Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Kicseréltem a markolatokat, az Németországból van, a karokat, amik thaiföldiek, a membrán-súbert Angliából, kislánckerék kisebbre Lengyelországból (jobban is megy), kuplungbowden Spanyolból.
Hát kb.
Nincs mit tenni, úgy kell összevadászni mindent az ebay-ről. Bontott cucc meg inkább az USA-ban, Kanadában lenne, de nem éri meg a szállítási költség és az esetleges ÁFA tétel miatt...
Amúgy az ottani verzió neve "Exciter", kicsit erős...
Igazi nagy, nemzetközi összefogás eredménye lesz Érdekes módon büszke is vagyok rá. A szerelő, aki összerakta háborgott rajta, hogy miért nem vittük magunkkal és ő nem engedte volna megvenni... de ahogy már írtam, a döntés érzelmi alapon született. Szerelem volt első látásra
Joker, a Szokol rádiónak csodájára járnak az irodánkban, minden ügyfelem mikor meglátja, nosztalgikus fény csillan a szemükben, és rögtön: "megfoghatom?"
Gondoltam egy fizetős peep-showra ahol mindenki kedvére nézegetheti
Meg is néztem gyorsan a Vaterán, hogy a Lemezárugyártól van e még eredeti szélmalom vagy kutyapersely, és találtam egyet
Ha még a diavetítőmet is kiállítom dőlni fog a lé...
Ne sajnáld. Rozsdás volt a tankja. Talán a benzin is kifolyik belőle. Azt írja, hogy leállításakor - 8-éve - működött. Általában mindegyik motor ilyen. Minden esetre ez nagyon szép kis motor.
OK, de akkor mondd azt is el, hogy mi a konkrét elképzelésed!
Zsolti, francokat érdekelné a tank, ha minden hiányzó vagy nem eredeti alkatrész meglenne rajta. Mert azt hiszem, az egyenként összevadászás nem lenne túl rentábilis. Sajnos eleget böngésztem az alkatrészek után, hogy ezt megállapítsam.
Nos , szerintem három mozdulat - 1. valami Pannónia ( T 5 ) szerü kormány ( esetleg agy csipetet keskenyebb )
2. egy pici fejidom kb másfél arasz magas plexivel
3. egy olyan ülés ami egy jó nagy kényelmes elsőrésze van -- ami egy vizsgaképes és alkalmi utasülésnek megfelelő , elkeskenyedő , a hátsó sárvédő ívét követő formában végződik . Ami az elkeskenyedő formája miatt nagyon jó teret enged kétoldali nyeregtáskának , ami ugye egy női tulajnál létkérdés .
Komment