Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia T5 Felújítás ala BAMAG központ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Továbbá , szintén nagy ellenség még a jeges , latyakos úton való padkára , szegélykőre csúszás !

    Komment


      #62
      Ez mind így igaz csak és itt a későbbi baj kezdete ha a mostanság divatossá vált motorok alu felnijét is por szórják. Hálásan fed az csak mint írtuk már nem látszik a baj a festék alatt. A régi ráfjainkat csutakoljuk- króm pasztázzuk-polírozzuk /CZ 350/ és kiderül a sérülés. Manapság mi a divat Sterimob és napsütés!

      Komment


        #63
        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A régi ráfjainkat csutakoljuk- króm pasztázzuk-polírozzuk /CZ 350/ és kiderül a sérülés.
        Kivéve ha belülről rohad. Ami, ahogy hallottam az utángyártott ráfoknál bizony gyakori.

        Komment


          #64
          mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Igazából, az alufelnit polírozni kell, nem pórszórni. Ha meg már sérült tök mindegy, mert a színter alá sem lehet gittelni.
          Alufelnit ( szerintem ) polírozni és eloxálni kell . Click image for larger version

Name:	P1020066.jpg
Views:	1
Size:	193.5 KB
ID:	143744Click image for larger version

Name:	P1020069.jpg
Views:	1
Size:	197.9 KB
ID:	143745Click image for larger version

Name:	P2130093.jpg
Views:	1
Size:	197.1 KB
ID:	143746Click image for larger version

Name:	német verseny-kiállitás-garázs 148.jpg
Views:	1
Size:	200.4 KB
ID:	143747ezt élveztem csinálni ...

          Komment


            #65
            Na, most akkor jó vagy nem jó, a porszórás?!
            Dehogyis jó...A parfis és felmosónyélre elmegy, másra nem való. Még az 1k festék is jobb alapozás nélkül.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #66
              joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Alufelnit ( szerintem ) polírozni és eloxálni kell . [ATTACH=CONFIG]26474[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26475[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26476[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26477[/ATTACH]ezt élveztem csinálni ...
              Hát , igen az elox adta lehetőségek ... nehezebben korrodál , keményebb felület , és ennek a mocinak az okker nagyon jól áll ! Csak nem rd125 (vagy tz ?) nagyon tutterosan néz ki ! minden elismerésem !

              Komment


                #67
                joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Alufelnit ( szerintem ) polírozni és eloxálni kell . [ATTACH=CONFIG]26474[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26475[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26476[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26477[/ATTACH]ezt élveztem csinálni ...
                Hát igen, egy kerámia keménységű, tetszőlegesen színezhető alumínium oxid réteg elég jó dolog
                Egy alu ráfot mennyiért csinálnak meg?

                Mondjuk azt még nem próbáltam hogy savat mennyire bírja. De majd egyszer kipróbálom egy rosszul sikerült darabbal

                Komment


                  #68
                  zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Csak nem rd125 (vagy tz ?)
                  Nem , ez egy YMAHA 125 H -gyári GP motor . 1981 ből , 125 ccm , 31 paci simán karburátorral -membrán meg minden bigyó nélkül
                  Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2015 febr. 08, 06:30.

                  Komment


                    #69
                    Mondjuk azt még nem próbáltam hogy savat mennyire bírja. De majd egyszer kipróbálom egy rosszul sikerült darabbal
                    A sav jelenléte elkerülhető, viszont a sós latyak előbb-utóbb kikezdi.

                    Komment


                      #70
                      Gyula-bá eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      viszont a sós latyak előbb-utóbb kikezdi.
                      Igen mikor megörekszik az unokám , biztos újra kell neki csinálni a motorom cuccait .Eloxálással az elszürkülés ellen - Magazin - Motorrevü
                      Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2015 febr. 08, 14:05.

                      Komment


                        #71
                        Azért valljuk be kevesen viszik ki a sós latyakba a motorjaikat én biztosan nem.Még akkor sem ha oly csábító a gondolat,hogy csapassunk egyet.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2015 febr. 08, 17:29. Oka: Helyesírási hiba.

                        Komment


                          #72
                          FORD A modell 1931.
                          Kezdés: 2014 november 15.
                          Befejezés: 2015 febr 15.
                          Click image for larger version

Name:	WP_20150215_09_44_28_Pro[1].jpg
Views:	1
Size:	197.7 KB
ID:	143762Click image for larger version

Name:	WP_20150131_10_53_15_Pro[1].jpg
Views:	1
Size:	195.9 KB
ID:	143763

                          Komment


                            #73
                            Urak elindult az összerakás.
                            Rakok képeket, ha valaki tud buktatókat írni és lenne szíves segíteni rajtam azt szívesen venném.
                            Persze megvolt már apró nem végleges baki de örökké tanul a jó pap
                            Click image for larger version

Name:	WP_20150303_14_58_02_Pro.jpg
Views:	1
Size:	203.3 KB
ID:	143850Click image for larger version

Name:	WP_20150303_14_58_37_Rich.jpg
Views:	1
Size:	190.5 KB
ID:	143851

                            Komment


                              #74
                              Nincsenek ebben nagy buktatók, ha az ember sokat elmélkedik és kevesebbet meg lassan szerel, akkor meg főleg.
                              Én mondjuk mindenek előtt a blokkot szereltem volna készre és próbáltam volna ki (az fájó, ha újra ki kéne szedni a vázból) és később raktam volna be, egész a vezetékelés előtt.

                              Komment


                                #75
                                BAMAG, én is kérdeznék valamit , ---a matricát a tankra hogyan tájolta be a fényező ?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X