Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
azért talán, szerintem, érdemes a használt cuccokra is rápillantani, tuti jóval olcsóbban lehet megfelelő esztétikai állapotú ruhadarabokhoz jutni, s alá vehető térd- és vállvédővel, meg igény szerinti egyéb protektorral növelhető a védelem
Szergej67, --nem emlékszem mennyibe került , viszont pont rám készült és ez nekem mindent megért . De nem volt drágább egy bolti dolognál . De szerintem egy telefonodba kerül ....
s alá vehető térd- és vállvédővel, meg igény szerinti egyéb protektorral növelhető a védelem
Bocsáss meg , de én mindig röhögő görcsöt kapok mikor látok egy ilyen önmagában felvett térd vagy könyökvédőt a bermudagatyás strandpapucsos .... motorosokon . Ha a protektorok nincsenek megfelelően , erősen beágyazva oda ahol a helye van akkor az csak a vicc kategória .
kivéve a cross , mert ott egész més az esés koreográfiája , a talaj ...stb .
Első ránézésre 20-25ezerből nagyjából helyre lehet rántani, és akkor már egész pofás lenne (ülés huzatolás kb.6-7ezer, új kipufogó kb.10-12ezer, markolatok, 1-2 apróság...)
Bocsáss meg , de én mindig röhögő görcsöt kapok mikor látok egy ilyen önmagában felvett térd vagy könyökvédőt a bermudagatyás strandpapucsos ... motorosokon . Ha a protektorok nincsenek megfelelően , erősen beágyazva oda ahol a helye van akkor az csak a vicc kategória .
ebben igazad van, tényleg röhejes, Pannónián (is) nagyon hülyén mutat a hawaimintás bermudában az ember, protektor nélkül is, így ezt nem erőltetjük, de legalább tett valamit az ember a térdeiért...
amire én gondolok, azt farmer alá fel lehet húzni, vagy ha nem, legrosszabb esetben fekete (cordura) nadrágra egy fekete térdvédő, az szerintem egy költséghatékony, vállalható, megfelelő védelmet adó dolog
sok fajta van, puha és a kemény külsővel, én próbáltam mindkettőt, szerintem a puha kényelmesebb viselet, nem forog el, kétoldalas, dupla, biztosítással is ellátott tépőzárral rögzül, van benne egy kemény mag, kívül neoprén, a térdnél emlékezőhabos párnázással
a kemény nekem nem olyan kényelmes, s érzésre nincs elég párnázat a héj és a térdünk között, de ez lehet hülyeség
persze a legjobb egy rád szabott ruha olyan protektorokkal, amik ott vannak, ahova kellenek, de nem ugyanarról az árszintről beszélünk
viszont találkoztam olyan komersz motorosnadrággal, többel is, ahol a beépített térdvédő nem oda esett, ahova kell, nem ért semmit
de a lényeg, hogy legyen ott valami, ha térdünket odaverjük eséskor az útra, vagy egy mittudomén szegélykövet eltrafálunk vele, akkor örülni lehet, ha hónapok múlva, műtét, kezelések, gyógytorna után tudunk valahogy bicegve járni
Utoljára szerkesztve a következő által: Noob; 2015 jan. 26, 08:15.
viszont találkoztam olyan komersz motorosnadrággal, többel is, ahol a beépített térdvédő nem oda esett, ahova kell, nem ért semmit
Amikor vettem a ruhát én is tapasztaltam hogy bizony ami a méretem lenne azon nem a térdemnél van a protektor hanem alatta. Megoldás egyel kisebb méret lett. Bár annak meg a szára rövidebb kicsit, de hosszú szárú bakanccsal azzal nincs gond (kivéve hidegben amikor mindenhol befúj a szél)
De legalább nem volt nagyon drága.
--ez kevés . Miért van az ,hogy a gyújtás -lendkerék-főteng. csapágy-eredeti szinü bovden , meg az összes franckarika témakörében még a ..naszőrt is kihegyezitek de a sisak és ruházat kérdés meg majdnem egy kézlegyintéssel el van intézve ?
Ha azt mondom ( figyelve az idióta pannónia alkatrész árakat ) , hogy egy jó ruha annyi mint két komplett csőrendszer ára ---akkor szerintem nem lehet kérdés mit kell megvenni elösször . Mert ezüstre festve még elmegy egy vagy két évet , de csak egy egyszerü csúszásból eredő , elfertőződött bőrplasztika sorozat is helyre tudja billenteni az értékrendet .
Módosítás --beszéltem a SOMA úrral , sajnos (állítólag -mondjuk ezt azért még megnézném ,ha számomra aktuális lenne ) a bőr és segédanyagok beszerzési ára , egy kb 56 ös méretü , kétrészes , térd-könyök-váll protektoros -fekete veterános kinézetü (kívánság szerint ) ruhára -----kb 95 000 ft . Munkával , kb 175 000-195 000 .
Ez most néhány perces információ .
Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2015 jan. 26, 14:03.
