Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson Awo 425 Sport '60 Vier takt 250 cc

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Simson Awo 425 Sport '60 Vier takt 250 cc

    Sziasztok!


    Mániám a Simson. 2004-ben egy S51E-vel kezdtem a motorozást. Nem csoda, Nagyapám, én előttem 36 évvel megvette első motorját, egy Simson Start. A lényeg viszont, hogy van egy Simson Awo 425 Sport is a garázsban, az említett gépek mellett.

    Click image for larger version

Name:	img_1965_20925695613_o.jpg
Views:	1
Size:	194.5 KB
ID:	157962Click image for larger version

Name:	fh65_22d.jpg
Views:	1
Size:	197.5 KB
ID:	157963

    A gyártási év 1960. Nem én újítottam fel. Ezért a munkáért köszönet B.L.-nek Kunszentmártonra! Remélem, olvasod. Azóta Vásároltam pár dolgot, levettem és lefestettem pár alkatrészt, vagy krómoztattam. Alakul, de nem az igazi. A gyújtás aksiról megy, a kürt szép lett (ezt már én csináltam), de Bakony Művek. Első lámpa keret+foncsor az Pancsi. Hátsó rugóstag Trophy. Igazából még sorolhatnám. Mire megöregszem, addigra meg lesz minden, nem sietek.

    Jelenleg a tank belső felújításával foglalkozom. A fórumon jó kis információhalmaz jött össze ebben a témában. Kaptam egy gyári csapot is az elmúlt hónapban, ezért pedig köszönet Z.Gy.-nak Szolnokról. Ezt ultrahangos tisztítóban sikerült nagyon szépre varázsolni, és az óta meg jött hozzá pár alkatrész is, szóval azt hiszem ez pipa.

    Lesz pár kérdésem is, remélem, vagytok páran Awosok!

    #2
    vagytok páran Awosok!
    " Ember vagy cimbora " Végre valaki sejti ,hol kezdődik a motor ! Nekem is van egy -kettő, csak időm nincs vele foglalkozni. Üdvözöllek társaságunkban, és érezd jól magad !
    Titus, St.Z.350 és 4 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      mir-mur
      Végre valaki sejti ,hol kezdődik a motor !
      Micsoda rasszizmus, szegény Pannónia már nem is motor?

      Nekem a lengőnyerges korábbi verzió tetszik nagyon, olyanod is van?!
      Titus, mir-mur és gefreiter kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Még ,hogy rasszizmus meg kirekesztés a CZ is motor ám!
        wsievers, Titus és 4 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Szia Gefreiter!

          Örvendetes, hogy egyre többen kapcsolódnak be a fórumozásba az olvasótábor tagjai közül. Ezen a héten kb. Te vagy a harmadik. Nagyon örülök, hogy megírtad a bemutatkozásod. Ez a Simson nekem is kedvencem, sajnos plátói a szerelem, akár a T5-tel. Anyegin tehet róla nem én (Sepy után szabadon)!

          Komment


            #6
            Nekem a lengőnyerges korábbi verzió tetszik nagyon, olyanod is van?!
            Turan ( túra ) a becsületes neve, de sajnos olan nincsen. Sport van kettő.

            Komment


              #7
              Sziasztok!

              Köszönöm a pozitív hozzászólásokat!
              Végre valaki sejti ,hol kezdődik a motor !

              Örvendetes, hogy egyre többen kapcsolódnak be a fórumozásba
              Leszereltem a Dellorto karbit, és ultrahanggal kitisztítottam! Még külsőre is szebb lett az öntvény színe! Barátom K.G. készített nekem egy menetes közcsavart, amire szépen illeszkedik az ETZ125-ös gumi szívócsonkja. Meg is rendeltem egy pár ETZ szorítót hozzá.

              Click image for larger version

Name:	WP_20160410_17_16_46_Pro.jpg
Views:	1
Size:	195.8 KB
ID:	148579

              Le kell szabnom majd a gumicsőből, de remélem sikerül szépen összehozni.
              Annyi kérdés felmerült, hogy a karbi két oldalán van egy-egy csonk. Tudja e valaki hogy ezeknek milyen funkciója van? Mert én nem...
              Utoljára szerkesztve a következő által: gefreiter; 2016 ápr. 11, 14:59.

              Komment


                #8
                Annyi kérdés felmerült, hogy a karbi két oldalán van egy-egy csonk. Tudja e valaki hogy ezeknek milyen funkciója van? Mert én nem...
                Túlfolyó. A két "csonk"-ról jön le egy-egy cső majd közösítve a motor "alá" van vezetve.

                Komment


                  #9
                  dkari

                  Túlfolyó. A két „csonk”-ról jön le egy-egy cső majd közösítve a motor „alá” van vezetve.
                  Erre is gondoltam, de olyan magasan van a két csonk, hogy végül elvetettem...
                  Van olyan kép is a neten, ahol kicsit csalóka, és úgy néz ki mintha összekötnék őket egy csővel és ennyi.
                  Click image for larger version

Name:	vhstdoubleview.jpg
Views:	1
Size:	67.3 KB
ID:	148580

                  Mint itt.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: gefreiter; 2016 ápr. 11, 20:51.

                  Komment


                    #10
                    Úszóház szellőztető. A külső légköri nyomással így van az úszóház össze kötve.

                    Komment


                      #11
                      bsa10

                      Úszóház szellőztető. A külső légköri nyomással így van az úszóház össze kötve.
                      Tehát ne kössem össze, és ne is vezessem le?

                      Komment


                        #12
                        Lezárni semmiképpen nem szabad. Tehát ha egy-egy csővel le is vezeted a porlasztó mellé azoknak sehol nem szabad megtörni és a kábel rögzítővel sem szabad összeszorítani.
                        Hasonló porlasztókon gyárilag csak egy (kettő) derékszögű, viszonylag rövid gumi pipa van lefelé fordítva, hogy a szennyeződés ne jusson be az úszó házba.

                        Komment


                          #13
                          Köszönöm a választ!
                          Akkor levezetem őket valameddig...

                          Úgy látom meg van az ötödik is, szóval linkelhetek videót

                          Tessék:


                          Igaz nem a jelenlegi állapot és nem is jó minőségben, de azért nekem tetszik!

                          Komment


                            #14
                            Sziasztok!

                            Megjött az Etz légszűrőgumi szorító bilincs. Visszaraktam a karburátort a Simsonra. A csap amit beszereztem, eredetit, folyat... Mondjuk a gumi kő kemény, de remélem bepuhul kicsit a benzintől. A gond inkább az hogy a karburátor is könnyezik picit. Óvatos voltam hogy az úszó nem hajoljon meg, de lehet mégis elállítottam a szintet? Valaki meg tudja mondani alsó és felső helyzetben hány milliméterre van az úszó a karbiháztól? (dellorto PHBH26 BS)

                            Click image for larger version

Name:	WP_20160416_11_17_32_Pro.jpg
Views:	1
Size:	194.3 KB
ID:	148593

                            - - - Updated - - -

                            Azt hiszem meg van.

                            Click image for larger version

Name:	The Old Dellorto Tuning Manual-10.jpg
Views:	1
Size:	192.8 KB
ID:	148594

                            24,5-23,5 az úszóház csatlakozó felületétől. Ugye jól értelmezem?

                            Komment


                              #15
                              Üdv van nekem egy 1961es awo 425-öm a felújítás közepén tartok és keresek hozzá hengerfejet kompletten vagy szeleprugót, himbát, és himba bakot

                              Tapatalkkal küldve az én S30 eszközömről

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X