Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Ez mind így igaz csak és itt a későbbi baj kezdete ha a mostanság divatossá vált motorok alu felnijét is por szórják. Hálásan fed az csak mint írtuk már nem látszik a baj a festék alatt. A régi ráfjainkat csutakoljuk- króm pasztázzuk-polírozzuk /CZ 350/ és kiderül a sérülés. Manapság mi a divat Sterimob és napsütés!
Alufelnit ( szerintem ) polírozni és eloxálni kell . [ATTACH=CONFIG]26474[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26475[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26476[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26477[/ATTACH]ezt élveztem csinálni ...
Hát , igen az elox adta lehetőségek ... nehezebben korrodál , keményebb felület , és ennek a mocinak az okker nagyon jól áll ! Csak nem rd125 (vagy tz ?) nagyon tutterosan néz ki ! minden elismerésem !
Urak elindult az összerakás.
Rakok képeket, ha valaki tud buktatókat írni és lenne szíves segíteni rajtam azt szívesen venném.
Persze megvolt már apró nem végleges baki de örökké tanul a jó pap
Nincsenek ebben nagy buktatók, ha az ember sokat elmélkedik és kevesebbet meg lassan szerel, akkor meg főleg.
Én mondjuk mindenek előtt a blokkot szereltem volna készre és próbáltam volna ki (az fájó, ha újra ki kéne szedni a vázból) és később raktam volna be, egész a vezetékelés előtt.
Komment