Én a motor választáshoz szeretnék csacsogni. Ha vissza lapozol " Újonc" barátunk akkor látni fogod mi a különbség a legutóbbi felvetés és a kb. 100.000 ft-os ha jól emlékszem piros és szép motor között. Ha megveszed az olcsóbbat mire szépre pofozgatod hiába olcsóbbat veszed többe lesz mintha megveszed eleve a szépet. Nem vagyok vevő felhajtó csak a tapasztalatomat írtam meg.
Módosítás --beszéltem a SOMA úrral , sajnos (állítólag -mondjuk ezt azért még megnézném ,ha számomra aktuális lenne ) a bőr és segédanyagok beszerzési ára , egy kb 56 ös méretü , kétrészes , térd-könyök-váll protektoros -fekete veterános kinézetü (kívánság szerint ) ruhára -----kb 95 000 ft . Munkával , kb 175 000-195 000 .
Ez most néhány perces információ .
Ha még lenne mellé gerinc és csípő protektor is akkor ennyit simán megér egy személyre szabott bőr ruha. Szerintem.
Főleg ha esetleg az ember be tudja szerezni az alapanyagot valamivel olcsóbban akkor azt gondolom be tudja számítani.
(bár egy átlag magyar embernek egy ilyenre jó pár hónapot kell spórolnia sajnos... )
Evvel csak az a bibi,hogy....én is mint szakember kipróbáltam pár cég alapanyagát és az általam jónak ítéltem dolgoztam melyről meggyőződésem volt,hogy megfelelő minőségű munkát tudok kiadni a kezem alól. MERT a legjobb cégér a jó minőségű munka és nem a hirdetések tömkelege. Tehát valamire adó szakember nem fog az általad odavitt anyaggal dolgozni mert ha készen lesz a meló nem azt fogod mondani azért nyúlt meg az ülepeden mert rossz minőségű anyagot vittél hanem X Y készítette és ilyen lett!!. Ez biztosan így működik egy példa: Anno jött egy kuncsaft Lada 1500-zal és előadta el szeretné adni és én tegyek rá foltokat" csak úgy,hogy ne vágjam ki " mondván le lesz festve és eladja. A reakcióm természetesen a nem válasz volt.Egyszerű a magyarázata a piacon megkérdezik ki volt a kasznis elmondja én meg fogják venni bizalommal majd egy fél év múlva rájön mit vett és nem a gazdát vonja kérdőre hanem engem fog lejáratni. Tehát nem vállaltam el a munkát így csak ha rendesen megcsináljuk kitétellel. Bocs a kitérőért ezt diktálja a betyár becsület mely az olyan vaskalapos egyénnél mint én is még létezik!.
Evvel csak az a bibi,hogy....én is mint szakember kipróbáltam pár cég alapanyagát és az általam jónak ítéltem dolgoztam melyről meggyőződésem volt,hogy megfelelő minőségű munkát tudok kiadni a kezem alól. MERT a legjobb cégér a jó minőségű munka és nem a hirdetések tömkelege. Tehát valamire adó szakember nem fog az általad odavitt anyaggal dolgozni mert ha készen lesz a meló nem azt fogod mondani azért nyúlt meg az ülepeden mert rossz minőségű anyagot vittél hanem X Y készítette és ilyen lett!!. Ez biztosan így működik egy példa: Anno jött egy kuncsaft Lada 1500-zal és előadta el szeretné adni és én tegyek rá foltokat" csak úgy,hogy ne vágjam ki " mondván le lesz festve és eladja. A reakcióm természetesen a nem válasz volt.Egyszerű a magyarázata a piacon megkérdezik ki volt a kasznis elmondja én meg fogják venni bizalommal majd egy fél év múlva rájön mit vett és nem a gazdát vonja kérdőre hanem engem fog lejáratni. Tehát nem vállaltam el a munkát így csak ha rendesen megcsináljuk kitétellel. Bocs a kitérőért ezt diktálja a betyár becsület mely az olyan vaskalapos egyénnél mint én is még létezik!.
Teljesen igazad van. Bár nekem mondta már azt kárpitos hogy megcsinálja akármiből ,de ha kikopik akkor magamra vessek (persze végül ő szerezte be hozzá az anyagot)
Tehát nem vállaltam el a munkát így csak ha rendesen megcsináljuk kitétellel. Bocs a kitérőért ezt diktálja a betyár becsület mely az olyan vaskalapos egyénnél mint én is még létezik
Az ilyesmi munkára csak az olyan csórók vetemednek, mint én. 2002-ben a 2105-ös Ladámat műszakira kasztnizni kellett. 100ezerbe került a fenekelés, meg valami küszöbölés. Ezen a helyen két év múlva újabb rohadás jött ki. Ismerős dolog: B-oszlopig küszöb kirohadva. Bádogossal meghajtattam a profilt, popszegecs és bitumenes kence. 4 éve láttam még az autót. Ugyanúgy állt a küszöb.
Komment