Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Ha nincs méret akkor esetleg meg lehet mérni a házat , csapot , szélességet , az is elég nem ? A csapágy (szerintem ) mindegy ,ha jó minőségü -csak C-3 legyen .
Köszönöm a csapágy javaslatokat és az eddigi infókat is!Érdekes problémával szembesültem, szerintem a gyakorlott restaurátorok is találkoztak már vele.A kilóméteróra áthajtó tengelyét tartó alu konzol elporladt.... volt egy donor órám amin hasonlóan szét volt repedezve ez az alkatrész, két komponensűvel körbekentem majd csiszolom. Ti ezt h csináljátok vagy hogy csinálnátok? komplett óráért nem szeretnék 25000-et kiadni és nem hiszem h a további donorok jobb képességűek. Működhet ez a ragasztott varázslat? Köszönöm!http://veteran.forum.hu/attachment.p...&thumb=1&stc=1
Működhet - ha nem szorul meg a tengely és nem hullik szét, akkor minden további nélkül.
Én 2 órából csináltam egyet. Van amiben porlad, amiben meg eddig épen kibírta már talán nem is fog darabjaira hullani - az egyikben jók voltak ezek, csak a rugó és a tengely volt K.O.
Ha nem lett volna donor órám, akkor lemez, satu, fúró, reszelő...
There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Km óra felújításban vagyok én is, de nekem nagy szerencsém ,hogy ezen része tökéletes. A számlap fehérítésébe kezdtem bele végül úgy döntöttem ,hogy újat veszek belőle és a króm keret illetve gumitömítés is új lesz. Én fogom az egészet és elküldöm postán egy mesterhez, hogy rakja össze és kalibrálja be. Ugyanis a mutató leszedése számomra túl kicsi és félek, hogy nagyobb baja lesz ha ezzel próbálkozokNem beszélve a spirál rugóról...
De a problémádra reagálva: ha nekem ilyen gondom lett volna az órával akkor vagy lemezből hajlítanék egy ilyet, vagy ki lehetne marni. Egy épp darabról levenni a méretet és arról meglehetne csinálni.
Ha szükséged van rá akkor le tudom mérni még holnap délelőttig amíg nem adom fel postán.
Ja és szerintem a ragasztás nem igazán jó megoldás mivel ha szépen összerakod utána működik egy darabig, de ha széthullik megint szedheted szét.
Utoljára szerkesztve a következő által: Béla Rácz; 2015 jan. 13, 13:15.
Szegecselési és ragasztási technológiákat kutatunk és az eredményeket a gyakorlatban is felhasználjuk, ezen kívül restaurátor műhelyként működünk.A ragasztott konzol működik tesztelve lett, az előkezelt repedezett felületeket jól kiegészíti a ragasztó. már fenn is van a helyén. Én is új számlapot, üveget és keretet használok. Az összerakása folyamatban van. A mutató kérdésében annyi az ötletem, hogy a donorórán rajtahagytam, azt meghajtom egy mért fix fordulattal, (oszlopos fúró tud ilyet) és a donorórán mért pl 30km/h-át állítom az összerakásra ítélt darabra.
Szerintebb inkább 60 vagy afölötti állással kalibrálj, úgyis abban a tartományban fontos az utazó miatt.
Egyébként tizenegy-két ezer egy felújított óra és 3 körül számítanak be felújítandó darabot. Van egy hajdúböszörményi szaki, ő a porladó alkatrészeket újragyártja és azokkal rakja össze, ez már bejárt út úgymond.
Én úgy tudom, hogy spiáterből van, ami cink-alumínium ötvözet. A cink hajlamos ónpestisre, elporlad, menthetetlen.
Szerintem a ragasztós megoldás csak átmeneti eredményt hozhat, érdemes másikat szerezni, tízezer Ft alatt komplett órához juthatsz, törött üvegű donort olcsóbban is szerezhetsz.
köszönöm, sajnos az idő és az utánna járkálás korlátozottsága miatt többnyire webáruházakból táplálkozom.ezért írtam annyit az órára. A következő T5-öst már egészen máshogy fogom csinálni.Kerekekhez tudtok e szakit ajánlani? Sajnos azokkal vagyok elmaradva
Komment