Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Olyan lesz az mint a szinkronizálás!Vagy az éjfélkor volt?
Főnökömnek van egy kis, 1000bar-os, benzines mosója(hogy még hosszabbító se kelljen). A rákötött betont úgy kapja le az állványelemekről mint egy normál mosó a friss sarat a kocsiról. Na mondjuk azt elkérem tőle, a motor után kötöm és irány keszi
Amíg a regisztráció utáni visszaigazoló emailre várunk; bár az én közvetítésemmel, de kérlek fogadjátok szeretettel itt a fórumon is az én kedves feleségemet!
'82-es évjáratú új szerzeményével a jogsi után az OT rendszám megszerzése és a jövő évi találkozón való saját jogú részvétel az elhivatott célja.
[ATTACH=CONFIG]33462[/ATTACH]
Szívből gratulálunk az új gépedhez !
Erzsike kicsit irigy hogy ilyen bátor voltál és már motoroztál is !
Ő nem tudja magát rászánni hogy kiprobálja a kis 50 ccm-s jawát amire nég jogositványa is van !
Nagyon köszönjük!
Nagyon szeretne válaszolni és írni Ildikó is, de a fórumos regisztrációs megerősítő email azóta sem jött meg...
Kérlek Gábor, egy email-es elérhetőséget privát üzenetben küldj nekem, hogy a csajok is tudjanak beszélgetni.
Nagyon szeretne válaszolni és írni Ildikó is, de a fórumos regisztrációs megerősítő email azóta sem jött meg...
Nem vagyok profi ebben sem, de nem lehet hogy ugyanarra az emilcímre nem küld egy másodikat, hogy egy ember csak egyszer, egy néven tudjon regisztrálni?????
Nem ez történt, regisztráltunk neki saját névvel és email címmel. Eddig OK, be tud lépni, de hozzászólást írni csak akkor tudna ha megkapta volna regisztráció után az aktiváló linket a megadott email címre. De azóta sem jött ilyen mail.
Lehet már kérdezték, ill. nézted...
Levélszemétben / spam-ben / "promóciók" fülön (nem tudom milyen fiókot használtok, gmail/freemail/stb.) nézted már?
Volt hogy én is ott találtam rá regisztrációt megerősítő visszaigazolásra...
Waterfox-ot használ.
Amúgy gmail és minden fülön és mappában néztük, kerestem az emailfiókban a veterán, veteren szóra is, semmi.
Ettől többet sajnos nem tudok elkövetni.
Sehol semmi. Regisztráltam egy kamut próbából, 10 perces mail-lel, amit meg lehet hosszabbítgatni. No abban aztán semmilyen almappa nincsen és oda sem jött semmi. szerintem vagy nem automatikus és talán admin szűri "kézi erővel" vagy ha automatikus, akkor nem működik. De így hiába várunk új tagokat a fórumra, nem jutnak be...
Motor téma, lőttem egy képet az igénytelen féklámpakapcsoló átalakításról:
Egyrészt ocsmány, másrészt összetekert drót rugó helyett ugye...meg abba a lyukba a fékkar visszahúzó rugónak kéne lenni akasztva ahol a drót van. Rugó így persze nincs, de azért visszamegy...
Mondjuk nem csodálkozom, egy a maga idejében itthon soha nem forgalmazott "nyugati" (vagy nagyon keleti?) motor 1992-ben bekerül az országba, mondjuk Németországból. És azért még több mint tíz évnek el kell telnie valahogy a kényszerű javításokkal, míg széles körűen elérhetővé válik az internet és ezáltal szélesebb körű az alkatrész hozzáférés.
Na mindegy, egyelőre nem világos, az eredeti kapcsoló helye, vagy ha lehet egy tippem, ennek a kapcsolónak az odahajtogatott lemez konzolának a helyén levágták a vázról.
Regisztráltam egy kamut próbából, 10 perces mail-lel, amit meg lehet hosszabbítgatni. No abban aztán semmilyen almappa nincsen és oda sem jött semmi. szerintem vagy nem automatikus és talán admin szűri „kézi erővel” vagy ha automatikus, akkor nem működik. De így hiába várunk új tagokat a fórumra, nem jutnak be...
Gondolom, írtál már (vagy beszéltél?) TZ-vel vagy valamelyik moderátorral, hogy mi a helyzet??? Ha nem,akkor ez a következő állomás, mert mi sem tudunk (ez ügyben ) tenni semmit, kivéve a saját tapasztalatainkat megosztani Veled.
Komment