? Vagy aszbeszt zsinór?
                              Az enyém is pasztával van összerakva. Elég jól tömít.
                              De a kettő nem zárja ki egymást. Használhatsz azbesztzsinórt pasztával

                              Komment


                                Itt járok.
                                Kerekek fűzetve a héten és kész. Remélem tetszik!
                                Click image for larger version

Name:	2015_03_16_15_09_25_HDR.jpg
Views:	1
Size:	205.4 KB
ID:	143991Click image for larger version

Name:	2015_03_16_15_09_51_HDR.jpg
Views:	1
Size:	204.3 KB
ID:	143992Click image for larger version

Name:	2015_03_16_15_10_19_HDR.jpg
Views:	1
Size:	210.5 KB
ID:	143993Click image for larger version

Name:	2015_03_16_15_10_59_HDR.jpg
Views:	1
Size:	210.7 KB
ID:	143994Click image for larger version

Name:	2015_03_16_15_11_26_HDR.jpg
Views:	1
Size:	203.9 KB
ID:	143995Click image for larger version

Name:	WP_20150316_15_08_46_Pro.jpg
Views:	1
Size:	205.5 KB
ID:	143996Click image for larger version

Name:	WP_20150316_15_08_53_Rich.jpg
Views:	1
Size:	206.7 KB
ID:	143997Click image for larger version

Name:	WP_20150316_15_11_42_Rich.jpg
Views:	1
Size:	202.8 KB
ID:	143998Click image for larger version

Name:	WP_20150316_15_11_52_Rich.jpg
Views:	1
Size:	206.3 KB
ID:	143999Click image for larger version

Name:	WP_20150316_15_12_00_Rich.jpg
Views:	1
Size:	201.6 KB
ID:	144000Click image for larger version

Name:	WP_20150316_15_12_08_Rich.jpg
Views:	1
Size:	199.2 KB
ID:	144001Click image for larger version

Name:	WP_20150316_15_12_14_Rich.jpg
Views:	1
Size:	194.6 KB
ID:	144002Click image for larger version

Name:	WP_20150316_15_12_22_Rich.jpg
Views:	1
Size:	192.5 KB
ID:	144003

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X