Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia T5 Felújítás ala BAMAG központ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    25x50x10
    25x62x10
    28x47x10

    Komment


      #17
      Ez lenne a cég honlapja?: http://www.bamag.hu/category/motor-restauralas/
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #18
        BAMAG, buék nektek is !

        Ha nincs méret akkor esetleg meg lehet mérni a házat , csapot , szélességet , az is elég nem ? A csapágy (szerintem ) mindegy ,ha jó minőségü -csak C-3 legyen .


        -ja most látom már megelőztek
        St.Z.350, Lemezjáték és kollarg kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Nekem a ZKL és a ZVL prímán bevált (természetesen C3 ) , még a kéthengeresnél is ! És elfogadható az ára is .

          02. ZKL-ZVL Csapágy | Euro-Borsod Trade Kft

          Komment


            #20
            Köszönöm a csapágy javaslatokat és az eddigi infókat is!Érdekes problémával szembesültem, szerintem a gyakorlott restaurátorok is találkoztak már vele.A kilóméteróra áthajtó tengelyét tartó alu konzol elporladt.... volt egy donor órám amin hasonlóan szét volt repedezve ez az alkatrész, két komponensűvel körbekentem majd csiszolom. Ti ezt h csináljátok vagy hogy csinálnátok? komplett óráért nem szeretnék 25000-et kiadni és nem hiszem h a további donorok jobb képességűek. Működhet ez a ragasztott varázslat? Köszönöm!http://veteran.forum.hu/attachment.p...&thumb=1&stc=1
            Attached Files

            Komment


              #21
              Működhet ez a ragasztott varázslat?
              Működhet - ha nem szorul meg a tengely és nem hullik szét, akkor minden további nélkül.
              Én 2 órából csináltam egyet. Van amiben porlad, amiben meg eddig épen kibírta már talán nem is fog darabjaira hullani - az egyikben jók voltak ezek, csak a rugó és a tengely volt K.O.
              Ha nem lett volna donor órám, akkor lemez, satu, fúró, reszelő...
              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

              Komment


                #22
                Km óra felújításban vagyok én is, de nekem nagy szerencsém ,hogy ezen része tökéletes. A számlap fehérítésébe kezdtem bele végül úgy döntöttem ,hogy újat veszek belőle és a króm keret illetve gumitömítés is új lesz. Én fogom az egészet és elküldöm postán egy mesterhez, hogy rakja össze és kalibrálja be. Ugyanis a mutató leszedése számomra túl kicsi és félek, hogy nagyobb baja lesz ha ezzel próbálkozokNem beszélve a spirál rugóról...

                De a problémádra reagálva: ha nekem ilyen gondom lett volna az órával akkor vagy lemezből hajlítanék egy ilyet, vagy ki lehetne marni. Egy épp darabról levenni a méretet és arról meglehetne csinálni.
                Ha szükséged van rá akkor le tudom mérni még holnap délelőttig amíg nem adom fel postán.

                Ja és szerintem a ragasztás nem igazán jó megoldás mivel ha szépen összerakod utána működik egy darabig, de ha széthullik megint szedheted szét.
                Utoljára szerkesztve a következő által: Béla Rácz; 2015 jan. 13, 13:15.

                Komment


                  #23
                  Szia BAMAG!

                  Milyen kutatás-fejlesztést csináltok? Lehet róla tudni valamit?

                  Üdv,
                  UK
                  Everything is better when you decide you don't care.

                  Komment


                    #24
                    Szegecselési és ragasztási technológiákat kutatunk és az eredményeket a gyakorlatban is felhasználjuk, ezen kívül restaurátor műhelyként működünk.A ragasztott konzol működik tesztelve lett, az előkezelt repedezett felületeket jól kiegészíti a ragasztó. már fenn is van a helyén. Én is új számlapot, üveget és keretet használok. Az összerakása folyamatban van. A mutató kérdésében annyi az ötletem, hogy a donorórán rajtahagytam, azt meghajtom egy mért fix fordulattal, (oszlopos fúró tud ilyet) és a donorórán mért pl 30km/h-át állítom az összerakásra ítélt darabra.
                    UK kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      Szerintebb inkább 60 vagy afölötti állással kalibrálj, úgyis abban a tartományban fontos az utazó miatt.
                      Egyébként tizenegy-két ezer egy felújított óra és 3 körül számítanak be felújítandó darabot. Van egy hajdúböszörményi szaki, ő a porladó alkatrészeket újragyártja és azokkal rakja össze, ez már bejárt út úgymond.
                      sepy és kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        BAMAG
                        Ti ezt h csináljátok vagy hogy csinálnátok?
                        Én úgy tudom, hogy spiáterből van, ami cink-alumínium ötvözet. A cink hajlamos ónpestisre, elporlad, menthetetlen.
                        Szerintem a ragasztós megoldás csak átmeneti eredményt hozhat, érdemes másikat szerezni, tízezer Ft alatt komplett órához juthatsz, törött üvegű donort olcsóbban is szerezhetsz.

                        Komment


                          #27
                          köszönöm, sajnos az idő és az utánna járkálás korlátozottsága miatt többnyire webáruházakból táplálkozom.ezért írtam annyit az órára. A következő T5-öst már egészen máshogy fogom csinálni.Kerekekhez tudtok e szakit ajánlani? Sajnos azokkal vagyok elmaradva

                          Komment


                            #28
                            Bandi bácsi Nyírszőlősön befűzi neked, ha van új felni és küllő.

                            Komment


                              #29
                              Kértetek képeket és többen is érdeklődtetek felőlünk. Nálunk ilyen egy átlagos munkanap/hétköznap.Click image for larger version

Name:	WP_20150122_14_53_25_Rich.jpg
Views:	1
Size:	194.1 KB
ID:	143651

                              Click image for larger version

Name:	bamag.jpg
Views:	2
Size:	196.8 KB
ID:	143658
                              Utoljára szerkesztve a következő által: BAMAG; 2015 jan. 23, 09:58.

                              Komment


                                #30
                                Motor kerékkel kapcsolatosan: Csatári Sándor. Békés, küllő gyártás - fűzés.centírozás- polírozás.Ha szükséges van telefonszám is.
                                Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2015 jan. 22, 18:36. Oka: bővítés

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X