Sziasztok!
Kispál Viktor vagyok, 33 éves. 1999-ben a gyönyörű Simpson s51-emért kapott pénzből vettem egy KS50-es Zündappot, vízhűtésest, amiről később kiderült, hogy KS80-as (530-05-ös), csak sajnos papírok nélküli, így 50-esként futatták. Az előző tulaja is úgy hitte, hogy 50-es, nem tűnt fel neki, hogy ahhoz képest milyen bivalyerős. Pár évig használtam, nagyon szerettem, majd elkerültem főiskolára kollégiumba, így garázsba került. Ott is állt letakarva, egészen tavaly szeptemberig, mikoris már harmadik alkalommal látogattam ki Herceghalomban a Pannónia MGTSZ veterán motorversenyére, és elhatároztam, hogy jövőre indulok rajta, mégpedig a Zündappal, hisz már 32 éves. Elhatározásom tettek követték, előszedtem a motort a szüleim garázsából, elvittem új otthonába, és nekiálltam új életet adni neki. Nem kapkodok, szép lassan alakul. Már szinte mindent beszereztem hozzá ami kell. A tankja épp Nagykanizsán van egy cégnél, akik rozsdátlanítják a belsejét, és bevonják műgyantával. Legnagyobb gondom vele, hogy előző tulaj "okosan" leflexelte a hátulját, hogy beférjen egy átlagnál szélesebb kerék. Természetesen az első sárvédőből is levágott, mert úgy a fasza gondolom. Már első-hátsó sárvédőt, és hátsó idomot szereztem. Szerencsére hátul a rögzítési pontok megmaradtak, szóval a flexelés szimplán szépséghibát okozott.
Elsődleges célom most, hogyha nem is makulátlan szalon állapotú, de hiánytalan és tökéletesen működő legyen szeptemberig. Alkatrészekből minden megvan ami kell, kivéve hátra két irányjelző (vagy akkor már 4, hogy elől is ugyanolyan legyen), valamint hátsó irányjelzőtartó. Most a váz egy helyi autószervízben van, meghegesztik rajta a kipufogótartót, meg kértem, nézzék meg, aztán beszéljük meg, tudnak-e valamit kezdeni a kétoldalt kiflexxelt 2-3 centi alumíniummal. Ha nem, vagy drágán, akkor muszáj leszek nézni hozzá egy vázat is. Meglepően olcsón lehet külföldön találni (40-80eur), de akkor már jó lenne egy papirost (egy ilyet találtam, persze drágábban, de most nincs rá már keret sajnos), és hivatalosan, 80-asként forgalomba helyezni, mivel ez a végső célom vele.
Ha valakinek van esetleg hiánytalan állapotú KS80-a (530-05 előny )kérem jelentkezzen, szeretnék bizonyos részeiről, főleg a faráról pár fotót. Nagy segítség lenne.
Itt egy kép arról az állapotról, amikor bekerült abba a garázsba ami a képen látszik. Azóta a hátsó két index letört, és koszosabb lett. Remélem hamarosan készülhet egy méltó "utána" kép is:
Kispál Viktor vagyok, 33 éves. 1999-ben a gyönyörű Simpson s51-emért kapott pénzből vettem egy KS50-es Zündappot, vízhűtésest, amiről később kiderült, hogy KS80-as (530-05-ös), csak sajnos papírok nélküli, így 50-esként futatták. Az előző tulaja is úgy hitte, hogy 50-es, nem tűnt fel neki, hogy ahhoz képest milyen bivalyerős. Pár évig használtam, nagyon szerettem, majd elkerültem főiskolára kollégiumba, így garázsba került. Ott is állt letakarva, egészen tavaly szeptemberig, mikoris már harmadik alkalommal látogattam ki Herceghalomban a Pannónia MGTSZ veterán motorversenyére, és elhatároztam, hogy jövőre indulok rajta, mégpedig a Zündappal, hisz már 32 éves. Elhatározásom tettek követték, előszedtem a motort a szüleim garázsából, elvittem új otthonába, és nekiálltam új életet adni neki. Nem kapkodok, szép lassan alakul. Már szinte mindent beszereztem hozzá ami kell. A tankja épp Nagykanizsán van egy cégnél, akik rozsdátlanítják a belsejét, és bevonják műgyantával. Legnagyobb gondom vele, hogy előző tulaj "okosan" leflexelte a hátulját, hogy beférjen egy átlagnál szélesebb kerék. Természetesen az első sárvédőből is levágott, mert úgy a fasza gondolom. Már első-hátsó sárvédőt, és hátsó idomot szereztem. Szerencsére hátul a rögzítési pontok megmaradtak, szóval a flexelés szimplán szépséghibát okozott.
Elsődleges célom most, hogyha nem is makulátlan szalon állapotú, de hiánytalan és tökéletesen működő legyen szeptemberig. Alkatrészekből minden megvan ami kell, kivéve hátra két irányjelző (vagy akkor már 4, hogy elől is ugyanolyan legyen), valamint hátsó irányjelzőtartó. Most a váz egy helyi autószervízben van, meghegesztik rajta a kipufogótartót, meg kértem, nézzék meg, aztán beszéljük meg, tudnak-e valamit kezdeni a kétoldalt kiflexxelt 2-3 centi alumíniummal. Ha nem, vagy drágán, akkor muszáj leszek nézni hozzá egy vázat is. Meglepően olcsón lehet külföldön találni (40-80eur), de akkor már jó lenne egy papirost (egy ilyet találtam, persze drágábban, de most nincs rá már keret sajnos), és hivatalosan, 80-asként forgalomba helyezni, mivel ez a végső célom vele.
Ha valakinek van esetleg hiánytalan állapotú KS80-a (530-05 előny )kérem jelentkezzen, szeretnék bizonyos részeiről, főleg a faráról pár fotót. Nagy segítség lenne.
Itt egy kép arról az állapotról, amikor bekerült abba a garázsba ami a képen látszik. Azóta a hátsó két index letört, és koszosabb lett. Remélem hamarosan készülhet egy méltó "utána" kép is:
Komment